چگونه از افزایش وزن در تعطیلات جلوگیری کنیم


این شیرینی هایی نیست که آنها را فراموش کرده اید تا تعطیلات خود را فراموش نشدنی کنید ، بلکه اوقات خوبی است که با عزیزان خود گذرانده اید. ما به شما خواهیم گفت که چگونه روی هر چیزی به جز غذاهایی که منجر به افزایش وزن می شوند در تعطیلات تمرکز کنید.

ذهنیتی مشتاق و مثبت داشته باشید: “شروع خوب نیمه کاره است” این باور که مطمئناً در تعطیلات وزن خود را افزایش می دهید ، باعث می شود بیشتر از آنچه با غذای خود می خورید ، وزن اضافه کنید. از این رو ، برای حفظ وزن خود با عاقل بودن در انتخاب گزینه های غذایی که می تواند دنیایی از تغییرات را ایجاد کند ، “نگرش داوطلبانه مثبت” لازم است.

رژیم تعطیلات خود را برنامه ریزی کنید: همانطور که برای سفر خود بسیار دقیق برنامه ریزی کرده اید بدون این که از اشیای قیمتی خود دست بردارید ، همچنین با سلامتی خود خوب رفتار می کنید و غذای خود را برای مقصد تعطیلات خود برنامه ریزی می کنید. غذای اصلی مقصد سفر خود را بیابید و اجازه دهید تخیل شما در مورد چگونگی ایجاد آن سالم ، در دسترس و مدیریت پذیرفته شود. برای میوه ها و سبزیجات ، در سراسر جهان سالم ، مغذی و با طراوت باقی می ماند. از نوشیدنی های پرکالری ، آب میوه های کنسرو شده اجتناب کنید و مصرف زیاد آب در طول روز را فراموش نکنید.

عاقلانه بنوشید: الکل یک راه مطمئن برای مصرف “کالری خالص” بدون غذا است. با هر نوشیدنی الکلی یک لیوان آب بخورید ، سرعت شما را کند می کند. از الکل ، نوشابه ، نوشیدنی های طعم دار و نوشیدنی های ورزشی به میزان کم استفاده کنید زیرا دارای قند زیاد و سدیم بسیار زیاد هستند. آب بهترین نوشیدنی است که برعکس به کاهش وزن شما کمک می کند. همچنین از خوردن غذاها و نوشیدنی های بسیار فرآوری شده یا شیرین خودداری کنید.

فعال بمان: تعطیلات قطعاً زمان استراحت است ، اما آرامش و جوانسازی زمانی به اوج می رسد که در یک محیط جدید و شاد ورزش های سبک انجام دهید. پیاده روی روزانه حداقل 45 دقیقه می تواند با رژیم تعطیلات شما معجزه کند. پیاده روی ، دویدن ، شنا ، همه چیز بسیار سرگرم کننده است وقتی در فضایی آرام و جدید انجام می شود.

نگه داشتن یک مجله: در پایان هر روز ، تجربیات خود را از کل روز ثبت کنید. با گذشت هر روز ، احساسات خود را بیان کنید و همچنین سطح غذا و فعالیت خود را برای آن روز بنویسید. دفتر خاطرات یک راه عالی برای نوشتن تجربیات و ارزیابی خود است.

گرسنه مهمانی نگیرید: در طول روز غذای سالم بخورید و از گرسنگی بیش از 2 ساعت اجتناب کنید. گرسنگی باعث می شود بیش از حد لازم غذا بخورید و همچنین احساس گرسنگی و هوس را افزایش می دهد! بنابراین مصرف چیزی سبک و سالم در فواصل منظم و کوتاه مدت بسیار مهم است.

دریافت ابر خلق و خوی: تحقیقات نشان داده است که هر نوع هوس یا نوسانات خلقی احساسی فقط 10 دقیقه طول می کشد. با تلویزیون ، تماس تلفنی با یک دوست ، سرگرمی مورد علاقه خود و غیره حواس خود را پرت کنید تا ابر خواسته های شما از بین برود.

عجله ای نیست: از تعطیلات خود لذت ببرید ، از جشن خود لذت ببرید. سرعت خود را بررسی کنید ، سرعت خود را کم کنید. از هر طعم و عطر غذای خود لذت ببرید. اگر با دقت غذا بخورید و هر لقمه غذا را تجربه کنید سیر می شوید. بالاخره تعطیلات برای همین است.

در زمان هند منتشر شده است