یکی از معایب استفاده از Metamucil برای کاهش وزن

در مورد کاهش وزن یا کنترل وزن ، متاموسیل تنها یک اشکال واقعی دارد. به عنوان یک مکمل فیبر ، Metamucil بسیار عالی است. این یک راه عالی برای افزودن فیبر مورد نیاز به رژیم غذایی است.

یک قاشق غذاخوری متاموسیل با شکر واقعی 3 گرم فیبر را تأمین می کند. مصرف توصیه شده معمولاً یک قاشق غذاخوری گرد تا سه بار در روز است که حدود 9 گرم فیبر را در رژیم غذایی شامل می شود. برای کنترل اشتها ، 2 قاشق غذاخوری قبل از هر وعده غذایی توصیه می شود. با 3 وعده غذایی ، مصرف فیبر می تواند تا 18 گرم باشد.

FDA روزانه 28 گرم فیبر را توصیه می کند. متاموسیل به عنوان کنترل کننده اشتها به تنهایی 18 گرم از آن را تأمین می کند. و میزان فیبر در نسخه بدون قند Metamucil همان است که در “با شکر واقعی” وجود دارد.

متاموسیل از نظر محتوای درشت مغذی فاقد چربی است. با این حال ، فاقد کربوهیدرات است. دو قاشق غذاخوری متاموسیل با شکر واقعی حاوی 23 گرم کربوهیدرات است که قند اضافه شده آن 16 گرم است. دو قاشق چایخوری از نسخه بدون قند حاوی 10 گرم کربوهیدرات و بدون قند اضافی است.

اگرچه متاموسیل نسخه هایی با استویا و انواع دیگر ارائه می دهد ، اما به نظر می رسد دو مورد از آن ها پودر صاف پرتقال شکر متاموسیل واقعی و نسخه بدون قند آن است. و محبوبیت آن برای من نسیم است. من هر دو محصول را دوست دارم.

طعم آن من را به یاد جلبک دریایی می اندازد.و من از بزرگ شدن جلبک دریایی را دوست داشتم. این فضانوردان با مقدار کافی ویتامین C روزانه می نوشیدند. چه چیزی مورد علاقه نبود؟ با Metamucil ، من طعم عالی تانگ را با تمام مزایای عالی فیبر دریافت می کنم.

علیرغم مواردی که Metamucil را بسیار عالی می کند ، این یک نقطه ضعف واقعی دارد. این اشکال شکر است. فرض کنید شما از Metamucil به عنوان مکمل غذایی کنترل کننده اشتها استفاده می کنید. دو قاشق غذاخوری قبل از هر وعده غذایی 69 گرم کربوهیدرات به بازی اضافه می کند که 48 گرم آن شکر است. پایان جهان نیست ، اما تقریباً به اندازه یک قوطی لیموناد معمولی است. این مقدار زیادی شکر است.

زیرا وقتی برای کنترل اشتها استفاده می شود ، وزن مطمئناً یک مسئله است. در حالی که دریافت 18 گرم فیبر اضافی عالی است ، مصرف 48 گرم شکر هزینه دارد. و شکر ارزش غذایی ندارد. در واقع ، حتی می توان گفت ارزش غذایی منفی دارد.

مورد محبوب دیگر نسخه بدون قند است. به نظر می رسد بدون قند اضافی مشکل همه شکر اضافه شده را حل می کند. با این حال ، تفریق قند واقعی با افزودن آسپارتام جایگزین می شود. اگرچه FDA آسپارتام را تأیید کرده است ، اما برای برخی از افراد در گروه کاهش وزن ارزش سوال برانگیز دارد. افراد زیادی هستند که نوشابه های رژیمی می نوشند و هنوز بسیار اضافه وزن دارند.

نتیجه گیری ممکن است نسبت به آسپارتام ناعادلانه باشد ، اما شیرین کننده های مصنوعی واضح هستند – مصنوعی. در حال حاضر به نظر می رسد یک نوع استویا نیز وجود داشته باشد ، اما به نظر می رسد پودر صاف پرتقال شکر متاموسیل همچنان محبوب ترین است.

بنابراین س oneال به یکی از گزینه ها تبدیل می شود. اگر می خواهید از مزایای Metamucil استفاده کنید اما به همه قندهای افزودنی یا شیرین کننده های مصنوعی (البته به جز استویا) مشکوک هستید ، گزینه ها چیست؟ خوب ، یک گزینه این است که از مکمل فیبر صرف نظر کنید و روی فیبر تمرکز کنید.

اگر رژیم غذایی شما سرشار از فیبر است ، نیازی به مکمل نیست. یک آووکادو 6.7 گرم فیبر دارد. سیب ، هویج ، چغندر ، توت فرنگی ، کلم بروکلی همگی حدود 2 تا 3 گرم در هر وعده دارند. تمشک و تمشک بین 5 تا 6 گرم است. لوبیا و نخود فرنگی بین 7 تا 9 گرم است. دانه های چیا مقدار فوق العاده ای فیبر هستند ، حدود 10 گرم در هر اونس!

گزینه دیگر این است که به لیست مواد تشکیل دهنده Metamucil نگاه کنید. آنها پوسته های پسیلیوم هستند. پوسته های Psyllium تنها منبع فیبر در Metamucil هستند. فارغ از مالتودکسترین ، اسید سیتریک و غیره ، فقط پوسته پسیلیوم باقی مانده است.

یک قاشق غذاخوری پوسته پسیلیوم حاوی حدود 6.47 گرم فیبر بدون قند است. یک قاشق غذاخوری پودر صاف پرتقال شکر متاموسیل حدود 3 گرم را با 8 گرم شکر واقعی تأمین می کند. برای اندازه گیری ، خوردن مستقیم پوسته های پسیلیوم نسبت قیمت و عملکرد بسیار بهتری را ارائه می دهد.

با این وجود ، در شلوغی روز ، به دست آوردن تمام فیبر مورد نیاز از غذاهای کامل دشوار است. و اگر مشکل کنترل اشتها باشد ، مطمئناً مکمل مانند Metamucil قبض را پر می کند. به علاوه ، نوشیدن پسیلیوم مخلوط شده در آب بسیار کمتر از نوشیدن این کلپ فوق العاده مانند Metamucil خوش طعم است. در واقع ، پوسته پسیلیوم واقعاً در آب حل نمی شود. فقط باید سریع آن را بنوشید. صادقانه بگویم ، فقط راحت نیست.

برای مکمل فیبر ، متاموسیل گزینه خوبی است. با این حال ، باید توجه داشت که این امر به هزینه مصرف زیاد شکر یا مصرف شیرین کننده های مصنوعی منجر می شود. از نظر کاهش وزن یا کنترل وزن ، 48 گرم قند اضافی و / یا شیرین کننده های مصنوعی می تواند معامله کننده باشد.

سرانجام ، اگر از Metamucil به عنوان یک مکمل سلامت گوارشی که به طور خاص برای رفع یبوست و ترویج حرکات منظم روده طراحی شده است ، یاد نکنم ، از دست خواهم داد. در واقع ، هدف اولیه من هنگام نوشیدن متاموسیل ، کمک به حرکات روده بود. گذشته از قند و کنترل وزن یا کاهش وزن ، من دقیقاً به همین دلیل Metamucil را توصیه می کنم. اما این موضوع به تنهایی موضوعی برای مقاله دیگری خواهد بود.