5 دستور العمل سالم ، خوشمزه و کم کالری برای کاهش وزن

این دستور العمل های زندگی سالم لازم نیست خسته کننده و گران باشند. در اینجا لیستی وجود دارد که می تواند به ایجاد غذای سالم در شما کمک کند.

1. استارترهای سبک

بیایید با پیش غذاهای کم کالری شروع کنیم. یک دستور العمل محبوب کاهش وزن سالم که هم خوشمزه است و هم کمتر از 300 کالری دارد ، سالاد مرغ و آناناس کبابی است. این دستور غذای سالم ترکیبی از تمام مواد مغذی مورد نیاز شما است اما با حداقل کالری دریافتی. از سینه مرغ بدون پوست استفاده کنید ، مقداری برگ اسفناج ، تکه های آناناس و یک بشقاب پاپریکا بگیرید. آن را با آب پرتقال بپوشانید تا نت دلپذیر و دلپذیر به دست آید. همچنین می توانید پیاز را برای طعم بیشتر اضافه کنید.

2. صبحانه کم کالری

صبحانه ممکن است پادشاه همه وعده های غذایی در روز باشد ، اما واقعاً لازم نیست که آنقدر کالری داشته باشید. جالب اینجاست که بسیاری از دستور العمل های زندگی سالم خوشمزه هستند. یکی از مواردی که باید امتحان کنید تخم مرغ پخته شده با گوجه فرنگی و قارچ است. برای تنظیم سفیده تخم مرغ در جای خود ، می توانید کمی سرکه در آن بریزید تا گلدان کامل درست شود. قارچ و گوجه فرنگی را جداگانه سرخ کرده و نمک و فلفل را مزه دار کنید. این دستور غذای سالم برای کاهش وزن وقتی با یک قاشق غذاخوری پیازچه تازه خرد شده بپاشید خوشمزه تر می شود.

3. دستور غذا برای یک ناهار سالم

کنترل دردهای گرسنگی و میل به ناهار در زمان ناهار کار سختی است. با این حال ، نباید ناامید شوید زیرا دستورهای غذایی بسیار مفید و مفید برای کاهش وزن برای ناهار وجود دارد! سالاد تاکو و برنج یکی از رایج ترین غذاهایی است که برای خانم های آگاه به سلامتی مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید این دستور ساده را با پختن قهوه ای گوشت گاو به همراه سیر تهیه کنید. برنج دانه بلند را مخلوط کرده ، روی آن را پنیر بزنید. با تاکو کنار غذا بخورید و لذت ببرید!

4. بدون گناه رفتار می کند

چه کسی می گوید شما نمی توانید در مورد آب نبات در حالی که یک دستور غذا برای کاهش وزن سالم دارید ، فاش کنید؟ دست نگه دارید زیرا برای کسانی که دندان شیرین دارند امید وجود دارد. یکی از دستور العمل های سالم زندگی که می توانید برای دسر روی آن حساب کنید ، کم کالری Choco Fudge Brownie است. چگونه انجامش بدهیم؟ مخلوطی از کاکائو ، نمک و آرد را به شکل خمیر درآورید. شکلات تلخ و کره را به مدت 1 دقیقه در مایکروویو روی حرارت قرار دهید ، هم بزنید و بگذارید سرد شود. یک فنجان شکر ، 1 قاشق چایخوری وانیل ، شیر کم چرب ، تخم مرغ را اضافه کرده و در حین هم زدن با هم مخلوط کنید. خمیر را در قالب بریزید و 20 دقیقه بپزید.

5. هنگام شام سبک راه بروید

اگر عاشق سبزیجات هستید ، این دستور غذای سالم کاهش وزن را که می توانید برای شام میل کنید ، دوست خواهید داشت. نارگیل و توفو در سس کاری چیز مهم بعدی روی میز ناهارخوری شما است. این دستور غذای سالم دارای مواد بسیار ساده است ، همه آنچه شما نیاز دارید عبارتند از: شیر نارگیل ، پودر کاری ، مکعب های توفو ، گوجه فرنگی ، قارچ و ادویه جات ترشی جات. در یک قابلمه بزرگ ، شیر نارگیل ، پودر کاری ، سس سویا ، زنجبیل و شکر قهوه ای را مخلوط کنید. توفو ، قارچ ، گوجه فرنگی و پیاز را به جوش آورده و هم بزنید. به مدت 6 دقیقه بپزید تا سبزیجات ترد شوند.