پنج راه برای جشن گرفتن روز ملی سلامت و تناسب اندام زنان


روز ملی سلامت و تناسب اندام زنان چهارشنبه 29 سپتامبر استNS، 2021 ، و ما اینجا هستیم تا #راه_کوه_ سرخ را جشن بگیریم! هدف از این رویداد افزایش آگاهی از اهمیت فعالیت بدنی و افزایش آگاهی از سلامت و تناسب اندام زنان است. مطابق با CDC، دو سوم زنان آمریکایی مراقبان هستند که به طور منظم به آنها کمک می کنند ، اما متأسفانه مراقبان در معرض خطر بیشتر سلامت روحی و جسمی ضعیف تری هستند. وقتی از سلامت روحی و جسمی ضعیفی رنج می برید ، برای شروع یک شیوه زندگی سالم هرگز دیر نیست. با شروع سفر سالم خود از امروز عشق به خود و مراقبت از خود را در آغوش بگیرید.

1. یک ورزش جدید را امتحان کنید.

معتاد به کلاس های ریسندگی هستید اما همیشه در مورد یوگا کنجکاو هستید؟ یا عاشق پیاده روی هستید ، اما همیشه می خواهید HIIT را امتحان کنید؟ حالا شانس شماست همچنین ، کتاب الکترونیکی Red Mountain HIIT ما را برای ایده ها بررسی کنید!

2. از یک دوست بخواهید ورزش کند.

وقتی شریک آموزشی دارید ، احتمالاً انگیزه و ثبات بیشتری در تمرینات خود دارید. حتی اگر معمولاً از پرواز انفرادی لذت می برید ، آن را با شریک خود ترکیب کنید تا شما را تشویق کند.

3. میان وعده های غذایی فوق العاده بخورید.

سبزیجات برگ تیره مملو از مواد مغذی مانند اسید فولیک ، روی ، کلسیم ، آهن ، فیبر و ویتامین C. توت ها منبع آنتی اکسیدان ها هستند. آووکادو یک چربی سالم است. غذاهای فوق العاده زیادی برای انتخاب وجود دارد ، بنابراین ذخیره کنید!

4. هیدراته بمانید.

هشت لیوان آب در روز بنوشید و میوه را برای طعم دادن به آن اضافه کنید. برای تکمیل رژیم غذایی خود از میوه ها و سبزیجات غنی از آب با محتوای آب بالا مانند توت فرنگی ، آناناس ، خیار و گوجه فرنگی استفاده کنید.

5- چرت زدن قدرت داشته باشید.

پاورناپ با مدت زمان 10-20 دقیقه به آرامش و شارژ مجدد کمک می کند پایه خواببه مزایای چرت زدن شامل تنظیم احساسات ، کمک به عملکرد حافظه و کاهش خواب آلودگی است.