10 جایگزین سالم برای کره روی نان


https://ift.tt/3D24bm2

10 جایگزین سالم برای کره در نان Blog HealthifyMe Blog HealthifyMe – راهنمای نهایی برای کاهش وزن ، تناسب اندام و یک زندگی سالم.

چه کسی عاشق یک نان تست ترد کره ای با یک فنجان چای یا قهوه داغ نیست؟ گاز گرفتن در یک تکه نان کره ای بهترین حس در کل جهان است. با این حال ، احساس گناه یا استرس بلافاصله پس از مصرف یک قاشق غذاخوری کره به همان اندازه ناراحت کننده است.

ما هندی ها عاشق قیمه و کره خود هستیم. زندگی ما بدون این چربی های اشباع شده به سادگی ناقص است. در حالی که آنها بهترین چیزهایی هستند که هر کسی می تواند داشته باشد ، اما خطرات زیادی برای سلامتی دارد. نگران نباش؛ ما از شما نمی خواهیم که کره دسی خود را رها کنید. اما بسیار مهم است که از آنچه و چه مقدار غذا می خورید آگاه باشید.

کره سرشار از کلسترول ، چربی های اشباع شده و کالری است. اگر به طور منظم کره مصرف کنید ، چند لحظه لذت می تواند به سرعت به یک کابوس مادام العمر تبدیل شود. چربی های اشباع موجود در کره می تواند عروق را مسدود کرده و احتمال حمله قلبی را افزایش دهد.

بعد باید چکار کرد؟ کلا خوردن کره را کنار بگذارید؟ خوب ، هر چیزی بیش از حد برای سلامتی شما مضر است. بنابراین اشکالی ندارد که هر از گاهی به موارد دلخواه خود میل کنید. اما آیا می دانید کدام بهتر است؟ جایگزین های سالم برای غذاهای مورد علاقه خود پیدا کنید

بله ، همه ما قبول داریم که کره کره است و هیچ چیزی به ذوب شدن آن در دهان نزدیک نمی شود. با این حال ، می توانید جایگزین های بهتر و سالم تری برای کره روی نان پیدا کنید که هوس کره شما را برآورده کرده و برای سلامتی شما مفید باشد.

این جایگزین های کره به آسانی در دسترس ، خوشمزه و بسیار سالم هستند. یک تلاش کوچک می تواند شما را از بسیاری از مشکلات سلامتی در آینده نجات دهد. متأسفانه ، اگر کاملاً سالم و تناسب اندام دارید و فکر می کنید که مصرف کره به طور روزانه قابل قبول است ، متأسفانه در اشتباه هستید. عادات روزانه ما آینده ما را می سازد. آنچه اکنون می خورید سلامت آینده شما را تعیین می کند. بنابراین عاقلانه انتخاب کنید!

برای سهولت کار برای شما ، لیستی از جایگزین های سالم داریم که می توانید به جای کره از آنها استفاده کنید. ما قول می دهیم که آنها را بیشتر از کره معمولی خود دوست خواهید داشت.

10 جایگزین برتر برای کره روی نان

یک قاشق غذاخوری کره دارای 104 کالری است که می تواند چند اینچ اضافه به دور کمر شما اضافه کند. این جایگزین ها نه تنها سالم هستند ، بلکه بسیار خوشمزه هستند.

1. کره بادام زمینی

یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی دارای 95 کالری است. وقتی صحبت از ترکیب کره بادام زمینی و نان تست می شود ، قدیمی واقعا طلا است. شما می توانید کره بادام زمینی ارگانیک را انتخاب کنید که دارای قند اضافه شده و مواد نگهدارنده کمتری است.

2. چاتنی نعناع

هیچ ساندویچ دسی بدون این اسپری مغذی کامل نیست. یک قاشق غذاخوری چاتنی نعناع هفت کالری دارد. می توانید به سرعت آن را در خانه انجام دهید. برای خوشمزه تر شدن آن می توانید برگ گشنیز ، آهک یا تفاله تمر هندی را اضافه کنید.

3. کره بادام

یک قاشق غذاخوری کره بادام 88 کالری دارد. بنابراین خودتان را با یک قاشق خوش شانس از این کره آجیل پذیرایی کنید.

4. چاتنی گوجه فرنگی

یک قاشق غذاخوری چاتنی گوجه فرنگی هشت کالری دارد. تند و خوشمزه ، همان چیزی که برای نان تست نیاز دارید.

5. گوآکاموله

یک قاشق غذاخوری گوآکامول دارای 19 کالری است. سرشار از فیبر ، ویتامین K و پتاسیم است.

6. کشک معلق

یک قاشق غذاخوری کشک معلق حاوی 19 کالری است. این بافت خامه ای دارد ، سرشار از پروتئین است و کالری بسیار کمی دارد. مقداری سیر ، سبزیجات و روغن زیتون خرد شده را اضافه کنید تا محتوای چربی خوب حفظ شود.

7. هموس

1 قاشق غذاخوری حمص 25 کالری دارد. هوموس چیزی فراتر از یک فرو رفتن است. از آن به عنوان آغشته به نان تست خود استفاده کنید.

8. چاتنی سیر

یک قاشق غذاخوری چاتنی سیر دارای 16 کالری است. نان تست خود را با یک سیر تند بچرخانید.

9. پنیر کم چرب

یک قاشق غذاخوری پنیر کم چرب حاوی 48 کالری است. به این ترکیب پنیر بگویید.

10. پستو

1 قاشق غذاخوری پستو دارای 70 کالری است. اگر طرفدار ریحان و سیر هستید ، این ممکن است جایگزین مناسبی برای شما باشد.

خلاصه

ما در دنیایی ناسالم و آلوده زندگی می کنیم. به ویژه سناریوهای همه گیر و کار از خانه ، شیوه زندگی بی تحرک بسیار رایج است. ساعت ها در یک مکان می نشینیم ، در جلسات آنلاین شرکت می کنیم ، تماس تلفنی برقرار می کنیم و ساعت های طولانی بی وقفه کار می کنیم. بدن انسان اینطور عمل نمی کند. ما برای حفظ سلامت بدن و پشتیبانی از تمام عملکردهای آن به یک شیوه زندگی فعال نیاز داریم. تصور کنید که هر روز کره مصرف می کنید ، بدانید که ورزش یا پیاده روی شما را خسته نمی کند. این کره در بدن شما باقی می ماند ، عروق شما را مسدود کرده و شما را چاق می کند و بسیار ناسالم است.

در حال حاضر ممکن است به این فکر کنید که یک قاشق غذاخوری کره چقدر می تواند برای شما مضر باشد. خوب ، یک قاشق غذاخوری کره همراه با یک شیوه زندگی غیرفعال و کم تحرک می تواند به طریقی به سلامت شما آسیب برساند که حتی نمی توانید تصور کنید.

سلامتی در واقع ثروت است. با این حال ، اگر این مراحل کوچک را در زندگی روزمره خود انجام ندهید ، انتخاب های منظم شما می تواند تأثیر مخربی بر سلامت آینده شما داشته باشد. به عنوان مثال ، تغییر به جایگزین های کره سالم تر ، تنها یک گام کوچک به سوی هدف بلند مدت سلامتی شما است. توقف و تجزیه و تحلیل شیوه زندگی خود اولین قدم برای درک آنچه شما باید برای داشتن یک زندگی طولانی و سالم تغییر دهید است.

هنگام افزودن کره به غذای مورد علاقه خود یا پنیر به پیتزا ، آن را به یک بار در هفته محدود کنید. با این حال ، شما باید فوراً آن را به بخشی از منوی روزانه خود متوقف کنید. در عوض ، از همه چیز لذت ببرید ، هرچه می خواهید بخورید ، اما گاهی اوقات به خودتان میل کنید.

اگر به طور منظم در نان تست کره بخورید ، می توانید با مشکلات جدی سلامتی روبرو شوید که بعداً می تواند تهدید کننده زندگی شما باشد. بنابراین مراقب باشید که روزانه چه می خورید. در عوض ، در حالی که نان تست شما پهن می شود ، کره بادام زمینی ، پنیر خامه ای یا حمص بخورید. حتی می توانید اسپردهای سالم خود را در خانه تهیه کرده و برای استفاده روزمره در شیشه نگهداری کنید.

با این حال ، لطفاً پرخوری نکنید ، از جمله جایگزین های سالم تر. هر چیزی بیش از حد می تواند منجر به سایر مشکلات سلامتی شود. وقتی صحبت از بدن شما می شود ، اعتدال مهم است. همه چیز را بخورید ، اما در حد اعتدال.

ما درک می کنیم که تغییر به طعم ها یا جایگزین های جدید آسان نیست. برای تغییر عادات غذایی قدیمی خود زمان و تلاش لازم است. با این وجود ، گام به گام پیش بروید. اگر می خواهید تسلیم شوید و به کره مورد علاقه خود بازگردید ، فقط به سلامت آینده خود فکر کنید. دست از کار بکشید و جایگزین سالم تری را انتخاب کنید.

10 گزینه برتر کره سالم روی نان برای اولین بار در وبلاگ HealthifyMe ظاهر شد.

از وبلاگ HealthifyMe https://ift.tt/3ojjm5U