چه چیزی سوزش معده را خوب می کند؟ (6 درمان خانگی)


سوزش معده واقعا ناخوشایند و اگر مثل خیلی های دیگر به این اتفاق ما درکتان می شود. اتفاق می تواند باعث شود که نمی توانم غذاهای مورد علاقه تان را لذت ببرید و به معنای واقعی کلمه اذیت کنید! خوشبختانه مواد غذایی سالمی دارند که با اضافه شدن آنها به رژیم تان مشکل سوزش معده تان کم.

در این مطلب به مفصل به خانگی سوزش معده نگاهی به اندازیم نیازیم تا حدودی به این کمک برسد.

سوزش معده: چرا این اتفاق می افتد؟

ممکن است (GERD) ، استرس ، چاقی ، دیگر. اسید معده به شکل حرکت می شود مری می شود ، صفرا را شما می آورید و شما سر دل می کنید.

که ما مصرف می کنیم تولید اسید در معده مان می. همین ، داشتن یک رژیم مناسب و تنها از احساس سوزش در معده کند ، افزایش سلامتی مان هم می.

علائم و دلایل اسید معده و 5 روش درمان طبیعی

درمان های خانگی سوزش معده

بیایید با هم به کسانی که معده را کم می کنند نگاه کنند.

1-

از بهترین درمان ها حل مشکل برگشت اسید معده به مري مصرف موز. موز می تواند احساس سوزش معده شما را کاهش دهد. سرشار از فیبر و اسید است از اسیدیته شدن معده و نفخ می شود و به این ترتیب را کم می.

2- آب لیمو

یک لیوان آب ولرم در آن ریفلاکس معده.

3- سرکه سیب

از احساس نفخ ، اسیدی یا سوزش برید ، سه قاشق چای خوری را در یک لیوان آب ولرم و میل. کار برای حل مشکل سر دل معده مرتبط با ریفلاکس اسید معده مفید.

سرکه سیب

4- ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا قبل از غذا باعث سوزش معده با سوزش سر دل می شد. ورا به خاطر داشتن اثر ملین دارد و برای روده ها بسیار مفید است. بر این ، آلوئه ورا آب موجود افزایش همین مساله ایجاد شده.

ژل آلوئه ورا

5- چای سبز

درمان سوزش معده می کمی عسل یک فنجان چای سبز حل و میل. سبز سرشار از آنتی است و مزایای زیاد برای بدن. بر این چای سبز ضد التهابی و برای علائم ریفلاکس معده کاهش می یابد.

9 تا از بهترین دمنوش های گیاهی درمان معده درد

6-

ماست به تسکین هر ناراحتی در داخل و خارج مخاطب کمک می. پروبیوتیک طبیعی با افزایش کیفیت خوب و معادل شما را تضمین می کند. بر این ماست پروتئین هم افزایش یافته است شما در هضم غذاهای می.

مواردی را که باید از خود خودداری کنید تا به سوزش معده متوجه نشوید

که درک شدید چه برای درمان مناسب است بد نیست نگاه هم به عادت غذای مضری بیندازیم از آنها پرهیز.

چنانچه هر نوع حساسیت می خورید یا از بیماری ریفلاکس معده به مری (GERD) و یا اسیدیته مزمن معده رنج می برید ، باید از مواد غذایی حساسیت زای زیر خودداری کنید:

  • شیر و محصولات لبنی
  • غذاهای گلوتنی
  • الکل
  • غذاهای سرخ شده
  • کافئین
  • شکلات
  • میوه های خانواده مرکبات

کنار خودداری از مصرف غذاهای ، باید و اضطرابتان را کم کنید و دیر غذا کنید. عوض ورزش کنید ، وزنتان در محدوده نگه داشتن کشید آن را.

منبع 1 منبع 2

ویدیوی درمان سریع سوزش معده