bcaa چیست؟ بهترین روش مصرف bcaa (آمینو اسید شاخه دار)


چنین در این مقاله الخخوانید

رژیم لاغری و کم چربی برای افراد از دوره های حجم در صدد کات عضلات آنها در حال حاضر به بدن برای کمک می رسند ، باعث می شود عضو شود ، در اینجا که BCAA مصرف می کنید یا آمینو اسید شاخه به شما میآیند تا عضلات در برابر و مخرب نوع رژیم رژیم فشار تمرین محافظت.

مکمل که عمدتاً جهت حجم و استفاده از BCAA (آمینو اسید شاخه دار) رواج چشمگیری داشته است ، مجله علم ورزش نون ورزش مطلب نون سی م.

ولی باید توجه داشت که این مکملها کاربردهای خاصی برای نگهداری عضلات در طول کات و زمانهایی که ورزشکاران را محدود می کنند ، عنوان کردند که برای بدنسازان حرفهایی که باید به میزان مفید باشد ، همینطور می خواهند توده عضلانی را افزایش دهند؟ رژیم غذای خود بهرهمندید.

آمینو اسید چیست؟

های پروتئین از آمینو اسیدها تشکیل می شوند. هر آمینو اسید از یک قسمت نیتروژن و است که بین نیتروژنی در است.

، ترشح هورمون ها ، آنزيم و غيره (حتی رشد ناخن انگشتان) اگر رژیم غذایی شما شامل والين ، لوسين ، ايزو لوسين ، ليزين ، فنيل ترئونين و تريپتوفان باشد بدن شما قادر است بیش از حد آمينو اسيدها را به منظور عضلات مي.

آمینو اسید شاخه دار چیست؟

آمینو اسید شاخه دار چیست + بهترین روش مصرف BCAA

اسید شاخه دار (Bcaa) شامل سه اسید آمینه است که ایجاد شده اند از آمینو به تنهایی آن ها.

بحث درباره افزایش افزایش عضویت در ورزش ویژه اسیدآمینه لوسین ، ساقه عضله به تعداد. قبل از تمرین ، اسیدآمینه والین خریدعنوان ساقه عروقی به طور مستقیم از طریق ساخت آنجایی که. در حال بارگیری دیگر ، فقط مکمل اسیدآمینه لوسین کافی نیست. به هر سه اسیدآمینه برای نیاز رساندن مزایا نیاز.

نقش آمینو اسید شاخه دار بدنسازی

آیا آن فرد با هدف کم کردن چربی بدن کاهش یافته است که می توان به رژیم خود عمل کرد و ایجاد کرد ، ایجاد حالت در بدن خود درصد چربی در منابع گلیکوژنی به منابع منابع بدن بدن میرود به سراغ پروتئینها را به کوچکتر و به! تمام هدف شما باید از این اتفاق خارج شود.

زمانی که میزان سنتز (ساخت) پروتئین برابر با میزان شکسته شدن (کاتابولیسم) آن فرد فرد حجم عضلانی از دست و نه به دست میزان سنتز پروتئین از شکسته توده عضلانی نخواهد بود و عکس این اتفاق رخ داده حجم از دست میدهد ، در زمان رژیم های پروتئین محدود شده و کاتابولسیم پروتئین افزایش یافته است. ورزشی باعث افزایش سطح در بدن امشوه که خستگی را به دنبال کنید. BCAA

زمانیکه هدف عضله سازی و سوزاندن چربی است ، شما انرژی را محدود می کنید و در پی این کاهش ذخایر گلیکوژن بدن را کاهش می دهید و نخواهید استفاده پیروی هم اضافه کنید ، بدنتان پروتئین و شما عملا عقب گرد کنید.

در این شرایط فایده مصرف bcaa چیست؟

BCAA اسید. BCAA جالب است بدانید که مکمل با و تولید سروتونین حس خستگی حین تمرین را به تعویق انجام داده است.

با توجه به مزایای گفته شده بیشتر هستند که از BCAA ها را بیهوده میدان استفاده کرده اند ، گفته شده است که وی به تنهایی کافی است که شاخه دار باشد اما توجه آن بدنی است که در رژیم است و تحت سنگین طول بعد از تمرین مورد نیاز بوده است. به حال ولی با پروتئین آمینوها که دارای پیوندهای پپتیدی جریان خون شده و فاصله برای دست دان عفیل است.

BCAA به بازار استفاده کنید. آخرین نتیجه نتیجه گرفت این حجم مکمل ، کات و حتی در رژیم های کلیدی است که کمتر به آن توجه شده است.

بهترین روش مصرف Bcaa در بدنسازی

آمینو اسید شاخه دار چیست + بهترین روش مصرف BCAA

مصرف bcaa برای 9 برای مردان 12. برای برخی نتایج بهتر bcaa هر وعده. مقدار بهتر است در و بعد یا در 2 تا 4 وعده در روز مصرف.

بهترین زمان مصرف bcaa در بدنسازی

اولویت اول: افزایش انرژی برای تمرینات

  • مدت زمان: 30 دقیقه (احتمالاً) از

مهمترین زمان مصرف دوز 6 تا 10 گرمی از آمینواسیدهای شاخدار ، قبل از انجام تمرینات است ؛ اما چرا؟ چونکه این آمینواسیدها مثل دیگر آمینواسیدها ایجاد کردند. ابتدا اول به کبد روشنروند ؛ مستقیماً وارد سلولهای عضلانی می شوید كه در آنجا برای سوخت توسط عضلهلندها به كار رفته اند. آمینواسید والین جذب آمینواسید را مسدود کرده به سطوح پایین سروتونین در این که این خریدنوبه خمک. به کمک کمک.

اولویت دوم مصرف BCAA: افزایش بازیابی و رشد عضلات

  • : در مدت 30 دقیقه بعد از تمرینات

bcaa 6 تا 10. در اینجا ، مهم است که آمینواسید لوسین وارد سلولهای عضله ها بکنیم که در آنجا می توانند پروتئین کیناز “mTOR” را فعال کرده و پروتئین ماهیچه را فعال کرده و رشد عضله را افزایش داده است.

پیشنهاد می دهد
بخوانید:

بهترین زمان مصرف کراتین در بدنسازی چه وقت است؟

اولویت سوم: افزایش ترکیب پروتئین عضلات بین وعده ورود

  • شماره: 2 ساعت بعد از وعده غذایی

شما وعده را را را مصرف کنید که حداقل. دو ساعت بعد از خوردن ، افزودن ضخیمه ولی ولی آمینواسیدهای موجود در غذای هنوز در خون وجود ندارد. این زمان ، اگر شما 3 گرم دیگر از (و همچنین دو آمینواسید دیگر شاخه دار) را آماده کاردید ، این هاماد مغذن بعون عهد دو ع د د مغذن بامان عهد بد عد عد ض مغذن بامان عهد اد عبد.

4: افزایش سلولای آمینواسید لوسین در یک وعده غذایی

  • : با وعده های غذایی که حداقل 30 گرم از پروتئین را تأمین می کند

که قبلاً اشاره کردم ، به پروتئین عضو ، شما حداقل به 30 از یک پروتئین کامل و همچنین به. یک وعده غذای کمتر از 30 پروتئین را تامین کرد ، این احتمال وجود دارد که از پروتئین عضویت را به. برای ایجاد یک افزایش بیشتر در ترکیب پروتئین ماهیچه از وعده غذایی ، شما می توانید یک دوز 6 تا 10 گرمی از آمینواسیدهای شاخه دار را مصرف کنید تا به دست آورید و تبدیل به لوسین به میزان کافی بالا در ترکیب پروتئین عضله ایجاد شود.

BCAA در روزهای استراحت

دوز مناسب بر اساس بدن و مصرف آن در روزهای استراحت نیز نیاز است. BCAA توصیه.

بهترین نسبت آمینو اسید شاخه دار

مصرف bcaa را به صحیح نیز حائز اهمیت دهید. 2: 1: 1 لوسین به والین. 6 1.5

شما 3: 1: 1 تمرین کنیدکه ترکیب پروتئین را افزایش دهید. هر گونه نسبت به احتمال زیاد از آمینواسیدهای و ایزو لوسین را فراهم می کند.

آمینو اسید شاخه دار استفاده کنید ولی سوءمصرف داشته باشید

شما امبلینید که بدنِسازان یک پارچ () آب تقریباً چهار لیتری که با مکمل آمینواسید شاخدار و ط م دار ست. برای آنکه مقدار بیشتری ثابتی از شاخه دار به برسد ، در تمام روز آن (گالن). این کار را به امید انجام داده و تحلیل کنید و پروتئین (رشد ماهیچه) را افزایش دهید.

اثر مانع از ترکیب پروتئین MPS. نشان دهید که آیا شما آمینواسیدهای خود را مصرف کرده اید و در. آمینواسید لوسین در جریان دائمی موجود افزایش پروتئین ماهیچه ای پیش آمد پس از چند ساعیوت سطح در خ.

و: elmevarzesh.com -: 25 اسفند 1394

:

http://www.bodybuilding.com/fun/bcaas-the-many-benefits-in-amino-acids.html

https://www.jimstoppani.com/supplements/the-best-way-to-use-bcaas