6 کلاس بدنسازی جالب که احتمالاً نباید امتحان می کردید

برای تغییر روال خود ، این 6 تمرین را امتحان کنید
یک کلاس تناسب اندام گروهی برگزار کنید تا برنامه ورزشی خود را جالب ، چالش برانگیز و سرگرم کننده کنید. شما بهترین ها را از هر دو جهان دریافت خواهید کرد – آموزش سرگرم کننده با ساختار لازم و راهنمایی از یک مربی واجد شرایط. در حال حاضر گزینه های زیادی برای کلاس های گروهی وجود دارد. از بین یوگا هوایی و برگشت به چرخش زیر آب ، مدارهای کاردیو ، کلاسهای اصلاح کننده پیلاتس و موارد دیگر را انتخاب کنید.

معمولاً در اکثر سالن های بدنسازی می توانید یک برنامه کاملاً جامع پیدا کنید. تناسب اندام آنقدر پیشرفت کرده است که اکثر سالن های ورزشی دوره های متنوعی برای انتخاب دارند. اگر سالن بدنسازی شما آنچه را که بدنبال آن هستید پیدا نکرد ، کلاسهای گروهی فوق العاده ای نیز در استودیوهای کوچکتر و مراکز تناسب اندام بوتیک وجود دارد که ارزش دیدن آنها را نیز دارد. ما همچنین برخی از دوره های ذکر شده در زیر را در تعطیلات تناسب اندام خود ارائه می دهیم ، که تنوع در ترکیب روزانه را تضمین می کند. در هر صورت ، اگر به دنبال چیزی متفاوت هستید و احساس می کنید که نیاز به تغییر در ترکیب عادی خود دارید ، این دوره ها را بررسی کنید.

HULA HOPING CLASS
احتمالاً فکر می کردید که حلقه زدن یا مربوط به گذشته است یا کاری است که فقط در کودکی انجام می دادید. دوباره فکر کن! کلاسهای هولاپینگ راهی فوق العاده برای حرکت بدن شما به شیوه ای کاملاً متفاوت شده است. شما به سمت موسیقی حرکت می کنید و به رقص معلم خود می پردازید.
لاستیک های تناسب اندام معمولاً دارای وزن هستند که کمی مقاومت به شما می دهد و این کلاس را نسبت به تایر معمولی که سالها پیش انجام می دادید دشوارتر می کند. برای حفظ کنترل و تعادل در عین افزایش ضربان قلب ، باید خود را تثبیت کنید!
طبق نظر شورای ورزش آمریکا ، می توانید در این تمرین تمام بدن تا 600 کالری در ساعت بسوزانید. همچنین انعطاف پذیری و تعادل را تقویت کرده و ماهیچه های پشت ، شکم ، بازوها و پاها را تقویت خواهید کرد. برخی از سالن های ورزشی حتی می توانند حلقه ها را در کلاس های دیگر مانند پیلاتس و یوگا ترکیب کنند.

اسلاید
واشرهای کشویی هر تمرین را سخت تر می کند. به طور کلی واشرهای کشویی بسته به حرکت در زیر دست یا پا قرار می گیرند که این امر بدون ضربه برجستگی را افزایش می دهد. شما باید تلاش بیشتری برای حفظ تعادل ، ثبات و کنترل در حین انجام حرکاتی مانند لانگ ، اسکوات ، اسکیت باز ، تخته ، کوهنوردی ، شافل و موارد دیگر انجام دهید. سرگرم کننده به نظر می رسد؟
می توانید در ورزشگاه یا استودیوی محلی به صورت کشویی حرکت کنید. برخی از کلاسها همه در حال پرواز هستند – 50 دقیقه بالاتنه ، پایین تنه و کار اصلی. برخی از استودیوها ممکن است مانند hula ، در سایر کلاس های تناسب اندام نیز به کار روند تا اوضاع را متزلزل کند. در هر صورت ، حرکات سرگرم کننده و م effectiveثر هستند. نکته حرفه ای: اگر در خانه در حال کشیدن هستید ، همیشه می توانید از بشقاب های کاغذی روی فرش یا حوله روی کف چوب سخت استفاده کنید. اما مراقب باشید لغزش نکنید. قبل از شروع ورزش چند حرکت را آزمایش کنید.

وزن بدن TABATA
Body Tabata یکی از دوره های مورد علاقه مهمانان ما در حالت عقب نشینی است. این دوره را می توان در هر کجا انجام داد ، اما ما آن را در ساحل انجام می دهیم تا چشم اندازها و فضا آن را به یک بازی توپ کاملا متفاوت تبدیل کند. این کلاس تناسب اندام یک چالش است! بیشتر حرکات حرکاتی هستند که بسیاری از افراد قبلاً انجام داده اند – حرکت های هل ، پلانک ، دیپ ، اسکوات ، لانگ ، جک های برقی ، پایه های ساعد ، پاهای سریع و موارد دیگر. به نظر پیچیده یا مشکل نمی آید ، اینطور است؟ با این حال ، این قالب و سرعت است که همه چیز را برای این تمرین تغییر می دهد.
اگر با Tabata آشنایی ندارید ، فرمت شامل 20 ثانیه کار شدید و 10 ثانیه استراحت 8 بار است. به عنوان مثال ، ما 20 ثانیه فشار و 10 ثانیه استراحت را 8 بار انجام می دهیم که تقریباً 4 دقیقه است. ممکن است 20 ثانیه کار زیاد به نظر نرسد ، اما وقتی این کار را بارها و بارها انجام می دهید ، فشار بسیار زیادی روی عضلات شما وارد می کند. مطمئناً در این تمرین احساس سوزش خواهید کرد!
نگران نباشید ، فقط برای امتحان این دوره لازم نیست برای تعطیلات تناسب اندام به ما سر بزنید. سالن های ورزشی و استودیوهای زیادی وجود دارد که آن را نیز ارائه می دهند. مراقب Tabata یا حتی کلاس HIIT باشید که فقط از وزن بدن استفاده می کند.

انتشار MYOFASCIAL
یک دوره ریکاوری که بر آزادسازی ماهیچه های سفت و بافت همبند تمرکز دارد. به طور کلی ، ما بسیار تقویت کننده و تقویت کننده عمل می کنیم و به اندازه کافی کار ریکاوری انجام نمی دهیم تا ماهیچه ها و ناحیه عضلات خود را آرام و متعادل نگه داریم. برخی از کلاس های کششی انتشار myofascial را با آنها ادغام می کنند. سایر کلاسها می توانند تنها بر روی انتشار عمیق یا نورد فوم تمرکز کنند.
اصطلاح ترشح میوفاشیال در طب یوگا به هر تکنیکی که روی ماهیچه ها و فاسیا عمل می کند اشاره دارد. روشهای مختلفی وجود دارد ؛ با این حال ، رایج ترین تکنیک های آزادسازی میوفاشیال (SMFR) معمولاً شامل استفاده از توپ یا غلطک فوم است. زیبایی SMFR این است که می توان آن را با ابزار و آموزش ساده انجام داد. با این وجود ، این یک ابزار بسیار قابل دسترسی است.
در مورد این نوع کارهای تفریحی ، به احتمال زیاد ترکیبی از کلاسهای گروهی و / یا جلسات فردی را مشاهده خواهید کرد. در هر صورت ، این به عنوان بخشی از یک برنامه تناسب اندام متعادل مهم است. درست انجام دادن آن نیز مهم است. در حالی که می توانید این کار را در خانه نیز انجام دهید ، توصیه می کنم حداقل یک کلاس یا جلسه با یک متخصص برای یادگیری تکنیک صحیح داشته باشید.

یوگای هوایی یا سیلک های هوایی
بسته به مرکز تناسب اندام و / یا دوره ، این یا به نام یوگای هوایی یا ابریشم هوایی شناخته می شود. در هر صورت ، برای یک تجربه یوگا کاملاً متفاوت آماده شوید! این کلاسها اساساً ترکیبی از یوگا و آکروباتیک است. شما آساناهایی را که از یک ماده حمایت کننده (مانند یک چوب لباسی) که از سقف آویزان شده است ، کاوش می کنید. این پشتیبانی باعث می شود فشرده سازی مفصلی کمتری در موارد معکوس و دامنه حرکتی بهتری برای حالت های دیگر مانند باز شدن لگن کبوتر ایجاد شود.
این ممکن است سخت به نظر برسد ، اما آنقدرها هم که روی کاغذ به نظر می رسد دیوانه کننده نیست. نیازی به دانش قبلی نیست ، اما به معلم اطلاع دهید که این اولین بار است. حتی اگر از موادی که از سقف آویزان شده است استفاده می کنید ، پاهای شما همچنان می توانند زمین را لمس کنند. تمرین این نوع یوگا به شما فرصتی می دهد تا قدرت و انعطاف پذیری خود را افزایش دهید. همه ما کمی به آن نیاز داریم!

آموزش تعادل تجهیزات
یک کلاس کامل برای آموزش تعادل؟ بله واقعاً! ژیمناست داخلی خود را کانال کنید – خوب ، نه ، اما برای بهبود تعادل و هماهنگی خود آماده شوید. آموزش تعادل برای همه خوب است. این چیزی است که ما به طور مداوم در عقب نشینی تمرین می کنیم. با این حال ، چیزی که این نوع کلاس را برای مردم سرگرم می کند ، گنجاندن تجهیزات مختلف است.
به عنوان مثال ، ما از دیسک های ثبات کوچک ، وسایل تعادل بزرگتر مانند بوزو و حتی ابزارهای تعادل استفاده می کنیم که شبیه یک تیر تعادل برای تقویت پا و مچ پا ، ایجاد تعادل و بهبود ارتباط ذهن و بدن است. این آموزش را در عین حال چالش برانگیز و سرگرم کننده می کند. بسیاری از حرکات نیاز به تمرکز و تمرکز دارند ، که این دوره را به تجربه ای کاملاً متفاوت تبدیل می کند. این سخت و چالش برانگیز است ، اما به سرعت می گذرد زیرا شما واقعاً باید در مورد کاری که انجام می دهید فکر کنید.
کلاسهای تعادل را در باشگاه بدنسازی محلی خود بررسی کنید. باز هم ، می توانید کلاس های تلفیقی را مشاهده کنید که شامل ترکیبی از تعادل و قدرت ، یا تعادل و هسته است. بنابراین مراقب اسامی خلاق باشید و توضیحات را بخوانید.

به تناسب اندام خود اهمیت دهید
با تمرینات تناسب اندام سرگرم شوید! تمرینات جدیدی را امتحان کنید تا سر و بدن خود را درگیر نگه دارید. تنوع همیشه خوب است و ترکیب آن با تمرینات جالب جالب است. شاید یک کلاس تناسب اندام مورد علاقه جدید پیدا کنید! اگر از دوره ها و محتوای آنها مطمئن نیستید ، از یکی از کارکنان بپرسید تا بهتر بفهمید که ممکن است خودتان را در چه زمینه ای مشغول کنید.

از امتحان چیزهای جدید لذت ببرید. اگر در کلاس اول برایتان مشکل است ناامید نشوید. طبیعی است! به خود استراحت دهید و فرصتی برای یادگیری فعالیت جدید داشته باشید. اکثر مربیان تغییراتی را ارائه می دهند ، اما اگر از انجام یک ورزش ناراحت هستید یا مطمئن نیستید ، این کار را با خیال راحت انجام دهید.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید یا به دنبال کلاس باشید ، کارت کلاس را بررسی کنید. این یک روش عالی برای امتحان تعدادی از دوره ها و استودیوهای مختلف در منطقه شما است.