چگونه بدن خود را در حالت خوبی نگه داریم


نحوه حفظ تناسب اندام در سنین مختلف کار سختی نیست. 37735491250537310اول از همه ، سلامت کودک بستگی به رژیم غذایی کودک دارد. شیر مادر برای نوزاد بسیار مهم است ، باعث تقویت استخوان ها و تقویت بدن می شود. سه کودک روی پله ها نشسته انداگر به دلایلی غیرممکن است ، باید شیر با کیفیت بالا داده شود ، زیرا در همان سن ، استخوان های قوی حتی در جوانی مفید هستند. با بزرگ شدن کودک ، او باید فعال باشد. او باید تشویق شود تا در داخل و خارج از خانه بازی کند. بازی در فضای باز برای فعال و قوی نگه داشتن کودک بسیار مهم است. خودتان با بچه ها بازی کنید. انجام هنر با کل خانواده باعث می شود بچه ها از نظر جسمی و روحی قوی باشند ، برای مثال تلاش برای بالا رفتن از ارتفاع مشخص. رده سنی 18 تا 35 سال:

فضانورد سوار بر اسب

این سنی است که در آن یک جوان وارد زندگی عملی می شود. در این سن ، شیوه زندگی به طور اساسی تغییر می کند ، زندگی ساده دوران کودکی به پایان رسیده و برنامه روزانه پرهیاهو برای آینده ای بسیار خوب روی میز جوانان است. در این سن ، بسیاری از ورزشکاران عقب می مانند. در این سن ، اهداف مهمی مانند دانشگاه ها ، کالج ها و مشاغل قبل از جوانان مطرح می شوند ، برای آنها کار کنید. 35 تا 60 سالگی: این سن از جهات مختلف نگران کننده است. وام ازدواج باید بازپرداخت شود. مردی با تی شرت مشکی در حال دوچرخه سواری است

برای پرداخت هزینه های کودک باید وام بگیرید یا برای اداره خانه به پول بیشتری نیاز خواهید داشت. در عرض چند دقیقه می توانید از بانک ماشین بگیرید. اما پرداخت اقساطی 24 ساعت وارونه است. بله ، فعالیت های دوران کودکی و نوجوانی را به طور کامل حذف می کند. ترس و تنهایی آینده چنین جوانانی است. افزایش وزن شروع می شود. سیستم گوارش کند می شود و کار شروع به ظهور می کند. دانشمندان نیز راه حلی پیدا کرده اند. دو تا سه بار در هفته حداقل 20 تا 30 دقیقه با سرعت پیاده روی کنید ؛ این امر همچنین باعث افزایش انعطاف پذیری و تناسب اندام می شود.

زنی با کت چهارخانه قرمز و مشکی با چوب قهوه ای چوبی در نزدیکی سگ سفید کت کوتاه

37735491250537310

حتی بالای 61 سال باقی می ماند: برای افراد بالای 60 سال انجام هر نوع حرکتی آسان نیست زیرا ماهیچه ها شروع به ضعیف شدن می کنند. به یاد داشته باشید ، اندام های بلااستفاده می توانند بیمار شوند. بنابراین ، ورزش های سبک را در خانه انجام دهید. تمرین با وزنه بهترین است. همچنین باعث تقویت ریه ها و استخوان های زانو می شود. در صورت امکان از کلاس یوگا استفاده کنید. آن را بگیرید. ساده ترین راه برای قوی نگه داشتن پاها حفظ تعادل آنهاست. همچنین تمرین ایستادن روی یک پا را انجام دهید. همچنین می توانید از میز یا دیوار استفاده کنید. اگر روزی یکبار روی هر دو پا بایستید ، استخوان پاها خوب می شود. اگر این تمرین تسکین نمی دهد ، آن را روزانه انجام دهید. و در صورت امکان به دیوار تکیه دهید. چشمان خود را بسته به نوبت به صورت ایستاده روی یک پا نگه دارید. بستن چشم ها به شما امنیت می دهد. این باعث ایجاد استحکام فوق العاده ای در باسن و ساق پا می شود. علاوه بر این ، می توانید تمرینات سبک انجام دهید ، که باید قبل از تمرین انجام شوند. یکی از مزایای این امر این است که در صورت سقوط در هر زمانمن ، استخوانها قطعاً قوی خواهند بود ، هیچ شکستگی وجود نخواهد داشت