چگونه در این روز شکرگزاری سالم غذا بخوریم


با تعطیلات به سرعت نزدیک می شود، ما می توانیم به شما کمک کنیم رژیم غذایی و اهداف کاهش وزن خود را دنبال کنید. در حالی که وسوسه واقعی است برای افراط در کالری های غنی غذا، تیشکرگزاری نیز پر است سالم، اما جایگزین های به همان اندازه خوشمزه است! در اینجا چگونه است تو می توانی غذای سالم بخور، اما هنوز پیوستن در یک بطور کلی جشن های عید:

خوراک مختصر باهوش.

اگر تنقلات زیادی در اطراف وجود دارد در طول شما دوستان یا خانواده تیعید عید امسال، در مورد آنچه و مقدار میان وعده می خورید هوشمند باشید. که آن را خوب به چند آجیل یا سایر پروتئین های غنی بخورید تنقلات، خوراک مختصر. بودن است مراقب باشید زیاد پر نکنید نانیا کراکر یا پنیر. اگر یک دیپ پنیر وجود دارد این شما را به نام خود صدا می کند، آن را با هم امتحان کنید چوب سبزیجات مانند هویج، کرفس یا فلفل. یا اگر ترس از تسلیم شدن به بسیاری از وسوسه ها، دارد مورد علاقه شما نوار پروتئین نزدیک قبل از شام. بررسی بازگشت اینجا یا به لیست ایمیل ما بپیوندید برای فروش بعدی ما. امروز انبار کنید و پس انداز کنید!

با سوپ یا سالاد شروع کنید.

وعده غذایی خود را درست با یک سوپ سبزیجات غنی شروع کنید این هست کدو حلوایی دستور آشپزی یا فصلی اسفناج قدرت روی آن زغال اخته خشک شده استو گردوو سس بالزامیک. زمانی که غذای شما با یک پیش غذای سبک سبزیجات، می توانید خودتان را برای موفقیت آماده کنید به بقیه غذا

دست بجنبون.

پرخوری و افتادن به کما غذایی آسان است. بعد از هر لقمه، بگذارید چنگال پایین و یک جرعه آب بنوشید. غذای شکرگزاری نیز زمان خوبی برای جبران و تفریح ​​است با خانواده و دوستانت. این همه صحبت همچنین می تواند به سرعت شما کمک کند خودت

خودتان را در راه درست اغوا کنید.

شما هنوز هم می توانید لذت ببرید در یک همه نصاب ها از غذای سنتی روز شکرگزاری، اما آن را آرام بگیرید با سبزیجات نشاسته ای. پرش کنید سرشار از کره کاسرول و تلاش کن بروکلی بخارپز یا بروکسل جوانه ها بجای. اگر پوره سیب زمینی یکی از موارد مورد علاقه شماستو می گذرد آن همه شیر، کره و کباب سیب زمینیها در یک روغن زیتون اضافی پوشیده شده با رزماری.

ترکیه از هدیه دادن در روز شکرگزاری و او او اگر از پوست و آبگوشت صرفنظر کنید، در واقع می تواند سالم باشد. بوقلمون سرشار از روی، ویتامین B و پروتئین. همچنین چربی اشباع و کلسترول کمی دارد بنابراین لازم نیست در مورد آن احساس گناه کنید آن را به بشقاب خود اضافه کنید!

مقدار آن را کنترل کنید، به خصوص در مورد دسر.

سالم رژیم غذایی (و یکی مادام العمر است) این بدان معناست که به خود اجازه دهید هر چند وقت یکبار در خود غرق شوید یک دوره. اگر عاشق شیرینی هستید، باز هم می توانید از غذاهایی که دوست دارید لذت ببرید، اما در حد اعتدال. یک تکه پای سنتی خیلی بزرگ است، به خصوص اگر بخواهید تلاش كردن هر دو را پای کدو تنبل و سیب. چشیدن آ کم اهمیت تکه از یکی قبل از اینکه به ثانیه برسد وقت خود را صرف کنید ممکن است تعجب کنید که چقدر سیر هستید وقتی می گیرید فقط چند دقیقه دیگر!

نیاز به تشویق بیشتر? منتظر نکات بیشتر باشید در مورد چگونگی در این فصل تعطیلات!

← پست قبلی

پست بعدی →