اجاره نشینی در بهترین محله های سعادت آباد – dietition


اجاره نشینی برخلاف تصور بسیاری از افراد نمی تواند گزینه بدی باشد. افرادی که صاحب ملک هستند اینگونه متصورند که اجاره نشینی کار سختی به شمار می آید و در اصل این نوع از زندگی بسیار دردسر ساز است. اما باید گفت که این گونه که شما فکر می کنید نیست و برای زندگی با اجاره خانه نیز مزیت هایی وجود دارد که می تواند مقداری از سختی های این شیوه زندگی را کمتر کند.

از میان بخش های شمالی تهران بزرگ، منطقه ۲ تهران یکی از مناطقی است که در برخی از نقاط خود ممکن است قیمت های ملکی آن از منطقه ۱ تهران چون تجریش گران تر باشد یکی از مثال های بارز در این حوزه قیمت خرید آپارتمان است که به صورت میانگین برابر ۱۹۰ میلیون تومان برای هر متر است، درحالی که قیمت خرید آپارتمان در خیابان ۲۴ متری سعادت آباد با صورت میانگین برابر با ۱۹۲ میلیون تومان می باشد درست است که دومیلیون تومان مبلغ قابل توجه ای به شمار نمی آید اما با این حال در متراژ های بزرگ عدد چشمگیری است، این موضوع نشان می دهد که نوسازی ها و ساخت و سازهای متعددی که در این منطقه انجام شده است و برقیمت های ملکی تاثیر گذار است.

رهن و اجاره آپارتمان در سعادت آباد تهران یکی از قراردادهای ملکی پر طرفدار در شهر بزرگ تهران است، که سالانه تعداد زیادی از شهروندان این شهر با هدف اجاره کردن آپارتمان پا به این محله می گذراند. سعادت آباد در دهه ۷۰ بسیار مورد توجه قرار گرفت چراکه ساخت و ساز های بی نظیری در این محله احداث شدند. در این بخش قصد داریم تعدادی تا از بهترین بخش های سعادت آباد را برای اجاره به شما معرفی کنیم و بگوییم میانگین قیمتی اجاره آپارتمان در این محله ها به صورت تقریبی برابر با چه عددی است.

میدان کاج سعادت آباد

میدان کاج تهران را بسیاری از ما می شناسیم و  در ابتدا بهتر است بدانیم که چرا میدان کاج به این نام  است؟

در زمان های پیش از انقلاب این میدان از بخش های سرسبز و بخشی از منطقه طبیعی در تهران به شمار می رفت. در ابتدای راه باید بگوییم که اگر به میدان کاج رفته باشید می بیند که از جمله میدان های بزرگی است که در تهران واقع شده است. از سمتی دیگر با دیدن میدان کاج اولین چیزی که چشم شما را به خود می گیرد کاج های بلندی است که در این میدان قرار دارد.

اجاره آپارتمان با قیمت مناسب در میدان کاج سعادت آباد

میدان کاج یکی از بخش های مهم و پرجمعیت در سعادت آباد تهران به شمار می آید و برای شمایی که به دنبال یک موقعیت مکانی هستید که امکانات متعدد را در خود داشته باشید میدان کاج می تواند یک گزینه به شدت پیشنهادی از سمت املاک منطقه ۲ تهران به شمار آید. لوکیشن میدان کاج سعادت اباد یکی از بهترین لوکیشن ها در منطقه ۲ تهران است و میدان کاج تهران به خیابان های صرافهای جنوبی و شمالی دسترسی دارد. از این رو است که خیابان صرافها سعادت آباد از جمله خیابان های عالی در سعادت آباد تهران به شمار می آید. از سوی دیگر  سعادت آباد صرافهای شمالی از جمله خیابان های گران در منطقه ۲ تهران می باشد.

خرید آپارتمان در میدان کاج

در ابتدای راه می خواهیم درباره خرید آپارتمان در این منطقه صحبت کنید. اگر به گوگل مراجعه کرده باشید در حوزه خرید آپارتمان در میدان کاج بیشتر گزینه هایی که به شما نمایش داده می شود خرید آپارتمان در سعادت آباد است. اما اگر به سراغ املاک در منطقه ۲ تهران بروید می تواند آگهی های متعددی در حوزه میدان کاج مشاهده کنید. خرید ملک در میدان کاج بسیار سخت است چرا که قیمت ملک در این منطقه بسیار بالا است و این موضوع باعث شده تا قدرت خرید مردم به شدت کاهش پیدا کند. از این رو ما به سراغ اجاره آپارتمان در میدان کاج می رویم.

اجاره آپارتمان در میدان کاج

میدان کاج دارای گزینه های رهن و اجاره بسیاری می باشد و تقاضا در این بخش بسیار بالا است چرا که قیمت خرید آپارتمان در میدان کاج بسیار بالا است و تقاضا در این بخش بسیار کم است. از این رو است که بسیاری از گزینه های آگهی ها مربوط به گزینه رهن و اجاره در میدان کاج می باشد.

درست است که قیمت های ملکی در کاج به نسبت بالا است، اما یک نکته ای که در رابطه با این میدان برقرار است، شلوغی و تراکم جمعیتی است که روزانه در این میدان رفت و آمد می کنند. نمی دانم تا به حال به میدان کاج رفته اید یا خیر اما در ۹۰ درصد مواقع وقتی به این میدان می روید باید دور میدان را با ترافیک انبوه دور بزنید. این یک ویژگی بد برای اجاره آپارتمان در میدان کاج به شمار می آید اما از سوی دیگر یک نقطه قوت مثبت برای کسب و کاری است که قصد دارد در این منطقه کار خود را آغاز کند. شما برای کسب و کار خود هر چه جمعیت بیشتری را در اطراف خود داشته باشید برای شما سودآوری و مشتریان بیشتری را به همراه می آورد.

خیابان صرافها

حالا که به میدان کاج رفته ایم بهتر است سری به خیابان های اطراف میدان کاج بزنید. خیابان صرافها یکی از خیابان های شرقی میدان کاج است که درست در رو به روی خیابان مروارید قرار دارد. اگر می خواهید خیابان صرافها را بشناسید. بهتر است به سراغ یکی از کامل ترین ویدئو هایی که در رابطه با خیابان ساخته شده است بروید، تنها با جستجو خیابان صرافها در بخش ویدئو به راحتی می توانید ویدئو املاک مثلث را مشاهده کنید که به صورت کامل و دقیق خیابان صرافها را توضیح داده است. اما در این بخش ما قصد داریم در رابطه با قیمت خرید و فروش _ رهن و اجاره آپارتمان در خیابان صرافها صحبت کنیم.

خرید آپارتمان در خیابان صرافها

یکی از خیابان های بسیار معروف و عالی که در سعادت آباد قرار دارد خیابان صرافهاست، این خیابان از جمله خیابان های لوکسی است که در سعادت آباد تهران در دسته خیابان های گران و لاکچری است، خیابان صرافهای شمالی و صرافهای جنوبی از دسته گزینه هایی می باشد که برای خرید ملک در صرافها از گزینه های عالی به شمار می آیند. بنابراین اگر بخواهیم در رابطه با قیمت آپارتمان در خیابان صرافها صحبت کنیم با قیمت میانگین ۱۳۵ میلیون تومان به ازای هر متر رو به رو هستیم اما این قیمت به نسبت قیمت میدان کاج به نسبت منصفانه تر بوده و بهتر است.

اجاره آپارتمانی با متراژ های متنوع در خیابان صرافها در سعادت آباد

اجاره آپارتمان در خیابان صرافها

اجاره نشینی با قیمت مناسب در سعادت آباد تهران را می توانید در خیابان صرافها مشاهده کنید. به طور کلی به دلیل اجاره نشینی ها در این چند سال اخیر فراز و نشیب های قیمت ملکی است که برخی از افراد را در حسرت خرید خانه گذاشته است. اما چرا اجاره آپارتمان در خیابان صرافها را به شما پیشنهاد می کنیم؟

خیابان صرافها درست در بخش شرقی میدان کاج قرار دارد که این موضوع سبب می شود تا این منطقه از نظر امکانات رفاهی و تفریحی در سطح مطلوبی قرار داشته باشید. اما یکی از نقاط منفی میدان کاج شلوغی بود که شما با اجاره آپارتمان در خیابان صرافها با این موضوع رو به رو نخواهید بود و به راحتی می توانید یک زندگی آرام و به دور از ترافیک را در میدان کاج تجربه کنید.

خیابان ۲۴ متری 

از دیگر خیابان هایی که معروف است در سعادت آباد خیابان ۲۴ متری بوده که مجموعه باغ بهشت را در خود دارد. اگر این مجموعه سرشناس و به شدت مجهز را نمی شناسید می توانید در املاک مثلث مقاله آن را بخوانید. این خیابان در سال های اخیر به خیابان محمد علی کشاورز شناخته شده است ولی همچنان محلی های این منطقه این خیابان را به اسم اصلی خود یعنی خیابان ۲۴ متری می شناسند. این خیابان به معابر مهمی مثل اوین، میدان فرهنگ، بزرگراه امام و خیابان سرو شرقی راه دارد. این موضوع سبب شده تا جایگاه این بلوار و یا خیابان به نسبت مهم و قابل توجه باشد.

اجاره آپارتمان های لوکس و گران قیمت در خیابان 24 متری در سعادت آباد

خرید آپارتمان در خیابان ۲۴ متری

در رابطه با قیمت های ملکی در خیابان سعادت آباد یک نکته را باید در نظر داشته باشید؛ آن هم گران بودن این خیابان است. وجود مجتمع بزرگ باغ بهشت که در سعادت آباد قرار دارد می تواند یکی از عوامل به شدت تاثیرگذاری باشد که در قیمت خرید آپارتمان دارد. از این رو است که شمایی که می خواهید یک زندگی مرفه در یکی از بهترین خیابان های سعادت آباد را داشته باشید. خیابان ۲۴ متری یا همان خیابان محمد علی کشاورز است که می تواند انتخاب اول شما به حساب آید.

اجاره آپارتمان در خیابان ۲۴ متری 

اگر نگران هستید از بابت خرید آپارتمان و آن را گران قیمت می دانید بازهم گزینه اجاره آپارتمان در خیابان ۲۴ متری می تواند برای شما مناسب باشد. اگر می خواهید اقدام به اجاره آپارتمان در این ناحیه کنید بهتر است بدانید که یکی از نکاتی که در رابطه با خیابان ۲۴ متری جالب است، تعداد آگهی های رهن و اجاره ای است که به نسبت این منطقه با دیگر مناطق قرار دارد. به طور کلی تعداد آگهی های رهن و اجاره در خیابان ۲۴ متری از  دیگر خیابانهای سعادت آباد بالاتر بوده و این عامل سبب شده تا خیابان ۲۴ متری بیشتری تقاضا را برای اجاره داشته باشد. از سمتی دیگر شما می توانید کامل ترین آگهی های اجاره آپارتمان در ۲۴ متری را در املاک مثلث مشاهده کنید.

بهترین ناحیه برای زندگی در سعادت آباد 

با توجه به اینکه سعادت آباد تهران یکی از محله هایی است که محله ها و خیابان های متعددی را در خود جای داده است. با این حال بازهم انتخاب هایی که برای زندگی در سعادت آباد دارید. بین خوب و عالی است و از این رو است که اگر میخواهید اقدام به خرید ملک در این منطقه کنید. بهترین روش کمک گرفتن از مشاوران املاک معتبر در این منطقه است که به صورت تخصصی تنها در منطقه ۲ تهران فعالیت دارند.