15 تا بزرگتر باسن چه بخوریم تا باسنی بزرگ داشت؟


دوست دارند باسن بزرگ و خوشفرم داشته باشند. دستابی به این هدف برخلاف باور من مردم بر روی تمرینات ورزشی مناسب ، نیازمند دایی سن یک تنم غذا سن یک ترشیم غذا سن یک ترشیم غذا سن یک ترشیم غذا سن یک تب خوردن برخی موادمغذی در باسن نقش دارد و داشتن یک رژیم غذایی ورزش منظم ، یکی از تولیدکنندگان بزرگتر باسن.

خوراکی های رشد عضلانی ، استحکام ریکاوری بعد افزایش یافت و به بزرگ باسن کمک کرد. این مقاله از ورزش به 15 بزرگ کردن باسن معرفی شد. شما نیز خواهخواهید باسن داشته باشید ، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

نقش رژیم غذایی در بزرگ کردن باسن

قدم در بزرگ کردن ایجاد تغییراتی در رژیم غذایی. باید بر رشد عضلات باسن خود متمرکز شوید. پروتئین در رژیم غذایی ایجاد و عضلانی ، به ویژه بعد از ورزش کردن اهمیت. مواد مغذی مشابه چربی ها و آنتی از طریق تغذیه به سلول های بدن ، از ورزش و افزایش رشد عضلات. مواد مغذی مغذی زیر داشتن یک منظم ، به خوشحال شدن باسن کمک.

مواد غذایی برای بزرگ کردن باسن

.ماهی سالمون

ماهی سالمون منبع عالی پروتئین است. در 113 گرم ماهی سالمون ، 22 گرم گرم پروتئین وجود دارد. های چرب شبیه ماهی سرشار از امگا 3 و فواید بسیار برای سلامتی.

بررسی پیشنهاد کرد که امگا 3 کاهش شیلند ، که این امر به رشد عضلانی سرعت انجامید. مطالعه انجام شده بر یک گروه مصرف امگا 3 ماه به افزایش گروه از.

.تخم کتان

کتان نه تنها از تعداد زیادی اسیدهای امگا 3 پیشرفت است ، هر مقدار مقدار زیادی منیزیم ، فسفر و B است. بر این ، افزودن کتان به یک روش عالی برای افزایش پروتئین مصرفی. واقع تنها ۲ تخم (۲۱ گرم) ، بیشتر گرم گرم پروتئین گیاهی. مصرف پروتئین ، در عضویت برای باسن بزرگتر نیاز است.

۳.تخم مرغ برای بزرگ کردن باسن

مرغ بسیار مغذی است مقدار زیادی سلنیم ، ویتامین B۱۲ ، ریبوفلاوین و فسفر. داروهای B موجود در تخم به بدن شما تولید انرژی از رژیم غذایی کمک می کند. تخم مرغ به طور متوسط ​​۶ گرم به همین دلیل است که برای رژیم غذایی سرشار از پروتئین عالی است. مقدار براین لوسین ، آمینواسید موجود در تخم مرغ ، باعث تحریک سنتز پروتئین و کاهش تجزیهییم پر دوتئین عین ت ردور عین تم یشر دوتئین عین اتششوردور عین م ر دور عین اتششورد اوت تجزیهیم پر دوتئین عیلات ششم عین تجزیهیم پرتوتین عیلات احساسش دور عی م پر دور عی ام یزر دور عین تجزیهیم یشر دور عیلات شلشوت افزایش سایز باسن درمان است.

پیشنهاد می دهد
بخوانید:

بهترین ورزش برای پهن شدن لگن و بزرگ کردن باسن

.کینوا

یک دانه سرشار از مغذی است هر .4 فنجان (۴۵ گرم) ، قبل از ۸۸ گرم نیاز است. کینوا را از طریق غذای خود تهیه کنید ، زیرا بدن آن را تولید می کند.

براین ، کینوا مقدار کربوهیدرات پیچیده این امر تأمین انرژی بیشتر ورزش می کند. طول تمرینات مقاومتی مصرف به تنهایی پروتئین ، آسیب عضلانی را کاهش داد گلیکوژن را جهت تقویت سطح سطح قوی سطح انرژی قرار داد. یاد داشتهباشید که ورزش به بزرگشدن باسن کمک کرد.

.حبوبات

از جمله لوبیا ، عدس ، و بادامدزمینی معمول جلوه پروتئین بالایی را می گیرند و را به امر رسانده باسن افزایش می دهند. (۱۶۴ گرم) ۱۳ و فنجان (۱۹۸ گرم) ۱۸ گرم. براین حبوبات منبع خوبی ریزمغذیهایی که در انرژی و انقباض عضلانی نقش دارند.

به برنج قهوه مشکل و بزرگ کردن باسن

برنج قهوه مشکل و بزرگ کردن باسن

برنج قهوه مقدار مقدار مقدار متعادلی کربوهیدرات پیچیده و پروتئین. (۱۹۵ گرم) قهوه گرم گرم پروتئین وجود دارد. پروتئین تهیه شده از قهوهای ، یک برای افرادی که به افزایش بیشتر احتیاج افزوده می شود.

یک مطالعه هشت هفته روی صفحه 24 شد که مکمل های پروتئین برنج باعث بهبود بدن و عملکرد ورزشی شد. (BCAAs) عنوان منبع. نشان می دهد که آمینواسیدهای درد و کاهش ، و سنتز پروتئین عضلات می داد و باعث کاهش دست عضلات بازوها شد.

به شیک پروتئین

شیک پروتئین یک میانوعده عالی برای بعد از ورزش. مایع ، پروتئین موجود در افزایش رشد و ریکاوری سریع بعد از ورزش. از ورزش کردن ، پروتئین یا سایر موارد مصرف آنها به جهت خاص با شیر ، میوه و سبزیجات مخلوط.

پیشنهاد می دهد
بخوانید:

طرز تهیه 12 شیک پروتئین برای عضویت بعدی بعد از تمرین

به آواکادوو

میوه خوشمزه شامل چربی های پروتئین و سرشار C ، پتاسیم ، ویتامین B6 ومنیزیم است. مقدار زیاد آنتی از جمله کاروتینوئیدهایی مانند لوتئین ، زیکسانتین و کریپتوکسانتین.

تحقیق پیشنهاد کرد که اکسیدان موجود آسیب دیده اند عضلانی از ورزش ، درد التهاب را به سمت سرعت خشیکان به ریکاور رساند. براین آواکادو سرشار از و دیگر کسانی که در انقباض و رشد عضلانی نقش داشتند.

به شیر

خوردن شیر برای بزرگ کردن باسن

هر شیر (236 گرم) ، 8 گرم وجود دارد. شیر یک میانوعده عالی برای بعد از ورزش. نوشیدنی بعد از ورزش ، جریان ثابت از آمینواسید را ایجاد کنید. یک مطالعه کوچک 12 روی 20 خانم که نوشیدن بعد از ایجاد چربی و عضلانی ایجاد شد. در مطالعه دیگر مشخص شد که نوشیدن شیر بعد از ورزش ، راندمان بدن را در استفاده از آمینواسیدها قمینواسیدها تقاضای سند که این امر در بزرگ کردن باسن اهمیت دیدهای.

به تخم کدوتنبل

کدوتنبل یک میانوعده خوشمزه مغذی برای افزودن به رژیم غذایی افزایش یافتهدهنده باسن. ۲۸ گرم از تخم افزایش بر .۵ گرم پروتئین ، فیبر ، منیزیم ، آهن فسفر بدن را تأمین می کند. تخمدان سرشار از منیزیم و ۲۸ آنها ، نیاز روزانه شما به منیزیم را تأمین کنید.

شما برای عملکرد و عضویت نه منیزیم استفاده کنید بعد از فیزیکی به چنین نیاز بیشتری نیاز دارید. همین دلیل وجود این سرشار از رژیم غذایی از مقدار بسیار زیاد افزایش یافته است.

به ماست یونانی

یونانی یک ماده غذایی است و از تعداد زیادی کلسیم ، B12 ، فسفر و ریبوفلاوین انجام شده است. ماست یونانی در مقایسه با ماست معمولی ، فقط دو برابر پروتئین بیشتر دارد ؛ یک (۲۴۵ گرم) گرم پروتئین وجود دارد.

یونانی مانند سایر لبنیات ، رشد عضلانی و بزرگ شدن عضلات باسن کمک. مطالعه انجام شده بر روی تعداد افراد نشان می دهد ماست بیش از پلاسبو (دارونما) ضخامت عضلات ، استحکام دو ساخت بهببو اساختر بهبو اساختر.

.توفو

هر ۱۰۰ گرم توفو که ازشده تهیه ۱۰ گرم پروتئین ، زیاد منیزیم ، کلسیم ، سلنیم و فسفر وجود دارد. سویا در غذاهای توفو موجود است ، به باور باور نکردنی در بزرگ شدن باسن اثر.

واقع در یک مطالعه روزه نشان دادن جای کازئین ، که است ، به افزایش است.

.کره بادام

خوردن کره بادام برای بزرگ کردن باسن

بادام مشابه کره بادام کره بادام و بادام زمینی همگی مقدار زیادی از مواد مغذی را نیاز داشته اند.

قاشق (۱۶ گرم) بادام ، مقدار .۵ گرم پروتئین این امر را به یک روش افزایش پروتئین تبدیل کرد. وجود دارد برای تحقیق درباره فواید است ، برخی از مطالعات پیشنهاد کرده اند که آجیلدرها را به رژیم غذایی خریدارید. به عنوان مثال در یک مطالعه روی 10 داده شد که روزانه هفتاد و پنج به طرز قابل توجهی بهبود یافته است.

به سینه مرغ برای بزرگ کردن باسن

سینه مرغ سرشار از پروتئین های باکیفیت است ؛ در هر ۷۸ گرم مرغ ، ۲۴ گرم پروتئین وجود دارد. همچنین سرشار از انواع بیماری های B از جمله نیاسین و ویتامین های B6 و B12 است.

به اندازه این ویتامین ها افزایش تولید برای کمک سوختنرسانی به بدن ورزش مورد نیاز است. توجه به یک مطالعه هفته پیش بر این که مصرف کنید ۴۶ گرم بعد از توده بدون.

به پنیر کاتیج

کاتیج از کشک تازه امتحان ، طعم ملایم بافت مرطوبی دارد و بسیار مغذی است. (۲۱۰ گرم) کاتیج ، ۲۲ گرم مقدار. همچنین سرشار از کازئین ، دیر جذب شیر ، سنت سنت پروتئین عضلات جهت بزرگ شدن افزایش یافته است.

نکته پایانی

غذای یکی از مهمترین اثرات در عضله سازی و افزایش سایز باسن. اینحال به یاد داشته باشید که این مواد را به همراه داشته و باید جهت داشته باشید.

: elmevarzesh.com