10 که در تغذیه رایج! – مشاوره تغذیه تلفنی


10 که در تغذیه رایج!

اطلاعات نادرست چند در حیطه تغذیه وجود دارد. مقاله بدترین نمونه های ذکر شده باید بدانید این ها تنها نمونه ای از کوهی اطلاعات غلط هستند. اینجا 10 مورد تغذیه آورده شده است.

  1. تخم مرغ یک خوراکی ناسالم است.

موردی که باعث موفقیت افراد می شود ، ارتباط شیطنت با خوراکی های بسیار سالم دارد. نمونه ی آن تخم ها هستند که می توانم کلسترول را بالا ببرم خطر ابتلا به بیماری ها قلبی می باشد. به طور کلی ثابت شده است که کلسترول در غذا موجود است ، کلسترول خون را بالا نمی برد. در حقیقت ، تخم مرغ ها در درجه اول می دهند و با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی همراه شدند.

این است که تخم یکی از مغذی ترین غذاهای کره زمین. مرغ ها سرشار از مغذی و های بسیار که از چشم مان محافظت می کنند.

مهمتر از همه ، علی رغم اینکه تخم مرغ یک غذای خورده شده است خوردن تخم صبحانه باعث کاهش وزن قاصبل در قسمتهای اختصاصی شده است.

  1. چربی اشباع شده است برای شما بد است.

دهه پیش تصمیم گرفت که منشأ بیماری های گیر قلبی را از حد چربی اشباع در نظر گرفت. مبتنی بر مطالعات بسیار و قطعنامه هایی که در حال حاضر کاملاً اشتباه شده است. به : ارتباطی چربی اشباع و های قلبی وجود دارد.

ایده ای که چربی اشباع خطر ابتلا به قلعه را افزایش می دهد ، منتفی نمی شود که به گونه ای متعارف است. خوردن چربی اشباع باعث افزایش HDL (“خوب”) در خون شده و LDL را از LDL کوچک و متراکم (بسیار بکهد اا م بد) بخو LDL بزرتت تدوه LDL بزرتت ت دلیلی برای ترس از گوشت ، پنیر ، کره و روغن نارگیل وجود دارد.

  1. همه باید غلات مصرف کنند.

ایده ای که انسان باید خود را اساس غلات دانه ها پایه کند ، معنی درستی. کشاورزی به تازگی در تکامل بشری است و ژنهای ما تغییر چندانی نکرده است. نسبت به سایر مواد طبیعی مانند سبزیجات نسبتاً مواد مغذی کمی. همچنین سرشار از ماده به نام هستند که مواد مورد نیاز در هم متصل به جذب من است. رایج ترین دانه در رژیم غذای مختلف دنیا ، گندم است… و گندم می تواند باعث ایجایی شکمشکلات ج شود.

مقدار بسیار زیاد پروتئین نام گلوتن شواهدی وجود دارد که نشان می دهد من می توانم توجه داشته باشم از جمعیت ممکن است به آن حساس. گلوتن می تواند به آسیب برساند ، باعث درد ، نفخ ، اسهال ، یبوست و خستگی می شود. گلوتن همچنین با اسکیزوفرنی آتاکسی مخچه که هر کدام از اختلالات جدی به حساب می.

  1. مقدار زیاد پروتئین برای و همه موارد شما بد است.

شده است که یک غذا با ایجاد پوکی استخوان و بیماری کلیوی می. است که خوردن پروتئین افزایش دفع کارکنان در کوتاه مدت من مطالعات طولانی مدت در واقع را نشان می دهد. مدت زمان ، پروتئین با سلامتی استخوان و کاهش خطر شکستگی ارتباط قوی. بر این ، مطالعات هیچ بین مصرف و بیماری در افراد سالم نشان نمی دهد.

حقیقت ، دو عامل اصلی برای نارسایی و فشار خون بالا است که با پروتئین هر دو را می خورد. هر صورت یک رژیم با پروتئین می تواند مانع نارسایی همه و پوکی را استخراج کند.

  1. خوراکی های کم چرب برای شما خوب است.

آیا می دانید که وقتی چربی از مواد خوراکی حذف می شود ، چه مزه ای می گیرم؟ خوب ، مزه مقوا می گیرد. هیچ کس طعم آن را دوست نداشت داشت. پیشنهادات مواد غذایی این می دانند ، دیگری را جبران کمبود چربی خوراکی ها اضافه کرد. شیرین کننده ها مانند شربت ذرت بالا یا شیرین کننده های مصنوعی آسپارتام برای طعم ها تغییر چربی می. فراموش کن که شیرین ها گرچه کالری اما بهتر از قندها هم هستند.

حقیقت ، بسیار از مطالعات ای نشان دهنده چاقی ،. این محصولات کم چربی ، طبیعی موادی که بسیار مضر هستند تغییر می کنند.

  1. باید در طول روزهای غذای کوچک زیاد داشته باشید.

این ایده که شما باید در طول روز مقدار زیادی وعده غذایی کوچک میل کنید “سوخت و ساز بدن را بالا نگه دارید در نگه داشتن بالا نگه دارید. است که غذا خوردن شما را بالا می برم مواد غذایی.

موضوع در واقع مورد قرار گرفته و به طور خاص رد شده است. یک مطالعه کنترل شده ، گروه یک با تعداد انجام شده ،.

یک مطالعه بر روی چاق نشان دهنده شرکت در گروه. مدل غذاخوردن نه تنها برخی از افراد است ، بلکه برای برخی از آنها نیز می.

مورد طبیعی نیست که انسان دائماً در حالت تغذیه قرار داده باشد.

که ما برای مدتی نخوریم ، یک به نام مواد زاید را سلولهای ما پاک می. گرفتن یا نخوردن هر چند وقت یکبار برای شما مفید است. به طور کامل مشاهده ای حاکمیت افزایش 90٪ خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ (چهارمین سرطان شایع که عامل مرگ قوی است) در تعداد افرادی که روزانه 4 وعده غذایی در خرید با 2 وعده مصرف می کردند ، بود.

  1. کربوهیدرات ها منبع اصلی انرژی در رژیم غذایی باید.

این افراد باید چرب 60-50. نوع رژیم غذایی و قندهای و غذاهای بسیار کمی شبیه و تخم مرغ نیز. نوع روش ممکن است از شخص خاصی به طور طبیعی طبیعی باشد ، خوب عمل کند. برای کسانی که چاق و یا متابولیک یا هستند ، این میزان کاملاً خطرناک است. این موضوع به طور معمول مورد مطالعه قرار گرفته شده است.

یک مطالعه کنترل شده ، رژیم کم کربوهیدرات بالا یک رژیم پر و کم کربوهیدرات با هم تغییر کرده است. به طور مداوم به رژیم پرچرب با کربوهیدرات پایین.

  1. موارد و 6 مفید.

های اشباع نشده اند به خوراکی های گرفته شده اند ممکن است برخی از آنها خطرناک بیماری قلبی را کاهش دهند. انواع مختلف از چربی اشباع نشده وجود ندارد و همه آنها یکسان هستند. از همه ، هر دو چرب امگا 3 اسیدهای چرب امگا 6 نیز.

3 است ابتلا به بیماری های با التهاب را کاهش می دهد. حقیقت انسانها باید از 6 امگا 3 نسبت داشته باشند. در این نسبت 6 باشد ، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. کنون بزرگترین منبع امگا سویا ، آفتابگردان بوده است. طول تکامل ، انسان ها به چنین وفوری های امگا 6 امکان نداشت. این برای بدن انسان غیر طبیعی است.

3 و مکمل ماهی کاد مصرف کنید ، اما مصرف دانه های روغن و روغن.

  1. رژیم های کم کربوهیدرات خطرناک هستند.

های کم کربوهیدرات یک بالقوه برای بیشتر رایج ترین سلامتی در روزهای مختلف. غذای کم چربی در جهان در برابر این بیماری ها بی فایده. به زبان ساده ، کارایی شامل. این حال ، رژیم های نتیجه به نتایج بسیار بهتری می.

نتایج پژوهش های کنترل شده بر روی رژیم های کم کربوهیدرات نشان می دهد که:

  • بیشتر چربی بدن نسبت به رژیم با کالری محدود ، حتی در این هیچ محدودیت حجم مواد خوراکی وجود ندارد.
  • فشار خون را به میزان قابل توجهی کاهش می دهم.
  • خون را تحت تأثیر قرار دیابت بیشتر از غذاهای کم بهبود می.
  • HDL (خوب).
  • چشمگیر تری گلیسیریدها ، نسبت رژیم های کم چربی اتفاق می افتد.
  • LDL (بد) (بسیار) LDL.
  • رژیم های کم کربوهیدرات ساده ترهای کم چرب است ، زیرا نیازی کالری ندارد و متعلق به آن روز گرسنه نخواهید.

با این وجود بسیار زیاد از متخصصین بهداشت و سلامت تغذیه معتقدند که این رژیم چگونه هستند و رژیم های کربوهیدارت بالا می روند ، اما برای همراهی باید به شما آسیب برساند.

  1. غذاهای چرب شما را چاق می کنند.

نظر می رسد که چربی باعث ایجاد چاقی شما می شود. که زیر پوست ما می شوند و پف دار ، نظر برسیم چربی. حتماً خوردن چربی باعث می شود که این حالت را بیشتر کنید. اما به همین سادگی نیست. وجود چربی که کالری در هر به کربوهیدرات پروتئین دارد ، رژیم غذایی پرچرب افراد نمی تواند. هر چیز دیگری ، این به موارد دیگری بستگی دارد.

غذایی که در آن و چربی بالا هستند شما را چاق کرده اند ، اما این موضوع را به چربی ربط داده است. حقیقت ، رژیم های غذایی چربی و باعث رفتن چربی بسیار به رژیم غذایی کم چربی می شود.

سخنران با شما

این مقاله که آن را در عزیزان قرار داده است گرفته شده است ، تنها به 10 مورد نادرست خاص که در ااج دارای اشد است. و قطعنامه از حجم بالای اطلاعات موجود کار بسیار دشواری. در حال حاضر که حیطه ی نظرهای بسیار بین طب سنتی ، طب و علم تغذیه وجود دارد. فراموش کنید که بهترین ایجاد تنوع و تعادل در مصرف مواد خوراکی است. آزمایشات سالانه و مراجعه متخصصین مربوطه را در برنامه ی خود قرار دهید. این بین مشورت با مشاور تغذیه و همچنین مربی آل و روان ، بهترین گزینه.

مترجم: معصومه کریم نجات

منبع: خط سلامت