یوگا چگونه به کاهش وزن کمک می کند

اگر س aboutالی دارید که آیا یوگا به کاهش وزن کمک می کند و چگونه می توانید وزن خود را به طور پایدار کاهش دهید ، این مقاله ممکن است به شما کمک کند. وقتی وزن خود را به روش سنتی کاهش می دهید ، کالری بیشتری نسبت به کالری دریافتی از دست می دهید. شما می توانید با یک رژیم غذایی دقیق و یک برنامه ورزشی جدی یا ورزشهای دیگر مانند دویدن ، شنا ، تمرینات با وزنه ، دوچرخه سواری و غیره به این هدف برسید.

برای کسانی که صدمات جسمی داشته اند و می خواهند رویکرد ملایم تری برای ورزش داشته باشند ، اما بدون تأکید زیاد بر برنامه رژیم غذایی ، یوگای کاهش وزن می تواند راه حل باشد.

یک حقیقت سوزناک در مورد اینکه چگونه یوگا به کاهش وزن کمک می کند:

یوگا فقط می تواند 3-6 کالری در دقیقه بسوزاند. برای یک جلسه تمرین 60 دقیقه ای ، فقط حداکثر از 180-360 استفاده خواهید کرد. برای از دست دادن یک کیلو چربی ، باید 3500 کالری بسوزانید.

این چیزی نزدیک به هدف کاهش وزن شما نیست ، درست است؟ ممکن است بخواهید برای سوزاندن کالری بیشتر ورزش دیگری انجام دهید ، اما منتظر بمانید. عوامل زیادی وجود دارد که چرا تمرین یوگای چربی سوز برای کاهش وزن و داشتن تناسب اندام در دراز مدت برای شما مفید است.

اکنون به این سACال برگردید که یوگا چگونه به پایداری شما کمک می کند؟

1. با تمرین یوگای چربی سوز ، نفس و تمرکز خود را تمرین می کنید. در هر حالت می توانید در طول راه مدیتیشن کنید و بر تنفس خود تمرکز کنید تا با حرکت بدن شما هماهنگ باشد. این به شما کمک می کند تا بیشتر با بدن خود ارتباط برقرار کنید و ذهن خود را آرام کنید.

این به شما کمک می کند تا استرس خود را برطرف کرده یا برطرف کنید و در کنار خود باشید. این به شما کمک می کند تا دوباره با روح خود ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب ، در نهایت عادات استرس خوردن خود را از دست خواهید داد. و شما آن را بدیهی می دانید.

2. یوگا در بسیاری از زمینه های آمادگی جسمانی شما کمک می کند. تعادل ، انعطاف پذیری ، بهبود متابولیسم و ​​توده عضلانی بیشتر.

انعطاف پذیری کلیدی برای بهبود کمردرد ناشی از سفت شدن عضلات همسترینگ و دردهای عمومی بدن است. این جریان انرژی در بدن و گردش خون را بهبود می بخشد ، که باعث می شود جوان تر به نظر برسید.

3. تمرین یوگا به شما کمک می کند با بدن خود در تماس باشید و کنترل بیشتری بر آن داشته باشید. شما جریان خوبی از انرژی را در بدن خود احساس می کنید و این نیاز به مراقبت خوب از خود را ایجاد می کند. شما به تدریج در مورد آنچه می خورید محتاط تر می شوید و تمایل بیشتری به انتخاب غذای سالم دارید تا غذای ناخواسته.

4- یوگا به عنوان راهی عالی برای کشش و ایجاد انعطاف پذیری شناخته شده است. با انعطاف پذیری بدن ، احساس قوی تر ، قوی تر و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

این شما را قادر می سازد تا به اهداف زیادی برسید و کارهای زیادی را که می خواهید انجام دهید ، از جمله کمک به زندگی جنسی خود. این به شما هورمون شادی می دهد که باید از رژیم های ناسالم یا غذاهای استرس زا دوری کنید.

5- با تمرین صحیح یوگا با تمرین تنفسی ، عزت نفس خود را ارتقا می دهید. آگاهی به شما کمک می کند تا به آنچه در بدن خود وارد می کنید توجه کنید و مانع از جذب کارهای بدی شوید که نباید با خود انجام دهید.

6. یوگا برای چربی سوزی هزینه زیادی برای شما ندارد. بهترین چیز در مورد یوگا که من آن را بسیار دوست دارم این است که می توان آن را عملاً در هر مکانی ، حتی در یک فضای کوچک انجام داد. کل سرمایه گذاری شما یک حصیر ، راهنمای خوب یا دی وی دی است که شما را در انجام حرکات راهنمایی می کند.

شما می توانید این کار را در هر زمان که می خواهید و طبق برنامه خود انجام دهید. با این حال ، قبل از شروع تمرین به تنهایی ، باید سیستم تنفس و حالت ها را بیاموزید و درک کنید ، زیرا هم صدمات و هم پیامدهای منفی ناشی از حالت های نادرست یا نادرست ممکن است رخ دهد.

7. یوگا برای سوزاندن چربی و به طور کلی یوگا ، یک تمرین ملایم است که می تواند یک یا دو سطل را برای شما عرق کند. با این حال ، از آنجا که بسیار ملایم است ، می توانید آن را تا زمانی که دوست دارید انجام دهید ، به عنوان مثال ب- 2-3 ساعت در روز و هر روز از هفته.

8. کاهش وزن با یوگای چربی سوزی پایدار است. با انجام یوگای چربی سوز به طور منظم ، آگاهی ، متابولیسم ، انعطاف پذیری ، توده عضلانی و تعادل خود را بهبود می بخشید. اینها به شما در دستیابی به خود جدید و عادت جدید کمک می کند ، نه فقط به بدن جدید ، و پایدار است.

9. اما یک چیز. اثربخشی یوگا برای کاهش وزن این است که سطح استرس خود را از بین ببرید و به شما کمک می کند فرد شادتری شوید و شما را قادر می سازد تا با نگرش مثبت به مسائل زندگی خود بپردازید. این که بتوانید تمرینات یوگای چربی سوزی خود را به راحتی و بدون استرس در برنامه شلوغ خود قرار دهید ، کلید دستیابی به هدف کاهش وزن است.

اگر رفتن به باشگاه بدنسازی یا کلاس یوگا شما را با برنامه ثابت ، فضای شلوغ و اطلاعات متنوع خسته می کند ، ممکن است بخواهید برنامه ای متناسب با بدن زن را در نظر بگیرید. این پیوند را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه وزن خود را کاهش دهید و سریعتر ، م efficientثرتر ظاهر شوید و با انجام یوگای چربی سوز در 12 هفته ، هر قسمت از زندگی خود را بهبود بخشید.