چگونه تنفس شما بر تمرین شما تأثیر می گذارد | تناسب اندام کندی


هرکسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند گواهی دهد که تنفس مناسب مهم است. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب هنگام ورزش چقدر اهمیت دارد؟ ما برخی از بینش ها را در مورد چگونگی الگوهای تنفسی خاص که می تواند تمرین شما را بهبود بخشد ، به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام و اطمینان از اینکه حداکثر سود را از هر تمرین بدست می آورید ، ارائه می دهیم.

هرچه بیشتر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز دارید

ما غذا را سوخت بدن ما می دانیم – و اینطور است – اما اکسیژن سوخت عضلات شما در هنگام ورزش است. هرچه بیشتر کار کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری نیاز دارد. بنابراین ، هنگام انجام تمرینات تنفسی مناسب داشته باشید تا برخی از آسیب های عضلانی که ممکن است رخ دهد را کاهش دهید و انرژی مورد نیاز برای کلاسهای کیک بوکسینگ را در شهرستان کامدن تأمین کنید.

ماسک بزنم یا نپوشم؟

با افزایش روزافزون عفونت های COVID-19 در سراسر کشور و اجباری شدن استفاده از ماسک در هر سالن بدنسازی یا مرکز تناسب اندام ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگران ورزش با پوشش صورت هستند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که پوشیدن ماسک مانع جریان اکسیژن در حین ورزش نمی شود. مطالعه اخیر دانشگاه ساسکاچوان نشان داد که ماسک ها هیچ ارتباطی با سطح خون و اکسیژن در حین ورزش های سنگین ندارند.

تنفس صحیح چیست؟

تنفس صحیح به نوع تمرینی که انجام می دهید بستگی دارد. در حالت ایده آل ، شما از طریق بینی خود تنفس می کنید ، که هوا را مرطوب می کند و میزان آلودگی را که به بینی وارد می شود کاهش می دهد ، زیرا بینی شما گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر را از هوا خارج می کند.

تکنیک تنفس مناسب تناسب اندام کندی

تنفس برای بلند کردن

تمرینات قدرتی شامل تنفس برای کمک به شما در تثبیت هسته است ، که به شما امکان می دهد با خیال راحت بلند شوید و تنش را در بدن خود افزایش می دهد ، که باعث بلند شدن ملایم تر می شود. هنگام بازدم ، هوا به اجبار خارج می شود ، که فشار بیشتری بر عضلات اصلی وارد می کند. بنابراین ، هنگام بلند کردن ، بازدم را انجام دهید و در حالی که آرام آرام رها می کنید ، نفس بیشتری را در حین بلند شدن واقعی خود ، مهمترین قسمت به شما می دهد.

همچنین ، بازدم هنگام بلند شدن در زمان مناسب می تواند از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کرده و سبکی سر را که برخی از افراد تجربه می کنند ، کاهش دهد.

تنفس برای کاردیو

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس مداوم و موزون نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند تنفس خود را با گامها و نه با سرعت مشخص همزمان کنند تا بتوانند تنفس اندازه گیری شده و ثابت را حفظ کنند. این امر به افزایش میزان نیتریک اکسید جذب شده در بدن ، گسترش عروق خونی و افزایش میزان اکسیژن رسانی خون توسط ماهیچه ها کمک می کند. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر کار کند و خستگی عضلات را کاهش دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تنفس برای یوگا

یوگا و سایر کارهای معمول مانند پیلاتس به تنفس برای کمک به جریان ذهنی و آزادی حرکت بهتر تمرین کنندگان متکی هستند. این تمرینات آنهایی هستند که از تنفس آرام و عمیق از طریق بینی سود می برند. اگر نفس خود را تنفس نکنید ، بدن شما می تواند منقبض و مسدود شود ، که هدف مخالف یوگا و سایر حرکات کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام جامع با تجهیزات ورزشی سفارشی و دوره های آموزشی متقابل برای تجربه بیشتر آموزش اجتماعی هستیم. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا همه آنچه را که ما ارائه می دهیم کشف کنید و یک بررسی شخصی و گشت و گذار در ورزشگاه دریافت کنید. ما آماده هستیم تا به شما در تحقق رویاهایتان کمک کنیم!