11 ماده مصرف مفید برای مبتلایان به دیابت – دکتر رویا خادمیان


11ماده مفید مفید برای مبتلایان به دیابت

آیا می توانید دیابت را در مصرف چه غذایی باید محدود کنید مانند کیک یا جزء به محرومیت خود را محدود کنید. عوض ، بهتر است به طور خاص از مفیدی که فکرید به رژیم در واقع کنترل قند خونتان کمک کنید ، تمرکز کنید.

در این مطلب به 11 ماده غذایی خریداری شده توسط متخصصین اشاره شده است که به شما در کنترل قند خون کمک کرده است:

1. غلات کامل

اگرچه غلات سبوسددار مانند برنج قهوه حقیقت ، کینوآ ، جو دوسر یا جو سرشار از کربوهیدرات هستند ؛ همچنین غنی از فیبر که در کربوهیدراتهای تصفیه شده با فیبر کم (مانند برنج سفید یا نان سفید) سرعت کمتری هضم. غلات کامل تأثیر کمتری بر قند خون شما خواست. چند که باید به مصرف در هر وعده توجه داشته باشید. خوردن هر نوع کامل ، مهم است بدانید یک وعده (حدود 1/3 فنجان پخته شده) برابر با 15 گرم کربوهیدرات.

2

مرغ را چه به املت ، آبپز جوشانده شده ، یک خاصیت بزرگ و سرکوب به. دیابت را ، بهتر است که 10 کیلوگرم وزن را به قند خون کند و حتی به داروها کاهش دهد.

3. سیبزمینی شیرین

شیرین یکی دیگر از کربوهیدرات دوستدار دیابت: سیبزمینی شیرین متوسط ​​4 گرم فیبر و نیازً 1/3 C رهوزانه شم. فرا همچنین منبع اصلی نسخه های نمونه ممکن است عملکرد اجزای تولید کننده انسولین را بهبود بخشد. هم نکته مهم این که باید مراقب میزان مصرف خود در هر پرس باشید. یک سیبزمینی شیرین 24 ایجاد.

4. ماهی های چرب

یک واقعیت ترسناک بیماریهای افراد دیابت نوع 2 تا چهار برابر بیشتر از افراد فاقد این بیماری است. خبر خوب آیا یک غذای غنی از ماهی های دارای امگا سالمون ، شاه ماهی ، ساردین ، ​​ماهی خطر بیماری قلهبی را د. چرب همچنین از شما در برابر عوارض مربوط به دیابت محافظت می شود. آخرین نشان داد خوردن وعده ماهی در 50 خطر رتینوپاتی همراه.

5. سبزیجات برگ سبز

سبزیجات برگ سبز مانند اسفناج ، کیل و کم کربوهیدرات مواد تفباشند یک. برگ سبز به دلیل بالا پلی فنول و ویتامین C ، خطرند دیابت نوع 2 را کاهش دهید. همچنین سرشار از منیزیم ماده معدنی داده شد نیاز به مقاومت برابر انسولین کمک کرد.

ششم

میوه سبز خامه حقیقت ، منبع چربی مفید برای قلب. همچنین سرشار از فیبر که با افزایش و کاهش قند خون به مقاومت انسولین کمک کرد. جایی که کالری دارند باید در وعده های خود توجه داشته باشید مایونز یا یک.
در محل زندگی این در استفاده از یک تغییر عالی برای آن است.

هفتم

آشپزخانه خود را با لوبیا و نخود همچنین گزینه های سریع سریع -پختتتر مانند عدس پر. و پروتئین موجود در پایدار نگه داشتن قند خون کمک. مرور زمان ، مصرف مجدد مزایای بیشتر را به همراه داشته باشید. مطالعه نشان داد بزرگسالان ممکن است به دیابت نوع یا لوبیا بخورند میزان A1C آنها (تست دیابت و پیش دیابت که میانگین قند خون را در اندازه گیری) طی سه ماه به میزان نیم درصد کاهش مییابد.

8. ماست یونانی

صحبت از لبنیات آزمایش ، از نوع یونانی استفاده می شود. یونانی پروتئین افزایش و کمتری نسبت به ماست معمولی. میزان پروتئین به طور جدی سیری را افزایش داده و افزایش بیشتری به قند خون داد. نوع ساده را به انواع طعمدار ، که قند و کربوهیدرات اضافی هستند ، انتخاب کنید. شیرینی احساس خواهید ، مقدار کمی از میوه خود را به این ماست اضافه کنید و خردشده یا امتحان کنید که هرکدام.

9

ریز یک روش خوشمزه رفع هوس شیرینی بدون هیچ گونه قند اضافی. علاوه بر این ، فیبرهای قند خون هستند که به بیماری های قلبی کمک می کنند. توت های تازه در فصل استفاده کنید لذت ببرید اما از نوع نمونه هم در دسترسی دیگر دریغ کنید. اتفاقات را مشاهده می کنید که به همان اندازه مغذی هستند و استفاده می کنند. فقط حتماً بسته بندی کنید فاقد شکر اضافه کنید خریداری کنید.

10

میان وعده ، آجیل های بدون را دم دست داشته اند. پروتئین ، فیبر و چربی های را تأمین دارند و. آیا کالری دریافت کنید ، تنها به یک اونس از این مغزها مصرف کنید. برابر با 24 18 متوسط.

11

دارچین بر روی جوی سر پخته یا قهوه ، شیرینی طبیعی را نیاز به شکر ، به غذاهای اضافه شده دارد. اما این همه خواص دارچین نیست. ماده با کاهش سرعت کربوهیدرات و جذب انسولین سلول ، سطح گلوکز را بهبود می بخشد. بهرهمندی از این مزایا به خوردن از این ماده: یافته های نشان داده شده با خوردن نصف قاشق چایخوری ب خن.

به منظور استفاده مندی از رژیم غذایی آنلاین دکتر رویا خادمیان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت برنامه غذایی