کاهش وزن: چگونه زمان غذا خوردن بر نتایج تأثیر می گذارد

اگر به این فکر کرده اید که آیا بهتر است قبل از صرف صبحانه هوشیارانه ورزش کنید یا صبحانه بخورید و سپس تمرینات خود را انجام دهید ، این جایی است که من وزن می کنم.

سالهاست به ما می گویند صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است و شما برای داشتن بهترین جلسه تمرین باید یک صبحانه خوب و مقوی بخورید. ولی آیا اون واقعا درسته؟ در اینجا چند مزیت ورزش با معده خالی آورده شده است ، این بدان معناست که درست مانند من قبل از صبحانه یا اولین وعده غذایی خود در روز ، هر روز به طور متناوب روزه می گیرید.

روزه ورزشی سطح گلوکز و انسولین را بهبود می بخشد و خطر مقاومت به انسولین و دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.

همانطور که در مقاله امروز هنوز روز است توضیح می دهم ، ورزش ناشتا مخصوصاً برای کاهش چربی م effectiveثر است زیرا هم وزن کل بدن و هم درصد چربی بدن را کاهش می دهد. ورزش بعد از غذا فقط وزن بدن را کاهش می دهد.

مصرف غذا را برای بقیه روز محدود می کند و منجر به کسری کلی انرژی در حدود 400 کالری می شود.

این می تواند هورمون رشد و تستوسترون را افزایش دهد ، که از افسردگی جلوگیری می کند و بازسازی بافت را بهینه می کند.

افرادی که صبحانه را حذف کرده و با شکم خالی ورزش می کردند ، بعد از ظهر خاطرات کاری بهتری داشتند و خستگی روحی و تنش کمتری را در طول روز در مقایسه با افرادی که قبل از ورزش غلات مصرف می کردند گزارش کردند.

به جلوگیری از افسردگی کمک می کند.

ورزش و روزه گرفتن با هم باعث ایجاد استرس اکسیداتیو می شود که با پیری ماهیچه ها مقابله می کند.

من فکر می کنم می توان گفت اگر از دست دادن چربی و بهبود سلامت ماهیچه ها اهداف اصلی شما باشند ، می توان گفت روزه گرفتن راهی مناسب است.

مزیت بزرگ دیگر این است که ورزش در حالت ناشتا بیش از 14 تا 18 ساعت (که می توانید در صورت تمرین روزه داری متناوب انجام دهید) احتمالاً با فعال کردن AMPK ، NAD + به اندازه اتوفاژی فعال خواهد شد. mTOR را افزایش و مهار می کند. اتوفاژی فرایندی است که طی آن بدن سلول های آسیب دیده را پاکسازی می کند تا سلول های جدید و سالم تر احیا شود. با ناشتایی طولانی مدت اتفاق می افتد.

بنابراین هرگز نباید قبل از ورزش غذا بخورید؟ برای همه مناسب نیست. بستگی به سن شما ، آخرین زمان خوردن ، باردار بودن یا نبودن شما ، داروها ، سابقه پزشکی ، تناسب اندام ، این که آیا از نظر متابولیسم انعطاف پذیر هستید یا نه و چه نوع حرکتی انجام می دهید. اگر احساس ضعف ، سرگیجه B. حالت تهوع یا سبکی سر می کنید ، قبل از ورزش باید چیزی بخورید. اتفاقا من یک کاسه موزلی را توصیه نمی کنم. یک وعده غذایی پروتئینی سبک مانند یک شیک کوچک پروتئین آب پنیر انتخاب خوبی است.

مانند همه چیز ، همیشه بهتر است به بدن خود گوش دهید و از خرد استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی برای شما بهتر عمل می کند.

آیا قبل از ورزش غذا می خورید یا به طور منظم با معده خالی ورزش می کنید؟