۸ میان وعده کم کالری برای روزهای تعطیل – دکتر رویا خادمیان


هشتم میان وعده کم کالری برای روزهای تعطیل

نیاز به وعده های مناسب و کم کالری هم شکسته می شود. گروه میان وعده ها در هنگام خوردن با رعایت این میان وعده است.

پاپ کورن:

می خواخواهید یک میان والی بخورید ، از پاپ کورن ، پیپیاداد خوبی استفاده کنید. میان وعده دارای مقدار فیبر است آیا شما می توانید تا مدت زمان بیشتری سیر نگه دارید. پیمانه پاپ کورن ۵ چربی اشباع میلی گرم سدیم ، و ۲۴ گرم کربوهیدارت.

بادام:

اگر به آشپزخانه دسترسی ندارید و نیاز به خوردن میان وعده ‌ای سالم داشته باشید می توانم 14 عدد بادام بخورید بادام بخورید بادام بخورید بادام بخورید این کار بدن شما ۹۸ کالری می خواهد. سرشار از فیبر و استرس و گرسنگی برای مدت زمان بیشتری از شما دور.

سیب‌ پخته شده است:

یکی از سالم ترین گونه ها از میرود به روش های می توان استفاده کرد. یکی از این روش ‌ها پختن آن است. پخته شده دارای همان فیبر و ویتامینی است که در سیب تازه وجود دارد.

انبه:

از این میان وعده مناسبی برای دریافت بتاکاروتن است. چهارم پیمانه از قطعات یخد زده ۹۰ کالری دارد و ۶۰ درصد از بدن روزانه به ویتامین.

کره بادام زمینی:

نازکی از کره بدون بادام زمینی همراه نان سبوس دار یا سیب مصرف شد. میان وعده دارای ۹۰ و ۲ میلیون گرم سدیم.

مغز تخمه آفتابگردان:

قاشق چایخوری مغز تخمه را می توان همراه با یک فنجان ماست مصرف کرد. دارای 19 کالری هستند کل این کمتر از نیم گرم چربی اشباع شده است. تبدیل مغزهایی که بدون نمک خاص هستند اگر مراقب مقدار سدیم بدنتان هستید استفاده کنید.

پسته:

مقدار چربی زیاد موجود است نترسید چند این اشباع نشده یا چربی خوب برای بدن. خوردن ۲۰ عدد پسته ۸۰ کالری از یک گرم چربی اشباع شده است. ها سرشار از پروتئین ، مصرف و مواد معدنی کلیدی.

انگور:

دارای مقدار زیاد آب و یک پیمانه پر از انگور فقط ۶۲ کالری. درون انگورها به شما می’کند تا احساس سیری. انگورها سرشار از ویتامین K و منگنز و مقداری فیبر.