چگونه می توان به شکل منحنی سکسی دست یافت – برای زنانی که می خواهند زنان دیگر را به حسادت وادارند و پسرها آب دهان می گیرند

چگونه به شکل منحنی سکسی برسیم. خوب ، اگر می خواهید این کار را برای حسادت زنان دیگر به شما یا عصبانی کردن بچه ها انجام دهید ، این کار من نیست. من فقط اینجا هستم تا اطلاعات لازم را برای تحقق این امر به شما بدهم … سریع و آسان.

چگونه به شکل منحنی سکسی برسیم

1. اسکوات را در حالت سفت انجام دهید

این به تقویت عضلات خارجی ران کمک می کند. من می دانم که شما در حال حاضر به چه فکر می کنید. به من اعتماد کن این کار را بکن این به ایجاد یک شکل ساعت شنی کمک می کند. برای این کار می توانید اسکوات را با وزن بدن خود انجام دهید. هر روز 4 ست 15-20 تایی انجام دهید … بین هر ست 1 دقیقه استراحت کنید.

پاهای خود را حدود 8-9 اینچ از هم فاصله دهید.

2. هولا امید

این باعث سفت شدن دیوانه کننده برای ناحیه کمر و لگن می شود. اگر در مورد داشتن یک کمر خمیده یک تمرین “GO-TO” وجود داشته باشد ، این ورزش است. من آن را “ورزش رقصنده شکم” خود می نامم زیرا حرکات رقاصان شکم را تقلید می کند.

یک هولاوپ وزنی (15-20 دلار) بخرید و روزانه 10 دقیقه از آن استفاده کنید. هر بار 1 دقیقه ، هر بار 2 دقیقه ، هر کاری را انجام دهید. برام مهم نیست فقط می خواهم در پایان روز 10 دقیقه وقت بگذارید.

3. دیوارهای جانبی

اینها برای شانه های بیرونی شما هستند. شما دمبل ها را تا پهلوها بالا می آورید … بالا و بیرون تا زمانی که در سطح شانه قرار بگیرند.

باز هم همه چیز حول محور توهم می چرخد. آنها به شانه های بزرگتر کمک می کنند (نگران نباشید ، شما شبیه یک مرد نیستید !!) که به مردم کمک می کند کمر باریک تر شما را ببینند و سپس به باسن پهن تر (اما سفت) شما می آیند و سپس به سمت بالا می آیند. به ران های شما می آید و کمی به عقب خم می شود.

همانطور که می بینید ، همه چیز مربوط به اشکال و توهمات است. کمر شما به دلیل شانه ها و ران های خارجی شما باریکتر به نظر می رسد. 4 ست 6 تا 12 تکراری تمرینات جانبی را انجام دهید.

چگونه تنها با 3 تمرین ساده به شکل منحنی سکسی برسید. این کار را چند هفته امتحان کنید و مطمئن هستم که انحناهای بیشتری را در بدن خود مشاهده خواهید کرد.