5 عادت غذایی سالم برای زندگی

عادات غذایی سالم راه زیادی را پیش می برد. کار با برنامه های رژیم غذایی فقط در مورد قرص های رژیمی پزشکی و محصولات مرتبط نیست ، بلکه ایجاد یک رابطه کاملاً جدید و لذت بخش تر با غذا است. بسیاری از پزشکان در مراکز کاهش وزن می دانند که این می تواند یک کار دشوار باشد. حتی اگر از قرص های کاهش وزن پزشکی تأیید شده توسط FDA یا سایر محصولات کاهش وزن استفاده می کنید ، خوردن غذا آسان است. ممکن است به میزان غذا خوردن ، مقدار کمی ، میزان کالری و گرم چربی فکر کنید ، تا زمانی که دائماً در مورد غذا فکر کنید.

اگر می خواهید لاغر باشید ، وقت آن است که لاغر عمل کنید. در اینجا برخی از عادات ساده وجود دارد که می توانید آنها را در سبک زندگی روزانه خود قرار دهید و برنامه های سریع کاهش وزن را موفق کنید:

عادت سالم شماره 1: زمان های منظم غذا را برنامه ریزی کنید

مهم این است که یک برنامه غذایی متعادل و متنوع داشته باشید و آن را نسبتاً قابل پیش بینی نگه دارید. لذت بردن از طعم ها و بافت های زیاد در واقع شما را ترغیب به خوردن بیشتر می کند – بنابراین مشکلی که بسیاری از ما در بوفه ها تجربه می کنیم. یک برنامه سالم تنظیم کنید ، به عنوان مثال تخم مرغ و میوه صبح ، سالاد و سبزیجات یا سفیده تخم مرغ در وعده ناهار ، میان وعده های سالم بعد از ظهر و یک وعده غذایی متعادل در عصر. این در مورد خوردن یک میوه ، سبزیجات یا پروتئین یکسان در هر روز نیست – این مسئله در مورد رعایت یک الگوی ثابت است. دفعه بعد که به کلینیک پزشکی کاهش وزن در نزدیکی خود مراجعه می کنید ، از کارکنان ایده های خوبی برای برنامه های تغذیه متعادل بخواهید.

عادت سالم شماره 2: از هر لقمه لذت ببرید و از آن لذت ببرید

هنگام خوردن یک وعده غذایی ، سعی کنید به تمام دلایلی که نباید آن را بخورید فکر نکنید. در عوض ، یاد بگیرید که از ابتدا عاقلانه وعده های غذایی را انتخاب کنید تا بتوانید راحت غذا بخورید. در خوردن غذای خود عجله نکنید. به آرامی غذا بخورید و از هر مقدار کمی از آن لذت ببرید. به این ترتیب ، نه تنها وعده غذایی دلپذیرتر است ، بلکه به بدن شما زمان بیشتری می دهد تا در هنگام سیری به مغز شما سیگنال بدهد.

عادت سالم شماره 3: وقتی راضی هستید غذا را متوقف کنید

احساس سیری زیاد لازم نیست ، بنابراین از یک میان وعده سالم و پر انرژی ، بخشی از یکی از برنامه های ساده کاهش وزن خود استفاده کنید تا در مواقعی که هیچ وعده غذایی ندارید و کمی گرسنه هستید ، سیر شوید. یکی از مهمترین اجزای یک برنامه موفقیت آمیز کاهش وزن این است که به جای سیر شدن ، سیر نشوید. خودتان را طوری آموزش دهید که به آرامی غذا بخورید تا معده شما بتواند به مغز شما سیگنال بدهد که پر است و وقتی بشویید بشقاب را کنار بگذارید.

عادت سالم شماره 4: در همه چیز به جز غذا راحت باشید

اگر ناراحت یا افسرده هستید ، به جای رسیدن به آب نبات ، قدم بزنید یا بدوید یا حتی به باشگاه بروید. یکی دیگر از تقویت کننده های شگفت انگیز اندورفین ، کلاس رقص یا کیک بوکسینگ است. اگر تمایلی به فعالیت ندارید ، چیز دیگری را امتحان کنید که ربطی به غذا ندارد – با یک دوست تماس بگیرید ، کتاب بخوانید یا در یک مجله بنویسید.

عادت سالم شماره 5: هر شب بخوابید

هشت ساعت در شب هدف داشته باشید. هنگامی که خسته هستید ، تمایل بیشتری به خوردن میان وعده دارید و با خواب کمتر ، ساعات بیشتری در روز برای خوردن دارید! بدتر از آن ، کم خوابی می تواند باعث شود بدن شما گرلین ترشح کند ، هورمونی اشتهاآور ، که منجر به افزایش گرسنگی می شود!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های ساده کاهش وزن و قرص های رژیم غذایی پزشکی مورد تأیید FDA ، از یک کلینیک کاهش وزن در نزدیکی خود دیدن کنید ، جایی که مطمئن هستید بهترین برنامه کاهش وزن پزشکی را متناسب با شما و شیوه زندگی منحصر به فرد خود پیدا خواهید کرد.