5 نکته مهم برای تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که نه لزوما این آسان نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند ، اما بارداری اتفاق نمی افتد. در بیشتر مواقع با تغییر برخی از رفتارهای معمول و موارد اضافی و حذف برخی ویژگی ها بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربیات مادر:

“به محض این که متوجه شدیم کاری را انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانیم و اگر شروع به حل کنیم ، می تواند بر شانس بچه دار شدن ما تأثیر بگذاردبه ما در خانه ورزش می کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

تغییر رژیم غذایی و شیوه زندگی می تواند بر باروری تأثیر بگذارد این باورنکردنی است و یکی از ماموریت های تغذیه درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید رژیم غذایی می تواند به شما کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای جنسی خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده دوباره خود را پیدا کنید برای باروری آماده شوید!

حتماً برای اطلاعات بیشتر از متخصص تغذیه و پزشک خود سوال کنید مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد ، اما برای بسیاری از شما باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند آنها را تجزیه کند تخمک و اسپرم. که این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزومی (یکی از دلایل اصلی سقط جنین). میوه ها و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی هستند و دارای 3-4 عدد هستند واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه شما می تواند راهی عالی برای رفت و آمد باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان ها پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور.

فراموش نکن همسرتان را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D هم همینطور نام ویتامین خورشید معروف است و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی D در معرض آفتاب کم زمستان. اندازه رژیم غذایی معمول ما این ویتامین به اندازه کافی برای حفظ سطوح مورد نیاز بدن ندارد ، بنابراین اغلب گاهی راه حل مکمل ویتامین D است.
در صورت امکان ، سطح ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بپرسید ویتامین ها را بررسی کنید. اینگونه است که نقشه راه به دست شما می رسد بهتر است چگونه تمام ویتامین های بدن خود را جذب کنید.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ها ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (ماهی هایی که گفتم ماهی های چرب آب سرد هستند) و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن کبد ماهی کاد نیز منبع خوبی است به صورت کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. مقداری رول و مقداری غذا تقویت ویتامین D

3. مصرف اسیدهای چرب امگا 3 ضد التهابی خود را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند و شما نیز همینطور رژیم غذایی مناسب باروری بسیار مهم و ضروری است. در حال حاضر قصدما لازم نیست زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط باید بدانید که آیا در 2-3 هفته و ماهی های روغنی معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و غیره نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت خوب باشید برای ظاهر خوب.

4. کاهش استرس.

من متوجه میشوم. در این شرایط عادی ، وقتی شخصی به شما می گوید آرام باشید به هر حال ، شما بچه ها دوست دارید تعداد معدودی از توصیه ها را تبریک بگویید 😀 و در قلب خود شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از منابعی که برای آن است کورتیزول تولید کند تولید پروژسترون مورد نیاز برای سرقت تخمک گذاری (هر دو هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن به بدن می دهد به

ویتامین C و ویتامین B برای کاهش استرس مفید است. بخور و خوشحال باشید برا (برای از بین بردن استرس ، می توانید به مقاله در مراجعه کنید از وب سایت آنها دیدن کنید) اما صادقانه بگویم ، بخش بزرگی از آرام باشید ، کارهایی را که دوست دارید و از آنها لذت می برید انجام دهید برمی گردد. برای انجام یوگا. یک تمرین . موسیقی گوش دادن. یک کتاب خواندن. مراقب گلدان های خود باشید. در آغوش گرفتن. پرستش.
با دوستان خود ملاقات کنید و کاری را که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی است که برای بدن مورد نیاز است دوران بارداری و شیردهی. اگر ابتدا منتظر باردار شدن هستید ، سپس شروع کنید شما یک فرصت منحصر به فرد برای مصرف این مکمل را از دست داده اید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی فکر می کنیم که در تخمدان هایشان متولد می شوند ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم شاید !! خوب ، این یک اشتباه بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخمک حدود 3 ماه است و در این مدت رژیم ها و روش های رژیم غذایی زندگی ما نقش مهمی در سلامت سلول های تخمک و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر از قبل اتفاق بیفتد مدتی است که بدن خود را از نظر هورمونی تحت کنترل دارید و در واقع ، خسته شده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت بردن. (کنترل هورمونی مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی که کنترل می کنند هورمون داشته باشید)

زنا ، که از مولتی ویتامین ها در زمان بارداری استفاده می کند شما کمتر از دیگران در معرض مسمومیت بارداری هستید.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دادن. بنابراین اگر قصد دارید در این تابستان باردار شوید ، مطمئن باشید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم :

برای مصرف این مکمل غذایی قبل از زایمان با پزشک یا متخصصبا رژیم غذایی خود مشورت کنید. ما معمولاً یک روز عادی غذا خوردن داریم
تجویز می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل می تواند اثرات تهوع مانند داشته باشد مطمئن شوید که این روند را با مشورت یک متخصص ادامه داده و به محل مراجعه کنید مصرف تصادفی آن را متوقف نکنید. اگر دارویی مصرف می کنید به طور خاص ، در حضور یک عامل جراحی ، مشکل خونریزی ، تحت درمان قبل از مصرف هرگونه داروی لخته شدن خون حتما با پزشک خود مشورت کنید مشورت کردن.
سعی می کنیم به زودی مطالبی در مورد مراقبت های تغذیه ای ارسال کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

خوشحال باش