یافتن راحتی در ناراحتی – B Fit مربیگری سلامت



ابتدا اجازه دهید بگویم که وقتی راحت هستم ، کاملاً خوب هستم. من عاشق تهویه مطبوع ، دوش آب گرم طولانی ، غذای راحت ، نور مصنوعی ، رایانه و تختی با بالش بیشتری نسبت به “I dream of Jeanie” در بطری اش بود. با این حال ، من مکانیسم سازگاری خود را با آن و تلاش عمدی مورد نیاز در دنیای مدرن و راحت خود برای ارتقاء خود و آماده شدن برای دوران دشوارتر زندگی ، درک می کنم. چند سال پیش من اصطلاح “آموزش تاب آوری” را شنیدم. واقعا برام اعصاب خورد این به عملی اشاره می کند که برای حفظ قدرت به آن نیاز داریم زیرا ما زندگی خود را از هر لحاظ راحت کرده ایم.

محرک اصلی اختراع راحتی است ، که زندگی ما را آسان تر و راحت تر می کند تا بتوانیم بیشتر به دست آوریم و کمتر انجام دهیم. بیایید با آن روبرو شویم ، این مفهوم ما را ضعیف ، آسیب پذیر و در مواردی کاملاً بیمار کرده است. در نتیجه ، ما باید نسبت به ایجاد نوعی استرس در زندگی خود که باعث ایجاد انعطاف پذیری ذهن ، بدن و روح می شود ، بسیار آگاه باشیم. بله ، ما باید استرس ایجاد کنیم تا خودمان را قوی تر کنیم. استرس حاد و کوتاه مدت در دوزهایی که می توانیم تحمل کنیم و بر آنها غلبه کنیم ، قدرت ما را تقویت می کند ، با توجه به اینکه ما در حال بهبودی مناسب هستیم. این استرس طولانی مدت و مزمن و ناتوانی در غلبه بر آن است که به معنای واقعی کلمه ما را فرسوده و فرسوده می کند.

منظور من از استرس حاد و کوتاه مدت چیست؟ به عنوان مثال می توان به ورزش ، مصرف آنتی اکسیدان و قرار گرفتن کوتاه مدت در معرض دمای سرد یا گرم مانند غواصی در آب سرد یا سونا اشاره کرد. جادو در دوز است. خودتان را با دوزی که احساس ناراحتی می کند اما قابل تحمل است و شما را مقاوم تر می کند ، به چالش بکشید.

در زیر چند نمونه از راه هایی است که می توانید منطقه راحتی خود را به چالش بکشید و در ابعاد مختلف قوی تر شوید.

تمرین: مجموعه ای از مزایای سلامتی از اشکال مختلف شیوه های ورزشی از جمله سیستم های اسکلتی عضلانی و قلبی عروقی قوی تر ، افزایش سطح هورمون ها ، حساسیت به انسولین ، کیفیت خواب و خلق و خو ظاهر می شود.

تپش آب سرد و سونا – بدون تردید ، این دو کاری است که امروز می توانید انجام دهید تا احساسات خود را تغییر دهید. بر ترس خود از سرما غلبه کنید. غوطه ور شوید یا دوش آب سرد بگیرید ، حتی اگر 5 ثانیه طول بکشد. شما زنده خواهید ماند و در نتیجه قوی تر خواهید شد. شما محدودیت های خود را در مورد سونا می دانید. سونای مادون قرمز نزدیک بهترین است ، به خصوص اگر شما دارای بیماری مزمن پزشکی هستید. اگر به سونا دسترسی ندارید ، ممکن است در یک مشتری گرم مانند من زندگی کنید (من در جنوب جنوبی هستم. فقط گرم نیست ، مرطوب هم هست!) خیلی گرم و عرق کرده! مزایای گرما و سرما درمانی فراتر از بهبود قدرت و انعطاف پذیری شما است. مدتی وقت بگذارید تا در مورد هر دوی آنها تحقیق کنید و راه هایی پیدا کنید تا در صورت امکان آنها را در تمرینات بهداشتی خود قرار دهید.

آنتی اکسیدان ها: من فکر می کنم آنها مواد Pac-Man هستند که سلولهای اکسید شده و ناسالم را دفع می کنند. شما می توانید آنها را در میوه ها ، سبزیجات ، آجیل ، دانه ها ، گیاهان ، ادویه جات و حبوبات پیدا کنید. وقتی آنها را می خوریم ، یک سم ضروری و درجه پایین را تخلیه می کنیم ، که به نوبه خود ما را قوی تر می کند و از آسیب اکسیداتیو ایمن می کند. آیا تا به حال آب لیمو را روی سیب پوست کنده قرار داده اید تا قهوه ای نشود؟ آب لیمو حاوی ویتامین C است که یک آنتی اکسیدان است. آیا تا به حال قهوه ای شدن سیب را تماشا کرده اید؟ این آسیب اکسیداتیو است. حالا این مفهوم را در مورد آنچه در سلول های بدن شما اتفاق می افتد به کار ببرید. ما به آنتی اکسیدان نیاز داریم!

وقت خود را در طبقه صرف کنید: “نشستن سیگار جدید است.” من مطمئن هستم که این جمله را شنیده اید. به نظر من ، نشستن آنقدرها هم ناسالم نیست. این زمانی است که شما نشسته و در موقعیتی می مانید که بدن شما را خراب می کند. به زودی خواهید دید که چرا گذراندن زمان در زمین های سخت برای بدن شما بسیار مفید است ، زیرا بدون احساس بیهوشی به مدت طولانی در یک موقعیت نخواهید ماند و موقعیت هایی که در آن هستید باعث تحرک و قدرت عمومی شما می شود ، به ویژه در مغز و بدن. پایین تنه.

هنگامی که با موقعیت ناخوشایندی روبرو می شوید ، دیدگاه شما این است که می توانید آن را به یک تجربه مثبت تبدیل کنید. این ناراحتی به خودی خود فرصتی برای پرورش قدرت در هر راهی است که بتوانید دفعه بعد که با همان تجربه مواجه شدید از آن استفاده کنید. “من مجبور نیستم ، من می توانم آن را انجام دهم” یک جمله است که می توانید در این شرایط با خود بگویید و ناگهان احساس می کنید بیشتر از استرس قوی شده اید. قوی تر می شوی.

همانطور که به نکات مهم این مقاله اشاره می کنید که تنها چند راه برای تقویت قدرت شما است ، به خاطر داشته باشید که امروزه فرهنگ های زیادی در سراسر جهان وجود دارد که از این روش ها به عنوان بخشی از زندگی روزمره خود استفاده می کنند. چاره ای ندارند. ما خوشحالیم که این انتخاب را داریم که بهترین هر دو جهان را در زندگی خود گنجانیم. اگر کمی احساس ناراحتی می کنید ، راحت قدم بگذارید و راحت شوید ، اما اگر در وسط تابستان در جنوب جنوبی هستید و قصد دارید به یک مراسم رسمی بروید ، همه لوازم را بخرید ، کولر را بکشید و موهای خود را نجات دهید و بلند شوید!