13 نکته برای کاهش وزن در سال جدید

تمیز کردن اطلاعات مربوط به کاهش وزن می تواند یک کار گیج کننده باشد. ایده ها ، برنامه ها و برنامه های زیادی وجود دارد. می توان به آسانی آنقدر غرق شد که کارهایی را که در ابتدا انجام داده اید از دست بدهید. در این مقاله ، ما نکات صوتی را برای به دست آوردن دوباره شما به اشتراک می گذاریم.

1. کالری مورد نیاز روزانه خود را بدانید – هنگام شروع برنامه کاهش وزن ، باید میزان کالری روزانه خود را تعیین کنید. ماشین حساب های آنلاین فراوان هستند تا به شما اجازه دهند قد ، وزن ، سن ، سطح فعالیت ، میزان موردنیاز خود برای از دست دادن و کل کالری مورد نیاز روزانه خود را وارد کنید. هنگامی که کالری مورد نیاز خود را در روز بدانید ، پایبندی به دستورالعمل ها بسیار آسان تر خواهد بود.

2. شکر را خرد کنید – اگر می خواهید وزن کم کنید ، سعی کنید شکر را از رژیم غذایی خود حذف کنید. شکر مقدار زیادی کالری غیر ضروری به رژیم غذایی شما اضافه می کند. شکر اغلب به شما انرژی می دهد ، اما تقریباً به اندازه غذاهای سالم دوام نمی آورد و می تواند بعد از آن احساس خستگی کنید. اگر شکر را کنار بگذارید ، مقدار زیادی غذای ناخواسته را کنار می گذارید. هرچه غذاهای ناخواسته کمتری بخورید ، کالری کمتری می خورید.

3. خودتان را فریب ندهید ، قبل از رفتن به خرید غذا بخورید – یک نکته که می تواند به کاهش وزن شما کمک کند این است که درست قبل از رفتن به خرید غذا بخورید. یک اشتباه کلاسیک این است که مردم هنگام گرسنگی تمام خریدهای خواربار خود را انجام می دهند. آنها بیش از حد حساس می شوند و در نهایت بیشتر از حد معمول غذا دریافت می کنند.

4. مصرف فیبر خود را افزایش دهید – هیچ چیز برای کاهش وزن بهتر از مصرف فیبر زیاد نیست. فیبر در غلات کامل ، آجیل و مقدار زیادی میوه و سبزیجات یافت می شود. فیبر بیشتر طول می کشد تا بدن تجزیه شود ، بنابراین شما احساس سیری بیشتری می کنید و میل به تنقلات و غذاهای ناسالم ندارید.

5. در طول روز وعده های غذایی کوچکتر بخورید – یکی از نکات کاهش وزن که گاهی اوقات مورد توجه قرار نمی گیرد این است که در ابتدای روز بیشتر غذا بخورید و در شب کمتر. به یاد داشته باشید ، شما برای تکمیل کارهای روزمره خود به انرژی نیاز دارید ، بنابراین خوردن یک صبحانه نسبتاً زیاد ، یک ناهار معمولی و یک شام متوسط ​​منطقی به نظر می رسد. همچنین بهانه خوبی برای تهیه تخم مرغ و بیکن برای صبحانه است (البته بیکن بوقلمون!).

6. پر از آب – قبل از نشستن برای صرف غذا ، یک یا دو لیوان آب بنوشید. این احساس کمی سیری ایجاد می کند و پرخوری نخواهید کرد. آب یک راه عالی برای اطمینان از سیر نشدن است و همچنین راهی عالی برای پاکسازی سیستم شما است.

7. هنگام غذا خوردن سرعت خود را کم کنید و لذت ببرید – یک نکته عالی برای کاهش وزن این است که مطمئن شوید خیلی سریع غذا نمی خورید. وقتی غذا می خورید ، زمان می برد تا مغز به شما بگوید سیر هستید. هنگام غذا خوردن باید بتوانید صحبت کنید. اگر آنقدر سریع غذا می خورید که نمی توانید مکالمه داشته باشید ، خیلی سریع غذا می خورید. در غیر این صورت شما خوب هستید.

8. کلمه “رژیم” را فراموش کرده و بر ایجاد تغییرات پایدار در سبک زندگی تمرکز کنید – اگر سعی می کنید وزن سالم و مادام العمر خود را حفظ کنید ، رژیم را کنار بگذارید. رژیم یویو منجر به افزایش کلی وزن در طول زمان می شود و برای سلامتی شما مضر است. در عوض ، تغییرات سبک زندگی دائمی کند و مداوم را انتخاب کنید که می توانید تا پایان عمر به آن پایبند باشید.

9. شیر را بریده یا به شیر بادام تغییر دهید در حالی که شیر واقعاً برای بدن مفید است ، چربی موجود در شیر کامل خط کمر شما را خراب می کند. بنابراین وقتی این غلات فیبر دار را برای صبحانه می خورید یا به جای چای شیرین یا یک لیوان شراب از یک لیوان شیر لذت می برید ، به یاد داشته باشید که شیر کم چرب یا بدون چربی داشته باشید. تفاوت طعم ناچیز است ، اما نکته اصلی این است که تفاوت زیادی وجود دارد. یک گزینه دیگر استفاده از شیر بادام شیرین نشده است ، ماندگاری آن بسیار بیشتر از شیر معمولی است ، حاوی چربی های اشباع نشده و بافتی خامه ای تر از شیر معمولی بدون چربی دارد.

10. تنها کار نکنید – اگر ازدواج کرده اید ، رژیم غذایی دوگانه می تواند بلیط شما برای کاهش وزن باشد. امتحان رژیم غذایی با هم راهی عالی برای حفظ انگیزه است. می توانید یک مسابقه کوچک را به صورت دو نفره شروع کنید و حداقل شریک زندگی خود را با خود داشته باشید که همیشه به شما یادآوری می کند که رژیم بگیرید. حتی اگر ازدواج نکرده اید ، سعی کنید با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده مشارکت کنید.

11. وزن تنها با رژیم غذایی کاهش نمی یابد ، ورزش نیز انجام دهید – یوگا یکی از انواع تمرینات خوب است که برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند مفید است. این می تواند یک تمرین بسیار آرامش بخش باشد که برای ذهن مفید است ، اگرچه شما همچنین به طور متوسط ​​350 ساعت کالری برای ساعت ها ورزش خواهید خورد. آنها کلاس های زیادی برای گذراندن دارند یا فقط یک فیلم آموزشی خوب پیدا می کنند و به تنهایی این کار را انجام می دهند. اگر متوجه شدید که یوگا هنوز محدودیت هایی را که فعالیت بدنی می تواند انجام دهد ، پشت سر می گذارد ، فقط پیاده روی را امتحان کنید. پیاده روی با سرعت متوسط ​​1.5 مایل در ساعت – 2 مایل در ساعت به مدت 1 ساعت می تواند حدود 200 کالری بسوزاند.

12. غذاهای خود را از قبل برنامه ریزی یا آماده کنید – برنامه ریزی نقش زیادی در کاهش وزن دارد. همیشه باید بدانید که قرار است در روز ، هفته یا ماه چه چیزی بخورید. تصمیم گیری در آخرین لحظه همیشه بهترین انتخاب نیست. غذاهای سالم را در اندازه های مختلف بسته بندی کنید تا بتوانید به راحتی برنامه خود را دنبال کنید.

13. با پزشک مشورت کنید – قبل از شروع هرگونه رژیم غذایی ، کاهش وزن یا برنامه ورزشی ، ایده خوبی است که با پزشک خود مشورت کنید. آنها می توانند گزینه های اضافی را در اختیار شما بگذارند و به شما در کاهش وزن کمک کنند بدون اینکه خود را در معرض خطر قرار دهید.

برای رسیدن به اهداف کاهش وزن می توانید از این نکات ساده استفاده کنید. آهسته پیش بروید و سر خود را با ایده های زیاد همزمان پر نکنید. یکی را بردارید ، اگر درست متوجه شدید ، به مورد بعدی بروید. ممکن است فوراً احساس انگیزه نکنید ، اما اگر به آن پایبند باشید در کوتاه مدت سالم تر خواهید شد.