3 تغییر ساده در شیوه زندگی برای کاهش وزن

پیروی از رژیم غذایی بسیار سخت یا گذراندن هر لحظه بیداری در باشگاه تنها راه کاهش وزن است. اما چه فایده دارد این همه کار سخت انجام دهید وقتی که در پایان مبارزه ، تمام پوندهای از دست رفته خود را بدست می آورید یا بدتر از آن ، پوندهای بیشتری را از دست می دهید. به نظر می رسد یک کابوس است نه؟ کار سخت برای مدت کوتاهی نتیجه می دهد و سپس نتایج در کوتاه ترین زمان برعکس می شود.

برای اینکه بتوانید ثمره کارهای سخت خود را به بار بیاورید ، همیشه مجبور نیستید راه سخت را طی کنید ، بلکه می توانید راه حل های ساده را بپذیرید و همچنان تناسب اندام خود را حفظ کنید. در واقع این امکان وجود دارد که بتوانید با تغییر سبک زندگی کوچک وزن خود را کاهش دهید. وقت آن است که افسانه را بشکنیم.

بدیهی است که این رژیم های زیاد برای کاهش سریع وزن مفید است ، اما این رژیم ها و تمرینات شما را گرسنه و محروم می کند.

برای خلاص شدن از شر این پوندها برای همیشه ، بهتر است این کار را به آرامی انجام دهید تا سریع. (به آرامی و پیوسته مسابقه برنده می شود ، آیا به یاد دارید؟)

متخصصان همچنین ادعا کرده اند که می توانید بدون رعایت “رژیم” وزن خود را کاهش دهید. نکته اصلی این است که تنظیمات ساده ای را متناسب با سبک زندگی خود انجام دهید.

تغییرات ساده در شیوه زندگی برای کاهش وزن ساده ترین تغییراتی است که می توانید برای کاهش وزن یکبار در زندگی خود ایجاد کنید.

بنابراین در اینجا برنامه ای است که طرح کلی آن اشتهای شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد ، باعث کاهش وزن (بدون گرسنگی) و بهبود سلامت متابولیک شما می شود.

1 شکر و نشاسته را کاهش دهید – این مهمترین مرحله است – برای کاهش قند و نشاسته (کربوهیدرات). هنگامی که این کار انجام شد ، گرسنگی را کاهش داده و کالری کمتری خواهید خورد. بنابراین بدن شما به جای سوزاندن کربوهیدراتها برای تامین انرژی ، از چربی ذخیره شده تغذیه می کند. همچنین سطح انسولین را کاهش می دهد ، که باعث می شود کلیه ها سدیم و آب اضافی را از بدن شما خارج کنند. این امر باعث کاهش بیشتر گاز و وزن غیر ضروری آب می شود.

2 پروتئین ، چربی و سبزیجات بخورید – هر وعده غذایی که می خورید باید منبع پروتئین ، منبع چربی و سبزیجات (کم کربوهیدرات) باشد. بهترین منابع پروتئین گوشت ، غذاهای دریایی و تخم مرغ است. نشان داده شده است که رژیم های غنی از پروتئین هوس و افکار وسواسی ناشی از خوردن را کاهش می دهد و در نتیجه میل به تنقلات شبانه را به نصف کاهش می دهد. به این فکر نکنید که بشقاب خود را با سبزیجات کم کربوهیدرات پر کنید. رژیم غذایی مبتنی بر گوشت و سبزیجات حاوی تمام فیبر ، مواد معدنی و ویتامین ها است که شما را سالم نگه می دارد. منبع چربی شما می تواند از روغن زیتون ، روغن نارگیل ، روغن آووکادو و کره باشد. اگر همزمان کربوهیدرات کم و کم چربی را امتحان کنید ، رژیم غذایی شکست می خورد.

3 سه بار در هفته وزنه بزنید – برای کاهش وزن نیازی به ورزش ندارید ، اما توصیه می شود. بهترین گزینه این است که هفته ای سه بار یا حداکثر چهار بار به باشگاه بروید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بدن خود را گرم کنید و وزنه هایی بلند کنید. وقتی وزنه می زنید ، کالری می سوزانید و متابولیسم خود را کاهش نمی دهید ، که یکی از عوارض جانبی رایج کاهش وزن است. وقتی وزنه زدن روال روزمره شما نیست ، همیشه می توانید کاردیو مانند پیاده روی ، دویدن ، دویدن ، دوچرخه سواری یا شنا را انجام دهید.

گذشته از ایجاد تغییر در رژیم غذایی ، چند نکته برای تغییر سبک زندگی وجود دارد که به کاهش وزن کمک می کند. این نکات بیشتر به عنوان یک کاتالیزور در کاهش وزن عمل می کنند.

1. نیم ساعت قبل از غذا آب بنوشید.

2. قهوه یا چای بنوشید.

3. غذای خود را به آرامی بخورید.

4. هر روز خود را وزن کنید.

5. خوب بخوابید. هر شب (بسیار مهم)

6. مراحل بیشتری را به روال خود اضافه کنید. (روزانه 10 هزار قدم بردارید)

7. هر روز صبحانه بخورید.

8. شب ها آشپزخانه را ببندید. (آنها نمی خواهند شما از خوردن میان وعده های بی معنی یا نوشیدنی های شبانه لذت ببرید)

9. شبانه روز آب بنوشید.

10. در حین غذا خوردن از انجام هر کار دیگری خودداری کنید.

دیپلم

هنگامی که سطح کربوهیدرات و انسولین خود را کاهش می دهید ، محیط هورمونی را تغییر می دهید و مغز و بدن شما با تغییرات جدید سازگار می شود. این منجر به کاهش اشتها و گرسنگی می شود ، بنابراین دلیل شکست اکثر افراد با روشهای سنتی کاهش وزن را از بین می برد. این روش ها ثابت شده است که یک رژیم غذایی کم چرب و کم کالری است که به شما در کاهش 2-3 برابر وزن کمک می کند.

همچنین توصیه می شود چای سبز در لیست تغییرات سبک زندگی شما برای کاهش وزن گنجانده شود. ثابت شده است که چای سبز با چندین مزیت برای سلامتی از جمله کاهش وزن مرتبط است ، زیرا دارای مواد مغذی و آنتی اکسیدان های زیادی است. برای کاهش وزن با کمک به متابولیسم بدن برای کارآمدتر مفید است. برای کاهش وزن ، 2-3 فنجان چای سبز در روز کافی است. این روش ها را امتحان کنید مطمئناً به اهداف بدن خود خواهید رسید.

خیلی خوش شانس!