7 راه برای اتخاذ (و پایبند به) یک سبک زندگی سالم | سلامتی، شیوه زندگی سالم، نکات کاهش وزن و موارد دیگر


آیا برای کاهش وزن و حفظ آن تلاش می کنید؟ تو تنها نیستی! چه تغییرات بزرگی در زندگی خود داشته باشید مانند بارداری، آسیب دیدگی یا طلاق، کسب و حفظ آمادگی جسمانی ممکن است آخرین چیزی باشد که به ذهنتان می رسد.

از روزه داری متناوب گرفته تا درمان سریع پالئو، رژیم اولیه ممکن است برای برخی کارآمد باشد، اما نه همه. در عوض، عادات سالمی را بیاموزید که تا آخر عمر باقی می مانند.

در اینجا 7 راه آسان برای حفظ یک سبک زندگی سالم آورده شده است:

  1. اهداف هوشمندانه تعیین کنید

تعیین اهداف برای خود اولین قدم مهم برای دستیابی به آنهاست! ترفند این است که اهداف SMART مشخص، قابل اندازه گیری، دست یافتنی، واقع بینانه و به موقع را تعیین کنید. مثلا میخوای خوش فرم بشی؟ یک هدف هوشمندانه می تواند 30 دقیقه پیاده روی در هفته باشد.

  1. احتکار تنقلات سالم

زمانی که جایگزین سالمی دارید، احتمال اینکه برای خرید یک آب نبات یا یک کیسه چیپس در یک فروشگاه رفاه توقف کنید، کمتر است. تنقلات سالم را روی میز، کیف و ماشین خود نگهداری کنید.

  1. یک خریدار باهوش باشید

آیا فروشگاه مواد غذایی بزرگترین افت شماست؟ بسیاری از مردم بین مهدکودک، تمرین فوتبال یا قبل از یک بازی بزرگ فوتبال به فروشگاه می‌دوند، اما این می‌تواند به این معنی باشد که شما گرسنه، خسته هستید و احتمال تصمیم‌گیری ناسالم بیشتر است. برای کاهش وسوسه، هرگز گرسنه به فروشگاه نروید! در عوض، یک میان وعده پروتئین یا بیکن بخورید تا شما را تا وعده غذایی بعدی ادامه دهید. یا بهتر از آن، بیشتر خریدها را در خانه خود انجام دهید! از شام و پیش غذا گرفته تا چاشنی و دسر، می توانید تقریباً هر چیزی را به صورت آنلاین و با قیمت عالی خریداری کنید! فروش منظم ما را بررسی کنید این به سادگی بی نظیر است و برای پیشنهادات منحصر به فرد به لیست ایمیل ما بپیوندید.

  1. ورزش را سرگرم کننده کنید

ورزش می تواند سرگرم کننده و چیزی باشد که ممکن است منتظر آن باشید! چه در حال قدم زدن در پارک با سگ خود باشید، چه با یک دوست یا یک کلاس زومبا، فقط حرکت کنید! برخی را بررسی کنید کلاس های گروهی مورد علاقه ما. نمی توانید از خانه بیرون بروید؟ برخی از مادران خانه نشین با بالا و پایین رفتن از پله ها یا پریدن به اتاق نشیمن خلاقیت پیدا می کنند.

  1. سرعت خود را کم کنید و هر لقمه را بچشید

زندگی پرمشغله ما استنشاق غذا را آسان می کند. اما این می تواند منجر به پرخوری شود زیرا بدن شما تا زمانی که خیلی دیر نشده است متوجه سیر شدنش نمی شود. سعی کنید وعده های غذایی خود را در اتاق ناهار یا میز ناهارخوری خود در محاصره خانواده یا دوستان بخورید. البته، روزهایی وجود دارد که از یک جلسه به جلسه دیگر می روید و باید پشت میزتان غذا بخورید. در این صورت، پس از هر لقمه، چنگال یا یک جرعه آب را پایین بیاورید. زمانی که از آنچه می خورید آگاهی بیشتری داشته باشید، از غذای خود بسیار لذت خواهید برد.

  1. یاد بگیرید که چگونه یک لیست بخوانید

اجازه ندهید یک شب بیرون رفتن در رستوران شما را کاملاً باز دارد. از قبل منوی آنلاین را بررسی کنید تا زمانی برای بررسی گزینه ها و مواد تحقیقی که با آنها آشنا نبودید داشته باشید. اگر نگران این هستید که گزینه های سالم زیادی وجود ندارد، خودتان درست کنید شیک یا اسموتی پر از پروتئین از قبل آماده شده و سپس یک گزینه سبک تر مانند سوپ یا سالاد را انتخاب کنید. اگر سالاد مورد علاقه شما نیست، یک غذای مرغ یا استیک مفید است، اما سیب زمینی سرخ کرده را با سبزیجات عوض کنید و از نان و چیپس در ابتدای غذا اجتناب کنید.

  1. به خودت اجازه تقلب بده

اگر خودتان را از هر چیزی که دوست دارید محروم کنید، چه لذتی دارد؟ از زندگی خود لذت ببرید و به خودتان اجازه دهید گهگاهی تقلب کنید. اگر یک لیوان شراب قرمز دوست دارید، یک یا دو بار در هفته از یک لیوان شراب قرمز لذت ببرید. یا وقتی بچه هایتان را برای بستنی بیرون می برید، یک وعده کوچک برای خودتان تهیه کنید. اگر به خودتان اجازه ندهید که از چیزهایی که شما را خوشحال می کند لذت ببرید، احتمالاً بعداً زیاده روی خواهید کرد.

آیا هک های زندگی و نکات کاهش وزن بیشتری می خواهید؟ برای اطلاعات بیشتر دوباره بررسی کنید مقالات.

← پست قبلی

پست بعدی →