بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ – dietition


  خرید فالوور اینستاگرام به شما در بالا بردن میزان مخاطبان اینستاگرام خود کمک می کند و اگر شما هم جزو افرادی هستید که به تازگی کسب وکار و یا پیج آموزشی خودتان را در اینستاگرام راه اندازی کرده اید و علی رغم تولید محتوایی که داشته اید برای ادامه دادن به این کار با کمبود فالوور مواجه شده اید و در نتیجه ی آن نتوانسته اید فروش مناسبی داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید

  خرید فالوور اینستاگرام به شما در بالا بردن میزان مخاطبان اینستاگرام خود کمک می کند و اگر شما هم جزو افرادی هستید که به تازگی کسب وکار و یا پیج آموزشی خودتان را در اینستاگرام راه اندازی کرده اید و علی رغم تولید محتوایی که داشته اید برای ادامه دادن به این کار با کمبود فالوور مواجه شده اید و در نتیجه ی آن نتوانسته اید فروش مناسبی داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید؛ چرا که کلید حل این مشکل را در این مقاله خواهید یافت. کلید حل مشکل شما خرید فالوور به تعداد دلخواه است؛ البته این کار پیچ و خم های زیادی دارد و شما نباید بی گدار به آب بزنید. چرا که فالوور های خریداری شده در  صورت واقعی نبودن علاوه بر اینکه برای پیج تان سود ده نخواهد بود؛ امکان دارد به آن آسیب هم بزند و شما پیج خود را از دست بدهید. خرید فالوور اینستاگرام حتما باید از یک وب سایت مطمئن و امن انجام شود تا شما هم به فالوورهایی با بهترین کیفیت برسید و هم هزینه کمتری بابت آن بپردازید. در این مقاله ما تلاش کرده ایم بهترین وب سایت هایی را که شما می توانید از آن خرید فالوور به شکلی امن و راحت انجام دهید، برای تان معرفی کنیم.

یک) وب سایت خرید فالوور اینستاگرام ( پیشنهاد می شود)

Description: وب سایت خرید فالوور اینستاگرام اولین وب سایتی که برای خرید فالوور قصد دارم برایتان معرفی کنم سایت خرید فالوور اینستاگرام است. شما فالوورهای واقعی را از این سایت و با بالاترین کیفیت می توانید تهیه کنید. پشتیبانی این وب سایت با کادر مجرب و حرفه ای بوده و به سوالات و مشکلات به وجود آمده در لحظه پاسخ می دهند و اگر مشکلی باشد آن را در کم ترین زمان حل می کنند. بسته های مختلفی را از این سایت می توان  تهیه کرد؛ بسته هایی مثل خرید فالوور، خرید ویو، خرید لایک و حتی خرید پیج که با استفاده از بهترین سرورها این موارد تهیه می شوند. فالوور هایی که می خواهید تهیه کنید به سه شکل برایتان ارائه می شوند، این فالوور ها می توانند از نوع فالوور ارزان یا فالوور ایرانی و خارجی باشند. بین این فالوور ها تفاوت زیادی وجود ندارد فقط اگر می خواهید مخاطبانی از سراسر جهان داشته باشید می توانید مخاطبان خارجی را هم امتحان کنید. استفاده از خدماتی که این سایت برای کاربران ارائه می کند می  تواند تضمین کننده موفقیت شما در اینستاگرام باشد.

Description: وب سایت دیجی فالوور دومین وب سایتی که می تواند بیشترین کمک را در راستای افزایش فالوور به شما بکند سایت دیجی فالوور است. شما بعد از سفارش از این سایت بلافاصله می توانید سفارش خود را دریافت کنید. همچنین از مزیت هایی که استفاده از این سایت در خدمت شما قرار می دهد این است که در قبال ریزش احتمالی که  ممکن است برای فالوورهای اضافه شده پیش بیاید تعداد فالوور بیشتری برای پیج شما ارسال می کند؛ البته این ریزش بسیار ناچیز است ولی با این وجود برای آن چاره اندیشی شده است. برای دریافت خدمات از طریق این سایت هیچ نیازی به رمز پیج شما نیست و تمام خدمات تنها با ارائه اسم کاربری انجام می شود. اگر پیج تان در حالت خصوصی است آن را از حالت خصوصی خارج و به حالت پابلیک تغییر حالت دهید چرا که انجام خدمات تنها در حالت پابلیک امکان پذیر خواهد بود. ۶ سال سابقه فعالیت در زمینه خدمات اینستاگرام تجربیات با ارزشی را برای پشتیبانی این سایت به همراه داشته است که آنها با استفاده از این تجربیات بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند.

Description: وب سایت بانک فالوور بانک فالوور نیز وب سایتی است که فالوور های واقعی با کمترین ریزش ممکن را برای کاربران فراهم می کند. بانک فالوور با تضمین  بازگشت وجه در صورت نارضایتی خدمات سایت خود را گارانتی می کند و همین موضوع می تواند نشان دهنده این امر باشد که این خدمات چقدر تخصصی، با کیفیت و معتبر هستند. برای بالاتر بردن تعداد فالوور ها، و موفقیت تضمین شده خود در اینستاگرام می توانید به پشتیبانی این وب سایت پیام بدهید آنها سفارش شما را در اسرع وقت انجام می دهند.

Description: وب سایت بای فالوور وب سایت بای فالوور هم دیگر سایت مطمئن و امنی است که بیشتر از ده هزار پیج اینستاگرامی مشتری آن بوده اند. فالوور هایی که شما از این وب سایت تهیه می کنید کاملا واقعی هستند کاربرانی ویدیو های شما را مشاهده می کنند و آنها را لایک می کنند و برای شما کامنت می گذارند و این موضوع باعث بالاتر رفتن نرخ تعامل در پیج شما شده و پست های شما توسط اینستاگرام در صفحه اکسپلور به افراد بیشتری نمایش داده خواهد شد و پر واضح است که افراد جدید و بیشتری شما را شناخته و فالو می کنند.

سوالاتی که ممکن است درباره خرید فالوور ارزان برایتان پیش بیاید

آیا برای خرید  فالوور ارائه رمز پیج هم نیاز است؟

خیر برای خرید فالوور ارائه ی رمز پیج نیاز نیست و در صورتی که سایتی برای افزودن فالوور به پیج شما از شما رمز درخواست کند احتمال اینکه هک شوید و یا پیج خود را از دست بدهید وجود دارد و به شما پیشنهاد می کنیم از این نوع سایت های که غیر معتبر هستند دوری کنید.

چرا بعد از خرید فالوور گاهی شاهد ریزش در تعداد فالوور ها هستیم؟ آیا این نشان دهنده ی فیک بودن فالوور ها است؟

البته لیست سایت خرید فالوور که برایتان آماده کرده ایم فالوورهایی با کمترین ریزش ارائه می دهد و البته این ریزش فالوور نشان دهنده ی فیک بودن آنها نیست بلکه به این علت به وجود می آید که بعد از مدتی برخی کاربران پیج شما را آنفالو  می کنند و این مقدار قطعا درصد بسیار کمی از فالوور های شما را در بر خواهد گرفت