چگونه بفهمیم تغذیه سالمی داریم؟ – دکتر رویا خادمیان


تغذیه سالم: چگونه بفهمیم تغذیه سالمی داریم؟

سالم به معنای انتخاب غذای متعادل و پرهیز از غذاهای مضر. تغذیه خوب یعنی محدود کردن کالری از طریق شیرینی ها ، غذاهای فوری و کافی از میوه ما ه ، بزیجا ، وآجی ب.

پیروی از یک رژیم غذایی سالم ، همراه با 10 علامت مشخص در بدن است:

موهای قوی و درخشان:

همانطور که موهای شکننده و خشک و نازک تمام مشکلی در بدن وجود داشت این قضیه هم صادق بود. موهای شما از سلامت عمومی عمومی برخوردار هستند. خوب ، بهترین شرایط را داشتن موهای قوی و درخشان پیدا کردند. با عناصر کلیدی غذای پروتئین ، ویتامین شما انعکاس که.

سطوح انرژی ثابت:

تغذیه سالم در تأمین انرژی بدن نقش دارد. مواد مغذی برای تامین به ویژه آهن را نادیده. متوجه شده اید که دارای محدودیت سطح سالم آنهم با مصرف چربی های سالم ، سطح انرژی را نگه دارید.

عملکرد ذهنی تاثیر:

این که چگونه رژیم غذایی روی عملکرد روانی نشده است این نکته ثابت بدون چربی است. است بدانید که عدم باکتری های همچنین بر عملکرد ذهنی تاثیر می. افزایش سطح پروبیوتیک با افزایش خلق و خوی و کاهش استرس همراه شد.

سطح چربی خون سالم:

و تری گلیسیرید ، چربی های خون و هر خورشید ، ورزش و می توانم روی تأثیر بگذارم. و (HDL). در حال است که اسیدهای چرب فقط نظر بیشتری از امکان و تری محدوده نگه داشتن دارید. در LDL.

قند خون در محدوده طبیعی:

گزارش مرکز کنترل و بیماری از دیابت مناسب است. در حالت است که وزن در انتخاب یک غذای متعادل و در کاهش قند تاثیر. کردن غذاهای با قند و کم از راه کنترل کنترل قند به تعداد می. غذاهای پرفیبر و چربی سالم می توانم به نوسانات قند خون کمک کنم.

فشار خون سالم:

فشار خون بالا به افزایش خطر بیماری عروقی و سکته مغزی. خوب این است که مجبور نیست فشار خون ، غذا پیچیده ای را دنبال کنید. از یک رژیم غذایی نام مشکل ، در کنترل فشار خون بالا کمک می. رژیم غذایی سرشار از ها ، سبزیجات ، غلات کامل ، پروتئی و لبنیات کم چربی. شیرین ، چرب و گوشت در این رژیم محدود است. غذا مشکل ، پرپتاسیم و سدیم است و می تواند در کاهش فشار خون تاثیر بگذارد.

حرکات منظم روده:

از مشخصه های اصلی بدن ، حرکات منظم روده است. کافی فیبر و مایعات عامل اصلی تنظیم حرکات روده هستند. غذاهای کم فیبر خطر به یبوست را در شما تقویت می. یک رژیم متعادل اضافه پروبیوتیک همچنین دستگاه گوارش و حرکات روده کمک می. ماست ، برخی از انواع پنیر ، محصولات تخمیر شده و… از محصولات پروبیوتیک هستند. به یبوست مزمن ممکن است با پزشک تماس بگیرید چون یبوست مزمن خطر هموروئید و اختلالات اورولوژی را افزایش می دهد.

پوست:

می خورید ، به طور معمول بر روی پوست شما تأثیر می گذاشتید. پوست به آنتی اکسیدان برخی از جمله جملات C ، E و A برای کاهش آسیب به سلول ها وجود دارد از اشعه ماوراء بنفش خورشید ، آلودگی ، افزایش سن و … نیاز دارد. غذای سرشار از میوه و سبزیجات ، ها و حبوبات طیف وسیعی از اکسیدان ها را بدن می. آب کافی نیز بر روی پوست شما تأثیر گذار است.

سیستم اطمینان قوی:

اگر یک رژیم غذایی داشته باشید ، هنوز هم می توانید بیمار باشید. این حال ، تقویت سیستم بدن شما برای مبارزه با بیماری ها می. گفته محققان دانشکده پزشکی هاروارد ، سوء استرس شما را در معرض ابتلا عفونت ها ، از ضعف بدن قرار می داد. یک رژیم غذایی از آنتی پروبیوتیک ها ، روی و سلنیوم برای سیستم ایمنی بدن مورد نیاز است.

استخوان های سالم:

مواد مغذی کافی مانند منیزیم ، پتاسیم ، D و ویتامین K در تقویت سلامت استخوان ها مهم است. 0

به منظور استفاده مندی از رژیم غذایی آنلاین دکتر رویا خادمیان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت برنامه غذایی