برنامه رژیم کتوژنیک keto

گرفتن و محافظت ازبدن در این حالت ⲟاگر کتوز فواید بسیاری دارد که شامل کاهش وزن بالا، بهبود عملکرد شناختی و دامنه قدرت پایدار می‌شود. برنامه رژیم کتوژنیک مصرف چربی خود را افزایش دهید (و مقدار صحیح پروتئین ᧐f بخورید) تا زمانی که وزن خود را افزایش دهید (عمدتاً عضله) با هزینه تدریجی. غذاهای اصلی مانند پنیر دلمه و ماست نیز منابع مهم پروتئین هستند، زیرا کربوهیدرات کمی دارند. در حالی که تحقیقات در این مورد در اندازه‌های نمونه بسیار کوچک انجام شده است، شواهد به این معنی است که یک رژیم غذایی با کربوهیدرات بسیار کم (فقط ⅼمانند رژیم غذایی کتو) به کاهش A1C و بهبود حساسیت به انسولین تا 75% کمک می‌کند. در حقیقت، یک بررسی در سال 2020 نشان داد که رژیم غذایی کتو با مدیریت بهتر گلوکز و لیپید و کاهش وزن مرتبط است.

رژیم کتوژنیک و تشنج

یا بسیاری از افراد، برنامه کاهش وزن عالی برای کاهش وزن، رژیم غذایی کتو برای این دلایل واقعی است. اتخاذ این رژیم غذایی تبدیل به روشی برای سوزاندن چربی و کاهش چند پوندی شده است. واقعیت این است که هر یک از درشت مغذی‌ها به صورت غیرمستقیم به عنوان چربی ذخیره می‌شوند، اما این درشت مغذی‌ها به‌عنوان چربی ذخیره نمی‌شوند، مگر اینکه شما در کالری مازاد هستید (یعنی کالری بیشتری نسبت به وزن خود می‌خورید). . مطمئناً افراد باید مصرف غذاهای حاوی چربی اشباع شده ( مقایسه با کره، روغن نارگیل، گوشت گاو و بره) را محدود کنند. آووکادوها خوب هستند زیرا کربوهیدرات کمی دارند و واقعاً چربی بالایی دارند!

شکلات کم کربوهیدرات – اگر با استویا یا یکی دیگر از شیرین کننده های کم کربوهیدرات شیرین نشده باشد، مطمئن باشید که حداقل 80 درصد کاکائو دارد یا افزایش یافته است، زیرا به زودی کربوهیدرات ها اضافه می شوند. وقتی صحبت از کالری دریافتی بیشتر به میان می‌آید، سبزیجات برگ‌دار بی‌تجربه معمولاً بالاتر از سبزیجات مختلف کم کربوهیدرات هستند. با این وجود، بسته به نوع برگ‌دار بی‌تجربه‌ای که استفاده می‌شود، تنها بین 45 تا 100 کالری در هر وعده متفاوت است. چای سبز یخی ضد کتو – طرفدار قهوه نیستید؟ قهوه ضد کتو – یاد بگیرید که با کلیک راست اینجا را شخصی خود بسازید. استفاده از پنیر پارمزان به عنوان یک بسته بندی یک مفهوم عالی است که می توان دستور پخت کتو را تهیه کرد.

از طرف دیگر، برخی از ارائه دهندگان وعده های غذایی، گزینه های مناسب کتو را با یک استراتژی سریع و راحت برای لذت بردن از وعده های غذایی کتو در خانه ارائه می کنند. Р.S. نگاهی به آکادمی کتو بیندازید، برنامه‌ریز غذای کتو 30 روزه. کوکی‌های کتو – در اینجا ده‌ها دستور پخت کوکی کتو وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بی‌خط پیدا کنید. اگر در حال افزایش وزن هستید، توصیه می‌کنم 5 تا 10 درصد کسری کالری را افزایش دهید (اگر از 30 درصد کسری کالری تجاوز نکنید)، «مصرف کالری خود را ردیابی کنید، و از استراتژی‌های کاهش وزن متضاد پیروی کنید». در این مقاله پیدا کنید. شما می‌توانید این موارد را در یادداشت‌ها از طریق تذکر پیدا کنید، و روی پیوندها کلیک کنید تا مقالات علمی بررسی شده را بیاموزید.

رژیم کتو یا بیماران سرطانی

برای مطالعه بیشتر در مورد رژیم غذایی مدیترانه ای کتو ، اینجا را کلیک کنید . با ریختن چند روغن سالم در بالای وعده‌های غذایی سالانه، خوردن یک وعده اضافی بیکن یا پنیر، یا گنجاندن بمب‌های چربی در رژیم غذایی خود، می‌توانید تقریباً بدون دردسر مصرف چربی خود را افزایش دهید. علاوه بر این، وزنی که در طول روزه داری از دست داده است (محدودیت شدید کالری) به احتمال زیاد زمانی که فرد به روش معمول مصرف خود برمی گردد، دوباره به دست می آید. در صورتی که با هزینه ای بین 1 تا 2 پوند در هفته وزن کم می کنید، پس به انجام کارهایی که دارید تا زمان رسیدن به سطح عالی ادامه دهید.

رژیم کتو دانشگاه دوک

سالم‌ترین روش کاهش وزن با سرعت تدریجی و پایدار در هفته ۱ تا ۲ پوند است. برای از دست دادن چربی و دستیابی به عضله در زمان یکسان، توصیه می‌کنیم از استراتژی‌های پروتئین مرتبط با اطلاعات بیشتر در مورد بدنسازی کتو و کاهش مصرف چربی‌های خود پیروی کنید، بنابراین ۵ تا ۱۵ درصد کمبود کالری دارید (دریافتی که ممکن است انجام شود. تقریباً 0.5 تن ⲟ 1% از وزن بدن خود را در هر هفته و بدون اضافه وزن از دست بدهید. با مصرف بیش از حد کالری (از چربی ها، کربوهیدرات ها و/یا پروتئین)، به طور فزاینده ای از کاهش چربی خود جلوگیری می کنید تا زمانی که به کالری اضافی برسید.

با این وجود، همراه با از دست دادن سریع چربی‌ها که در این روش رژیم غذایی ایجاد می‌شود، توده عضلانی را از دست می‌دهید، باعث ایجاد نقاط هورمونی می‌شوید و به کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی تبدیل می‌شوید. این امر باعث می شود که توانایی چربی سوزی خود را افزایش دهید و اسیدهای چرب (و چند اسید آمینه) را به عنوان یکی دیگر از منابع جایگزین بنزین به کتون تبدیل کنید. بنابراین، اگرچه با خوردن کالری (عمدتا کالری ناشی از چربی ها) کاهش چربی را متوقف می کنید، با این حال بدون از دست دادن سلامت و شادابی خود در کوتاه مدت و طولانی مدت وزن خود را با سرعت ثابتی کاهش خواهید داد. از نظر فنی، خوردن هر منبع کالری تا حدی کاهش چربی را متوقف می کند.

طرح دکتر برگ کتو

با مصرف غذاهای کتو پرچرب و کم کربوهیدرات به جای غذاهای مملو از کربوهیدرات، بسیاری از مردم واقعاً احساس سیری بیشتری می‌کنند و کالری کمتری در طول روز مصرف می‌کنند. با برداشتن یک قدم دیگر، این بدان معناست که راه حل عالی برای کاهش وزن، پیروی از یک برنامه غذایی است که سلامت ما را بهبود می بخشد و همچنین باعث می شود که شما احساس سیری و انرژی داشته باشید، به اندازه ای که کالری کمتری نسبت به قبل دریافت کنید. خوشحال باشید که پودر پروتئین کم کربوهیدرات مورد علاقه خود را به شیک یا اسموتی خود اضافه کنید که به شما کمک کند نیازهای پروتئینی خود را برآورده کرده و عضله بسازید.

ممکن است گروهی وجود داشته باشند که معتقدند چربی‌ها ما را چاق می‌کنند و گروهی دیگر معتقدند کربوهیدرات‌ها ما را چاق می‌کنند – حتی پروتئین در برخی از گروه‌های رژیم غذایی بدنام است. خوشبختانه، چربی ها یکی از بهترین مواد مغذی درشت مغذی هستند تا به وعده های غذایی روزانه اضافه شوند. استفاده از یک برنامه ردیابی کالری و ماشین حساب کتو ما به طور کلی تمام اطلاعاتی را که در مورد مصرف چربی می خواهید در اختیار شما قرار می دهد. این ممکن است بدن شما را وادار کند که برای تولید گاز به چربی‌های خود متکی باشد (یعنی چربی‌های بدن را از دست بدهید) تا زمانی که کمبود کالری دارید (مصرف کالری کمتری نسبت به حفظ وزن بدنتان).

بنابراین برای درک اینکه روزه چگونه کار می کند، بررسی اجمالی روش هایی که بدن نشاط را ذخیره می کند مفید است. به عبارت دیگر، روزه داری طولانی مدت (نه روزه متناوب) و محدودیت شدید کالری کم‌ترین راه‌های سالم و پایدار برای کاهش وزن هستند. علت اصلی این است که رژیم‌های حاوی چربی بیش از حد، رژیم‌های کم کربوهیدرات، فقط مانند رژیم غذایی کتو، در کاهش وزن بسیار موثر هستند، زیرا به افراد کمک می‌کنند کالری کمتری بخورند، بدون اینکه متوجه شوند. به همین دلیل، توصیه می کنیم از یک ردیاب کالری مانند MyFitnessPal یا Cronometer استفاده کنید تا به شما کمک کند تا میزان چربی مورد نیاز خود را تعیین کنید و اگر خود را بیش از حد می بینید.

البته باید به این نکته توجه کرد که تقریباً تمام نوشیدنی‌های الکلی مقدار کمی از ریزمغذی‌ها مانند ویتامین‌ها و مواد معدنی را تامین می‌کنند. اگر به طور پیوسته و بدون افزایش دور کمر به طور پیوسته وزن اضافه می کنید، به همان کاری که انجام می دهید ادامه دهید. با تمایز، اگر در نهایت دچار کمبود کالری شوید (یعنی کالری کمتری از آنچه برای مراقبت از وزن خود لازم است بخورید)، ⅼ منابع انرژی ذخیره شده را به همراه چربی های بدن می سوزانید. بعد از اینکه متوجه شدید که چه مقدار چربی باید بخورید (با استفاده از یک ماشین حساب کتو یا حدس زدن با کمک راهنمای کتو ما)، به احتمال زیاد فکر می کنید که روزی ممکن است که این مقدار چربی در روز انجام شود. .

غذای کتو برای اجتناب از

هنگامی که متوجه شدید که چقدر چربی می خواهید بخورید، مطمئن شوید که ذخیره چربی های خود را در نظر گرفته اید. با مصرف مقدار زیادی چربی و مقدار کمی کربوهیدرات، ممکن است بدن شما از منبع اصلی گاز خود (قند) گرسنه بماند. از آنجایی که احتمالاً چربی ها منبع اصلی کالری ما در برنامه غذایی کتو هستند، ممکن است چربی ها را به عنوان اهرمی مصرف کنید که می تواند به شما کمک کند تا به اهداف ترکیب بدن خود برسید. زیتون – هر زیتونی ممکن است انجام دهد. همانطور که شما به محدود کردن کربوهیدرات ها ادامه می دهید، بدن ما کتون های زیادی تولید می کند که وارد کتوز می شود. کاهش انرژی به شکل کینون‌ها و NADH در طول این اکسیداسیون‌ها تولید می‌شود تا محرک محرکه پروتون و فناوری ATP پیش از این تولید شود.

کلرزدایی تقلیل‌یافته روشی است که در آن ترکیبات طبیعی کلردار کاهش می‌یابند تا محصولات نهایی غیرکلره‌ای آن‌ها را تشکیل دهند. Ⅽ پیوند دوگانه . معمولاً چنین ترکیباتی در تعادل با آسیلوئین ها اجزای نامطلوب هستند . به این ترتیب، منابع کربن با بازده کم در یک کنسرسیوم استفاده می شود. موجودات برای دستیابی به تخریب بیشتر و کانی سازی نهایی این ترکیبات. در فهرست زیر تعدادی از موارد مورد علاقه ما ذکر شده است: کوکی‌های شکلاتی کم کربوهیدرات، کوکی‌های مرنگ ترد، کوکی‌های کتو باکی، و کوکی‌های Keto Snickerdoodle. ممکن است از طریق انتقال کتو در خوابیدن مشکل داشته باشید. مهمترین مسئله تمایز بین همه آنها، مقدار کالری است که از پروتئین، کربوهیدرات و چربی به دست می آید، اینها همان چیزی است که به آن “درشت مغذی ها” می گویند، یا مواد مغذی در غذای شما که دارای ارزش کالری هستند.

روزه متناوب در کتو

در حالی که یک برنامه غذایی سالم غذای سرخ شده و گوشت صورتی را به حداقل می رساند، اما همه غذاهای پخته شده حاوی مواد شیمیایی مضر نیستند (یک وعده سیب زمینی سرخ شده 200 برابر بیشتر از یک کاسه بلغور جو دوسر پخته شده است)، و برنامه کاهش وزن حاوی مخلوطی از پخته و نپخته است. غذا طبیعی است برای ایده‌های بیشتر، فهرست وعده‌های غذایی برنامه غذایی کتوژنیک و فهرست میان‌وعده‌های کتو را ببینید. ما حتی یک رکورد قابل چاپ از غذاهای کتو در سفر بعدی شما به مواد غذایی داریم! شما همچنین می‌توانید به راه‌حل‌های دیگر در اطلاعات مربوط به بدنسازی کتو نگاهی بیندازید که می‌تواند به شما کمک کند توده عضلانی بیشتری به دست آورید.

سنگ کلیه کتو

هنگامی که کاهش وزن شما متوقف شد ، چند توصیه در مقاله osr در مورد شکستن یک راه فلات را دنبال کنید. آیا مصرف چربی از دست دادن چربی ما را متوقف نمی کند؟ آیا تا به حال چربی ها را نمی خورید؟ مطمئناً، چربی به احتمال زیاد به عنوان چربی ذخیره می شود، اما این به این معنی نیست که چربی ها چربی می شوند. به محض اینکه کالری مازادی داشتید، برای رسیدن به چربی ها تلاش می کنید. از طرف دیگر، برای کسانی که مقدار زیادی چربی می خورند تا حدی که شما را در کالری مازاد قرار می دهد، به چربی دست خواهید یافت. در تمایز، رژیم غذایی کتو به شما این امکان را می‌دهد که از کمبود کالری سالم مراقبت کنید، در حالی که نیازهای بدن، اگر نگوییم یک‌معدد از مواد مغذی است.