6 نکته تناسب اندام در پاییز که به شما کمک می کند در مسیر خود باشید


تجمل تغییر فصل؟ برای این که در یک عصر خنک پاییزی ساعت 5:30 بعد از ظهر با یک پتو نرم روی مبل بخوابید. باور کنید ، ما همه برای شبهای پذیرایی و کاهش سرعت با فصل ها تلاش می کنیم ، اما اهداف تناسب اندام پاییزی خود را فراموش نکنید! مراقبت از خود همچنین به نظر می رسد برخی از ورزشها را به برنامه روزانه خود اضافه کنید ، که نه تنها می تواند به شما در پرانرژی بودن کمک کند ، بلکه می تواند به حفظ این احساسات مثبت بعد از تابستان در شروع فصل جدید کمک کند.

این شش نکته تناسب اندام پاییزی به شما کمک می کند تا فصل جدید را شروع کرده و در ماه های سرد و تاریک سال در مسیر خود باشید.

6 نکته تناسب اندام پاییزی که به شما کمک می کند انگیزه داشته باشید

شماره 1 تمرینات خود را در فضای باز انجام دهید

از آنجا که هوا خیلی گرم نیست و برف کاملاً روی زمین نیست ، بهترین زمان سال برای شماست آموزش بیرونبه خواه در حال دویدن در پارک محله خود ، برخورد با مسیرهای پیاده روی ، و یا بیرون رفتن از کلاس FitOn خود باشید ، هوای تازه و نور آفتاب احتمالی در تمرین شما می تواند به تقویت شما کمک کند. هورمون های شادی در فصلی که خلق و خو می تواند تغییر کند چه کسی عاشق ظاهر و احساس خوب نیست؟

شماره 2 این کار را اجتماعی کنید

برنامه پاییز می تواند شلوغ شود و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده می تواند کمی پیچیده تر باشد. با درخواست از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده که شریک تمرین شما باشد ، در برنامه تناسب اندام پاییزی خود انگیزه داشته باشید! این می تواند به شما کمک کند تا پاسخگو و در مسیر خود باشید.

آیا شریکی در ذهن ندارید؟ کلاسهای گروهی تناسب اندام یک راه عالی برای معاشرت هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند ، ممکن است با رفیق تمرین بعدی خود ملاقات کنید! همچنین می توانید دوستان خود را به FitOn دعوت کرده و با FitOn Party تمرین کنید!

شماره 3 قبل از بیرون رفتن خود را آماده کنید

اگر لباس مناسب بپوشید ، هنگام تمرین راحت تر خواهید بود ، که بهانه دیگری را برای کنار گذاشتن تمرین در آن روز از بین می برد. اطمینان حاصل کنید که لایه های تنفسی دارید که در هنگام عرق کردن شما را گرم نگه می دارد.

و اگر حوصله پذیرایی از خود را دارید ، این بهانه ای عالی برای افزودن چند لباس ورزشی زیبا به کمد لباس پاییزی است!

مرتبط: ملزومات ضروری سلامتی پاییز

شماره 4 پخش ویدئوی تمرینات خانگی مورد علاقه خود را فشار دهید

هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید کمی باران (یا تاریکی یا سرما) مانع از تناسب اندام پاییز شما شود. اگر در شرایط اضطراری هستید ، قرار دادن ویدیوی آموزشی مورد علاقه FitOn نجات شما است.

و وقتی می دانید که در حال گوش دادن به موسیقی عالی هستید و توسط یک مربی ماهر انگیزه دارید ، برای تمرین بعدی خود تقویت خواهید شد.

شماره 5 از استراحت ناهار خود استفاده کنید

وقتی صبح و عصر تاریک می شود ، استراحت ناهار خود را بشمارید! از این زمان عاقلانه استفاده کنید و در یک تمرین سریع قرار بگیرید. سریع وارد شوید HIIT ورزش کردن ، دویدن در محله یا شرکت در کلاس تناسب اندام می تواند به شما کمک کند تا روز شلوغ خود را به پایان برسانید ، به شما انرژی دهد و بهره وری خود را افزایش دهید.

شماره 6 ذهن و بدن خود را تمرین دهید

پس از یک تابستان طولانی ، پاییز یک تغییر هیجان انگیز است. و در میان برنامه های شلوغ و هرج و مرج تعطیلات آینده ، این تغییر فصل می تواند زمان بسیار خوبی برای چرخش به داخل و ضربه زدن به زمین باشد.

اضافه کردن به آموزش ذهن آگاهی افزودن به روال عادی می تواند به شما در تناسب اندام ، افزایش انعطاف پذیری ، تسکین درد مفاصل و بهبود تعادل کمک کند آرامش خود را در هرج و مرج بیابید. جستجو کنید دسته FitOn Yoga برای انواع کلاس های یوگا که می توانید به صورت رایگان از خانه بگیرید!

بگذارید برنامه تناسب اندام شما در این فصل پاییز برای شما کار کند

وقتی تعطیلات تابستانی به پایان می رسد و درختان شروع به از دست دادن برگ های خود می کنند ، هیجان در هوا به وجود می آید و اشتیاق مشترکی برای تجدید نظر در روال زندگی وجود دارد. واقعاً زمان بهتری برای شروع مجدد تمرین و یافتن یک برنامه تناسب اندام پاییزی وجود ندارد که شما را در ماه های سردتر پر انرژی ، تناسب اندام ، چابک و سالم نگه دارد. اوه ، و مال تو PSL مطمئنا بعد از یک عرق خوب شیرین تر می شود!