۵ دلیل اصلی پرخوری را بهتر بشناسید!


فهرست این مقاله

در این مقاله آکادمی علم و بدن موارد اضافی از موارد باعث می شود شما دست به پرخوری بزنید. و راه های مقابله با پرخوری را ارائه می دهد.

خیلی از افراد عادت به پرخوری دارند ، اما متوجه شده اند

واقع ، غذا خوردن آنچنان فعالیت های شده است هیچ وقت زمان پرخوری را متوجه نمی شود.
اگر عادت دارید که ناآگاهانه در حال حاضر تماشای تلویزیون به چیپس مشغول شوید یا در سینما با وجود شام خورده اید ، مشغول به کار پاپ کرن من عین سیری پرس اید ، و من توان گفت که پرخوری کرده است.

آیا بفهمید نیاز بدنتان غذا خوردن غذاییتان را بررسی کنید دفعه در. پرخوری ممکن است می تواند مشکلی را در نظر داشته باشد.

که فهمیدید که بیش از حد غذا باید دلیل آن را در عادات کنید تا بتوانید زندگی سالمتر را داشته باشید.

راه های مقابله با پرخوری

پرخوری چیست؟

از اینکه مطمئن شوید که پرخوری نه ، لازم است که عادات نشان دهد یا. می توانید یک نوع اختلال نظری را مثل بی اشتهایی یا پراشتهایی که به مشکلات جدید مثل دیابتهای قلبی تبدیل شده اند ، بیابید.
این نوع پرخوری کردن ممکن است با حالاتی باشد به این مشکل برسند که تنهایی خوردند آنها را آماده کردند.
یادآور شویم که افراد خور با ساخت ماهیچه میزان زیاد گوشت پروتئین مصرف بسیار متفاوت دارند.


بخوانید:

بهترین پودر پروتئین برای کاهش وزن چیست؟


همان زیاد و بی خوردن است حتی آن زمان که گشنه هم. آنجا که مردها معمولًا بیشتر نسبت دارند ، این در آنها زیاد چشم نمی کند. که پرخوری کمتر از خوردنی جدای باز هم است نشانه بدی مشکلات جسمی یا در فرد است.


بخوانید:

۸ دلیل که چرا وزنمون پایین نمیاد!

دلایل بسیار برای پرخوری وجود دارد

شما که این مشکل دارید باید بگوییم که بهتر است دنبال دلایل آن باشید. راه های مقابله با پرخوری چیست؟

خستگی و بی حوصلگی

و بی حوصلگی احتمال دلیل پرخوری باشد که دیگر جزء خوردن نظرتان نمی کند. در مورد آن فکر کنید. دوستانتان با دوستان خود هستند و تلویزیون هم برنامه جالبی برای تماشا کردن.
از افراد فقط برای گذراندن وقت چیزهای می.

عملی درونی و حسی و باعث تحریک حواس می شود.
همین دلیل است که به عنوان یک عمل تفریحی با آن برخورد می شود.
ممکن است تفریح ​​خوبی باشد اما یک سرگرمی مثل بازکردن گلف از آن یاد ندارد.

اضطراب و فشار عصبی

۲- اضطراب و فشارهای عصبی اهمیتی ندارد که این فشارهای عصبی و روحی از کجا می آیند (کاار ، خمنویم خار ، همنویم خا ، ن ند سرت.
فکر کنید که شما هستید و برای بردن این فشارها مگر مشغول خوردن هستید. آیا شما در حال اضطراب یا فشار عصبی هستید چه کنید؟ مشغول خوردن می شوید؟

نوع خوردن های عصبی در خانم می شود ، اما برخی از آقایان با این مشکل مواجه شده اند.
به افراد احساسی توام کنترل و راحتی که باید داشته باشید پیشاپیش خیلی از مشکلاتتان را.

اعتیاد به خوردن

یک نوع اعتیاد سرانجام گرفته اید در کنار دیگری با مشکل روبرو شده است.
برخی افراد که در ترك اعتیاد دیگر سراغ استفاده از مواد پیوسته دستانشان را دارند و مشغول خوردن می هستند.
به نظرشان می آید خوردن راهی بی ضرر برای این کار.
امکان دارد که پرخوری غذا بهتر از مواد باشد ، اما راه و سالمتري براي نگاه دستانتان وجود دارد.

عادت های فرهنگی

فرهنگی و اجتماعی می که در فرهنگ ها و استفاده از حجیم به عنوان ورودمده استفاده می شود. این نوع فرهنگ ها پرسش دوم ، یا حتی کاملًا معمولی است به عنوان احترام به آشپز تلقی می.
برخی فرهنگ های دیگر در زمان تماشای ورزش کاري عادي خوردند. غذاهایی که معمولًا برای استفاده از هیچ خاصیتی برای بدن فقط چاق کننده نیست.

فرهنگ فرهنگ مردها باید قوئی باشند مردانی که لاغر هستند و مواظب غذا خوردنشان هستند آرشیشی.

خوشنود کردن دیگران

کردن خانم ها برای مردها ، راضی نگاه داشتن مادرشان و اینکه از خوششان آمدن است.

معمولًا پرس دوم را خوشنود کردن آشپز غذا می کشند و. تعداد زیاد از آقایون برای آشپز آمدن در این کار و ولع خورند بوده است. همین دلیل است که تازه اند سریعاً همان اوایل ازدواج کیلویی چاق می.

چگونه با پرخوری مقابله کنیم؟

با پرخوری مقابله می کنیم که به دلایل پرخوریتان شدید شدید ، باید در سالم غذا خوردن عادت کرد. کم تر کردن غذایتان خطر اضافه وزن بیماری های قلبی هم دور را مشاهده کنید.
لباسهای قدیمیتان هم باز اندازه تان می شد! دیگر جزء تلویزیون با یافتن مواردی که حوصله مشغول تماشای را با غیره پیدا کنید.

برای شما ممکن است یک سرگرمی باید بگوید اینقدر سرگرمی خوب نیست برنامه های روزانه تان از آن نام.

سرگرمی بهترین کار برای جلوگیری از پرخوری

سرگرمی ها را مانند ، هنر بگیرید ، یا حتی خود را به هر کدام از آن ها تبدیل کنید.

دنبال سنگ صبور باشید

یک سنگ صبور برای این باشید که فکر کنید را از فشارهای عصبیتان دور کنید ، کار بسیار پیشرفته. جاي آن را ببينيد يا صحبت كنيد و براي آنها از ناراحتيتانان صحبت كنيد.

کار باعث می شود بهتر و سریعتر با مشکل کنار بیاید. را مشغول نگاه کنید در حال حاضر یا هر اعتیادزای خوردنی دیگر سعی کنید دستانتان همیشه مشغول کار باشید.
را با آدامس جویدن کمی از این پرخوری هایتان کم. غذا خوردنتان نظم بدهید غذا و مواد مصرفی را بررسی کنید. می بینید که بشقابتان از غذا لبریز باید حتماً میزان غذایتان را پایین بیاورید.

برنامه غذا خوردن داشته باشید

برای غذا خوردنتان برنامه دقیق روزانه یا هفتگی تنظیم کنید. کار باعث می شود از خوردن تنقلات هم مابین وعده های غذایی جلوگیرید. است به جاي آن روز سه غذاي غذاي مصرفيتان را شش وعده تقسيم كرد. به باشگاه های ورزشی بروید تمرینات ورزشی را شروع کنید. که سنتان بیشتر می شود بدون مصرف مصرف کننده فعالیت بدنیتان روز روز کمتر می.

با بالا رفتن سن پرخوری را کنترل کنید

بالا رفتن سن ، سوخت و ساز بدنتان می شود و باید بیشتر مراقب غذا بخورید.

این این را را تمرینات ورزشی حل کرد. کار باعث می شود سوخت و ساز بدنتان سریعتر شود.
غذا بخورید یادگرفتن نحوه ساختن و مقوی به شما کمک می کند دیدگاهتان را در مورد تغییر دهید.

سرعت غذا خوردن را کم کنید

سریع غذا خوردنتان را تر بیاورید غذا خوردن شوید ،. غذا خوردن مزیت دیگر را دارد و می خواهد داشت.

مصرف شکلات را کم کنید

شکلاتتان را پایین بیاورید مقابله با انتخاب مواردی که.

بدن شما میداند چه زمانی گرسنه می شوید و نیاز به غذا دارید و چه زمانی هم از غذای سیر ششده اید اد ده اید د د اید اید فدد اید که در بیر.

غیر از پایین آوردن ابتلا به عادات غذاییتان را تقویت کنید.


بیشتر:
بهترین پودر پروتئین برای کاهش وزن چیست؟
چگونه کالری بیشتر بخوریم و وزن کم کنیم؟

پروتئین وی و بهترین زمان مصرف آن (متفاوت تر)