بهترین برندهای ساعت غواصی کدام اند؟ – dietition


طراحی و تولید ساعت مچی غواصی به سال ۱۹۵۳ برمی‌گردد. در آن سال، نیروی دریایی فرانسه تصمیم گرفت برای تفنگداران خود ساعت مچی غواصی تولید کند. ساعت غواصی برای نمایش زمان در حین عملیات غواصی طراحی شده است. در حال حاضر برندهای مختلفی، مشغول تولید ساعت غواصی هستند؛ ولی بهترین ساعت‎های غواصی به چند برند خاص تعلق دارد. در این مقاله می‌خواهیم با  بهترین برندهای تولیدکننده ساعت غواصی آشنا شویم. درصورتی‌که تمایل به خرید بهترین ساعت غواصی دارید، کافی است چند دقیقه وقت بگذارید و  تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

برند سیتیزن؛ کلکسیونی از ساعت غواصی حرفه ای

برند سیتیزن، یکی از بهترین برندهای تولیدکننده ساعت غواصی حرفه ای در جهان است. ساعت‌های غواصی این برند، دوام و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارند. ازطرفی این ساعت‌ها با قرار گرفتن در معرض نور، شارژ می‌شوند و نیازی به تعویض باتری آن‌ها نیست. قاب این ساعت از جنس فولاد ضدزنگ است و در تماس با آب، دچار پوسیدگی و زنگ‌زدگی نمی‌شود.

یکی از دلایل جذابیت ساعت غواصی سیتیزن، مقاومت آن تا عمق ۲۰۰ متری است. همچنین بند این ساعت از جنس رزین است و درصورت مواجهه با آب، هیچ آسیبی نمی‌بیند. اگر می‌خواهید ساعت غواصی شما همه این خصوصیات را داشته باشد، باید دنبال خرید ساعت اصل سیتیزن باشید؛ چون ساعت‌های غیراصل، بسیاری از ویژگی‌های ساعت غواصی درجه‌یک سیتیزن را ندارند و زود آسیب می‌بینند.

برند اورینت؛ تولیدکننده ساعت غواصی باکیفیت و ماندگار

یکی دیگر از برندهای خوش‌نام در حوزه تولید ساعت غواصی باکیفیت، برند اورینت است. این برند، سابقه درخشانی در زمینه ساعت مچی غواصی و معمولی دارد. امروزه افراد بسیاری برای خرید ساعت مچی مردانه، فقط سراغ برند اورینت می‌روند. ساعت‌های غواصی اورینت، نه‌تنها برای عملیات غواصی، بلکه برای فعالیت‌های روزمره یا در استایل رسمی هم مفید هستند.

یکی از دلایل کارایی بالا و کیفیت خیره‌کننده ساعت‌های اورینت، برخورداری از موتور کمپانی سیکو است. ساعت غواصی حرفه ای اورینت تا عمق ۲۰۰ متر در برابر نفوذ و فشار آب مقاومت می‌کند. قیمت مناسب بهترین ساعت غواصی اورینت، باعث شده است که بسیاری از غواصان، از این ساعت برای عملیات غواصی استفاده کنند. استفاده از مهر و موم مقاوم در اطراف تاج ساعت (محل تنظیم زمان)، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که پایداری ساعت اورینت در برابر آب را چندین برابر می‌کند.

برند سیکو؛ برندی برای آنان که دنبال بهترین ساعت غواصی هستند

سال‌های سال است که برند سیکو در عرصه ساعت مچی، پادشاهی می‌کند. ساعت‌های مچی غواصی و معمولی این برند، زبانزد خاص و عام است و بسیاری از افراد، ساعت غواصی این برند را بهترین ساعت غواصی قلمداد می‌کنند. کلیه بخش‌های ساعت غواصی سیکو، مهر و موم شده است و امکان نفوذ آب به داخل آن وجود ندارد. این ساعت در اعماق بیش از ۲۰۰ متری آب و تحت ۲۰ بار فشار هوا، مقاومت نشان می‌دهد.

قطعات داخلی و خارجی ساعت غواصی حرفه ای سیکو با بالاترین کیفیت تولید شده است؛ به همین دلیل این ساعت در شرایط مختلف، کارایی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش می‌گذارد و  بسیاری از غواصان کاربلد و باتجربه از این ساعت در عملیات غواصی استفاده می‌کنند. متاسفانه امروزه بازار ساعت کشور، با ساعت‌های تقلبی و کپی، پر شده است. اگر می‌خواهید ساعت مچی سیکو، بالاترین کیفیت و کارایی ممکن را داشته باشد، باید نسخه اصل و اورجینال این محصول را خریداری کنید.

برند کاسیو؛ برندی برای خرید مناسب‌ترین قیمت ساعت غواصی

برند کاسیو در سال ۱۹۷۴، اولین ساعت مچی خود را روانه بازار کرد. از آن زمان تاکنون، کاسیو همواره یکی از قطب‌های ساعت مچی درجه‌یک در سراسر جهان بوده است. ساعت غواصی حرفه‌ای کاسیو، به‌طورهمزمان از دو ویژگی کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار است. ساعت‌های مچی غواصی کاسیو، مقاومت چشمگیری در برابر نفوذ آب دارند و تا عمق ۲۰۰ متری در برابر فشار آب مقاومت می‌کنند. مدل‌های جی‌شاک ساعت کاسیو، گزینه‌های مناسب برای استفاده در عملیات غواصی هستند. سبک اسپرت و زیبا و کیفیت عالی و تخریب‌ناپذیر این مدل، افراد بسیاری را برای خرید ساعت مچی کاسیو جی‌شاک (G-Shock) متقاعد کرده است.

امروزه نسخه‌های تقلبی ساعت کاسیو جی‌شاک وارد بازار شده است و بسیاری از افراد به دلیل پایین بودن قیمت این ساعت‌ها، برای خرید آن‌ها اقدام می‌کنند. درحالی‌که نسخه‌های تقلبی، کیفیت ساخت و مقاومت کافی در برابر نفوذ و فشار آب را ندارند و به‌راحتی آسیب می‌بینند. درصورت تمایل به خرید ساعت غواصی اورجینال و باکیفیت، به قیمت ساعت کاسیو به عنوان یک معیار مهم برای تشخیص اصل بودن این ساعت توجه کنید.

خرید مطمئن ساعت‌های غواصی اصل، باکیفیت و بادوام از واچ مارکت

در این مقاله با ۴ مورد از بهترین برندهای تولیدکننده ساعت غواصی آشنا شدیم. امیدواریم مطالب این مقاله در هنگام خرید یک ساعت غواصی حرفه ای و کارآمد به شما کمک کند. مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام خرید ساعت مچی غواصی و معمولی باید به آن توجه کنید، اصالت و اورجینال بودن ساعت است. وجود ساعت‌های کپی و تقلبی در بازار، باعث شده است که اعتماد به فروشگاه‌های داخلی، دشوار شود. فروشگاه آنلاین واچ مارکت، با این هدف قدم به عرصه فروش ساعت گذاشت که محصولات اصل، باکیفیت و بادوام در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

کسب رضایت مشتریان و عرضه محصولات اورجینال، مهم‌ترین اهدافی است که فروشگاه آنلاین واچ مارکت دنبال می‌کند. درصورت تمایل به خرید ساعت مچی غواصی اصل با ضمانت، کلمه «واچ مارکت» را در گوگل جستجو کنید و پس از نمایش نتایج، وارد فروشگاه آنلاین موردبحث شوید.