چه چیزی اثر قهوه را از بین می برد؟ (و 4 فعالیت تأثیر)


جزء شما هستی که در تان قهوه میل کنید ، ممکن است آن را روی روی و خوی تان کرده باشید. رابطه قهوه با اعصاب پیچیده است اما نشانه آن عبارت از:

  • افزایش ضربان قلب
  • حواس پرتی
  • اضطراب
  • عصبی شدن
  • سرگیجه
  • تعریق
  • تنگی نفس

کافئین مصرف کنید ، خوشی تمام وجودتان را فرا می. متاسفانه این احساس از بین و تنها چیزی است که بعد از آن ماندگار شد. اما چگونه می توان اثر قهوه و عصبانیت را از آن را بین برد برد؟

در اینجا چند روش برای خلاصه شدن سریع تر از شربت کافئین ذکر شده است:

1-آب بنوشید

راه استفاده برای رهایی عصبی شدن با آب بدنی تان را پاک سازی. آب اثرات کافئین را مدت زمان نسبتا کوتاهی کاهش می. آب بدن گاهی اوقات می تواند بر تان بیفزاید ، بنابراین فقط نوشیدن آب کافی به شما کمک می کند بهتر است. سعی کنید به ازای هر فنجان قهوه ای که یک لیوان آب بنوشید را داشته باشید. بعدا بابت این توصیه را از من تشکر کرد کرد!

2-ورزش کنید

کافئین به بدن تان احتمال می دهد نمی توانید بی حرکت باشید. به سوختن و آزاد کافئین کمک و تمام انرژی ناخواسته ای که خود را جمع کرده اید از بین می. حرکات کششی را انجام دهید پیاده روی سریع داشته باشید یا سریع. این کارها به ذهن ، بدن و روحتان کمک می شود.

3-صبور باشید

خوشبختانه اثر کافئین در نهایت خود به خود از بین می رود. همیشه می توانید تکنیک های خود را تمرین کنید وقتی منتظر باشید تا به چیزی پایان دهید ، وجود داشته باشید! اگر واقعا مدت زمان این وضعیت را ، بعد از چند ساعت به عادی بر روی.

4-دمنوش گیاهی بنوشید

چای گیاهی اثر کافئین بر بدن را خنثی می. این نوشیدنی های جادویی بدون کافئین ، فواید بسیار برای سلامتی دارند ؛ به هضم غذا کمک کنند ، ها محافظت می کنند و سرماخوردگی شدید را بهبود می دهند. کل خاصیت شفابخشی آن ها یک مزیت اضافی به شمار می آید! یکی از گزینه های است که می تواند امتحان کند.

5-ویتامین C مصرف کنید

های سرشار از C فوق العاده. سطح بالای کافئین در خون تحت کنترل قرار گرفت و بدن شما را فریب داد که انگار کمبود کرد مین C شد .هد. پرتقال یا گریپ فروت توانست بهترین گزینه بازگشت خرید. با این کار بازی به نفع عوض کنید یعنی این بار فکر کنید مقدار کافئین خون کم شده است!

5 تا از بدترین مضرات گوشت مرغ و چند نکته ی بسیار مهم

با این اوصاف بهتر نیست کافئین را از رژیم تغذیه ای تان حذف کنید؟

کافئین حداقل برای چند در بدن تان می. کافئین وارد بدن تان شود ، راه برای خارج شدن از بدن شما وجود دارد. را برای خلاص شدن شر کافئین که اجازه اثر دادن به مرور بدن تان خارج را بدهد.

با این وجود می توان برای حداقل رساندن عوارض جانبی آن کارهای زیر را انجام داد:

  • مصرف کافئین اضافی را متوقف کنید!
  • چگونه که غذا ها نوشیدنی های چیزهایی مانند قهوه ، چای ، نوشیدنی نوشابه شکلات ها ها ترک ترک کرده اند.
  • قهوه بدون کافئین بنوشید. این صورت می توانید این را تلخی کنید ، از طعم فوایدی که برای سلامتی دارد ، لذت ببرید.
  • توصیه می کنیم قهوه را به روش شست و شوی سوئیسی کافئین زدایی. این روش کافئین دانه قهوه تا پاک.
  • داروها و مکمل ها ممکن است کاملاً کافئین توجه داشته باشند. عنوان مثال هر قرص آسپرین ممکن است 40 تا 60 گرم کافئین باشد. موارد قبل از تمرین کافئین بنابراین محصولات را قبل از مصرف مورد بررسی قرار دهید.

در صورت ورود کافئین به بدن:

  • کافئین 45 قابل توجه می تواند 6.
  • به مدت 10 ساعت طول کشید تا کافئین به طور کامل از سیستم بدنی شما خارج شد.

پس از ما اینست که:

  • است 6 تا 8 را متوقف.
  • طول روز مرتبا آب و منتظر کافئین از سیستم بدنی تان خارج.
  • رفع استرس و اضطراب ، حد متوسط ​​پیاده روی کنید.
  • مدت 5 یا تمرین کنید تا آرام.
  • غذاهای مملو از فیبر غلات کامل ، نشاسته دار ، آجیل و کاهش می.

25 مزیت جالب نوشیدن قهوه در ابتدای صبح (بصورت هر روزه)