پنج راه برای غلبه بر کاهش وزن


جی کی رولینگ قبل از آزادی هری پاتر 12 بار توسط ناشران رد شد. ریچارد برانسون قبل از ویرجین 40 شرکت تاسیس کرد. توماس ادیسون 10 هزار نمونه اولیه برای لامپ قبل از موفقیت آمیز ساخت. این داستانهای موفقیت موضوعات تاب آوری و نترسی را که امروزه به دیگران الهام می بخشد ، به تصویر می کشد. سابقه کاهش وزن شما ممکن است حتی پس از بسیاری از تلاش های ناموفق موفق باشد. شاید شما چندین بار برنامه های دیگر کاهش وزن را امتحان کرده اید و موفق نشده اید. شاید این پنجمین تلاش شما باشد. در هر صورت ، شما تجربه شکست خود را داشته اید و تصمیم گرفته اید دوباره تلاش کنید. در اینجا نکاتی درباره نحوه استفاده مثبت از اشتباهات گذشته برای هموارسازی راه برای کاهش وزن موفق آمده است.

1. احساسات خود را در آغوش بگیرید.

شکست می تواند طیف وسیعی از احساسات منفی شامل ناامیدی ، اضطراب ، افسردگی و اعتماد به نفس پایین را شامل شود. به جای انکار این احساسات ، آنها را در آغوش بگیرید و آنها را بپذیرید. شما ممکن است فکر کنید “وای ، این مکعب بود ، من ناامید شدم که نتیجه نگرفت.” این کاملاً طبیعی است زیرا می توانید از این احساسات برای ایجاد انگیزه در شما استفاده کنید و راه حل های بهتری برای موفقیت بعدی بیابید.

2. باورهای منفی درباره شکست را بررسی کنید.

اگر اجازه دهید احساسات بر شما غلبه کند ، در واقع می توانید شروع کنید فکر باورهای منفی نسبت به خود و شکست به جای احساس آنها به عنوان مثال فکر کنید ‘من یک بازنده ام’ و “من هرگز موفق نخواهم شد” باورهای غیر منطقی هستند که می توانند رفتار را دیکته کنند. شروع به فکر کردن به این افکار کنید و برای تغییر آنها آماده شوید.

3. باورهای مثبت در مورد شکست ایجاد کنید.

پس از بررسی باورهای منفی خود در مورد شکست ، افکار خود را تغییر شکل دهید و تأییدات مثبت را جایگزین آنها کنید. ‘شکست نشانه این است که من محدودیت های خود را پیش می برم و خودم را به چالش می کشم،’ یا ‘فقط اگر دوباره امتحان نکنم شکست می خورد. اگر دوباره تلاش کنم ، مقاوم می شوم “، چند نمونه از نحوه تبدیل افکار منفی به مثبت است.

4- از شکست های گذشته خود درس بگیرید.

به این فکر کنید که این بار چه کاری می توانید متفاوت انجام دهید. چه اشتباهاتی مرتکب شده اید که می توانید از آنها اجتناب کنید؟ آیا زیاد غذا خورده اید و تسلیم تفکر همه یا هیچ شده اید؟ “من ممکن است رژیم را کنار بگذارم ، من قبلاً آن کیسه چیپس را خورده ام.” این بار ، می توانید به خودتان لطف بیشتری ببخشید و به جای توقف لحظه ای ، همان جایی را که ترک کرده اید ادامه دهید.

5. یک چشم انداز موفقیت آمیز کاهش وزن ایجاد کنید.

زمانی را در نظر بگیرید تا نتیجه دقیقی را که از سفر کاهش وزن خود انتظار دارید تصور کنید. لیست امکانات و تفاوت های تغییر دهنده زندگی که کاهش وزن ایجاد خواهد کرد ، بنویسید. یک تابلوی چشم انداز با چشم انداز آینده خود ایجاد کنید و هر روز دوباره آن را مرور کنید تا انگیزه شما حفظ شود. هنگامی که مقصدی مشخص در ذهن دارید ، سفر شما می تواند آغاز شود.