چگونه می توان یک تاکو بدون مخمر برای رژیم غذایی کاندیدا تهیه کرد

صرف نظر از نوع رژیم غذایی که برای پیروی از آن انتخاب می کنید ، اکثر رژیم ها از شما می خواهند که غذاهایی را که بیشتر دوست دارید ، کنار بگذارید یا به شدت محدود کنید. رژیم کاندیدا نیز از این قاعده مستثنی نیست. رژیم غذایی کاندیدا سنگ بنای درمان بیماری شناخته شده به نام کاندیدیازیس است. کاندیدیازیس رشد بیش از حد مخمر معمولاً خوش خیم ، کاندیدا آلبیکنس ، در دستگاه گوارش است. این حالت اغلب به دلیل عوامل خارجی مختلف ایجاد می شود ، اما دلایل اصلی معمولاً شامل استفاده بیش از حد از آنتی بیوتیک ها ، پیشگیری از بارداری ، استروئیدها و رژیم غذایی حاوی قند و غذاهای فرآوری شده است. این عوامل خارجی باعث ایجاد عدم تعادل در سیستم گوارش می شوند و رژیم غذایی کاندیدا به بازگرداندن این تعادل کمک می کند. رژیم کاندیدا غذاهای شیرین و مخمر ، دانه های چسبناک ، میوه ها ، پنیرها و غذاهای فرآوری شده ای که تصور می شود باعث بدتر شدن کاندیدیازیس می شود را حذف می کند. بسیاری از غذاهای دیگر نیز وجود دارد که می توان آنها را از رژیم غذایی حذف کرد. بنابراین آیا هنوز می توان از غذاهای مورد علاقه خود در زمانی که محدودیت های زیادی برای این رژیم وجود دارد لذت برد؟ مطمئناً با کمی خلاقیت می توانید این کار را انجام دهید.

تاکو یکی از غذاهای مورد علاقه من است که به طور سنتی تهیه می شود و برای رژیم کاندیدا مناسب نیست. از پوسته تاکو گرفته تا پنیر رنده شده تا بسیاری از مواد سنتی تاکو فقط برای رژیم کاندیدا توهین آمیز است. بنابراین چگونه می توان یک تاکو خوشمزه تهیه کرد که فاقد مخمر باشد و بنابراین برای این رژیم مناسب است؟

اولین قدم تهیه یا یافتن چاشنی تاکو بدون مخمر و بدون گلوتن است. بسته های چاشنی تاکو زیادی در فروشگاه وجود دارد ، اما بیشتر آنها حاوی موادی هستند که در رژیم غذایی مجاز نیستند ، مانند گلوتامات مونوسدیم (MSG) ، عصاره مخمر ، اسید سیتریک و شکر. اگر قصد دارید از بسته چاشنی تاکو خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید ، برچسب را با دقت بخوانید. شما می توانید یک نوع بدون مخمر را در فروشگاه غذای بهداشتی محلی خود یا در Whole Foods پیدا کنید. من بسیار راحت تر می دانم که با استفاده از چاشنی های بدون مخمر از شربت خانه خود مخلوط چاشنی تاکو تهیه کنم. مخلوطی از پودر فلفل قرمز ، فلفل قرمز ، نمک دریایی ، فلفل سیاه ، پودر پیاز همانند سایر انواع مغازه ای کار را انجام می دهد.

مرحله دوم تهیه یا یافتن تورتیلا بدون مخمر بدون گلوتن است. انواع متنوعی از تورتیلا بدون گلوتن در بازار وجود دارد. اینها معمولاً در فروشگاه غذای سالم محلی شما ، Whole Foods یا Trader Joe در دسترس هستند. رایج ترین نوع آن که هم بدون مخمر و هم بدون گلوتن باشد ، تورتیلا برنج قهوه ای است. با این حال ، طبق تجربه من ، به نظر می رسد که اینها با تاکوها چندان کار نمی کنند ، زیرا تحت وزن پر شدن تاکو به راحتی خرد می شوند. گزینه های دیگر بدون گلوتن نیز وجود دارد ، اما اینها معمولاً حاوی مخمر یا سایر ترکیباتی هستند که برای رژیم گیرندگان کاندیدا تأیید نشده است. به نظر من ساده ترین و خوشمزه ترین بود که خودم تهیه کنم. برخی از دستور العمل های عالی برای تورتیلا بدون گلوتن به صورت آنلاین وجود دارد. جستجو کنید و مطمئن شوید که مواد بدون مخمر با مواد مشکل ساز جایگزین شده اند.

گام سوم ساخت وسایل تاکو بدون گلوتن بدون مخمر است. این ساده ترین و سرگرم کننده ترین بخش است. هنگامی که گوشت و یک کاسه تاکو را چاشنی زده اید ، وقت آن است که رویه ها را روی هم بچینید. در حالی که مواردی مانند پنیر و خامه ترش ممنوع است ، آنها هنوز هم می توانند یک تاکو عالی تهیه کنند. برخی از مواد مورد علاقه من برای تاکو بدون مخمر عبارتند از گوجه فرنگی ، آووکادو ، کاهو ، سالسا خانگی ، ماست طبیعی شیرین نشده و کنسرو لوبیا ارگانیک.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زندگی بدون مخمر پس از رژیم کاندیدا ، به زندگی بدون مخمر مراجعه کنید.