ثبت نام دوره های تخصصی آموزش باریستا – dietition


دوره های آموزش حرفه ای باریستایی برای افرادی که قصد دارند به صورت حرفه ای در کافه ها یا رستوران ها فعالیت کنند، در نظر گرفته شده اند. در این دوره ها با مهارت های پیشرفته و تکنیک های حرفه ای در زمینه تهیه انواع نوشیدنی های گرم و سرد و اداره کسب و کار مرتبط با کافه آشنا خواهید شد. گذراندن دوره های آموزش باریستا و دریافت مدرک، در ارتقا موقعیت شغلی و افزایش مهارت و تجربه نقش مثبتی دارد. در نتیجه با شرکت در این دوره ها می توانید به مراتب بالاتری در این حرفه دست یابید.

آموزش باریستایی

برای تبدیل شدن به یک باریستای حرفه ‌ای، باید عاشق تهیه نوشیدنی های مختلف باشید. اگر شما هم به قهوه، اسپرسو و دیگر نوشیدنی هایی که در کافه ها سرو می گردند علاقه مند هستید، با گذراندن این دوره های آموزشی به راحتی می توانید این مسیر را طی کنید. اما باید این مورد را در نظر داشته باشید که یک آموزشگاه عالی را انتخاب کنید امروز قصد داریم آموزشگاه کافی پارس را به شما معرفی کنیم. در دوره های آموزشی باریستایی کافی پارس آشنایی با انواع دانه ها قهوه و نحوه دم کردن هر کدام آموزش داده می شوند. همچنین در این دوره ها با نحوه کار با دستگاه های مختلف آشنا خواهید شد و می توانید از امکانات متنوع دستگاه ها برای تهیه نوشیدنی خوش طعم استفاده نمایید.

یادگیری انواع تکنیک های تهیه نوشیدنی و تزئین آن ها نیز از دیگر مواردی هستند که در این دوره ها آموزش داده می شوند. پس از اتمام این دوره ها، با توجه به جزئیات می توانید طعم های جدیدی را ایجاد کرده و نوشیدنی با میل هر مشتری را تهیه کنید. این دوره های آموزشی توسط افراد مجرب در این زمینه تدریس می شوند و در نهایت مدرکی نیز ارائه می گردد. ایجاد طرح های مختلف روی قهوه با آرت لاته و آموزش درست کردن فوم نیز از دیگر مهارت هایی هستند که در این دوره های آموزش به آن ها پرداخته خواهد شد. با ثبت نام و شرکت در دوره تخصصی آموزش باریستایی کافی پارس می توانید به مهارت کافی در تهیه نوشیدنی ها دست یابید.

باریستا کیست؟

باریستا شخصی است که در زمینه تهیه و سرو نوشیدنی های گرم و سرد، تخصص و مهارت بسیار دارد. باریستاها معمولاً در کافه ها و هتل ها مشغول به فعالیت هستند و به مهارت‌ بالایی در آماده سازی نوشیدنی های مختلف دست یافته اند. آن ها از تجربه بسیاری در آرت لاته، تهیه اسپرسو، کار با دستگاه های مخصوص و تهیه نوشیدنی هایی بر پایه اسپرسو و… برخوردار هستند. تهیه نوشیدنی های خوش طعم به میزان مهارت باریستا در کار با دستگاه ها بستگی دارد.

در دوره های آموزش باریستایی کافی پارس چه مهارت هایی آموزش داده می شوند؟

تکنیک ‌های تهیه قهوه اسپرسو، آیس اسپرسو، آیس آمریکانو، آیس لاته، کاپوچیون، کارامل لاته و نوشیدنی های مختلف دیگر، خدمت رسانی صحیح به مشتریان و مدیریت زمان تعدادی از مهارت هایی هستند که با شرکت در دوره باریستایی با آن ها آشنا خواهید شد. برخی از سرفصل هایی که در دوره های آموزش باریستا ارائه می شوند عبارتند از:

  • آشنایی با انواع قهوه
  • اسپرسو
  • آیس اسپرسو
  • آمریکانو
  • آیس آمریکانو
  • کافه لاته
  • آیس لاته
  • قهوه موکا
  • آیس موکا
  • اسپرسو ماکیاتو
  • آفاگاتو
  • هات چاکلت
  • وایت چاکلت

جوانب مهم آموزش حرفه ای باریستایی

در دوره های آموزش باریستایی شما با تکنیک های پیچیده تر و پیشرفته تری برای تهیه اسپرسو، لاته، کاپوچینو و دیگر نوشیدنی های گرم و سرد آشنا می شوید. همچنین در این دوره ها به شما مفاهیم و روش های مربوط به راه اندازی و مدیریت کسب و کار در این زمینه را آموزش می دهند. همچنین شما با یادگیری عواملی مانند انتخاب مکان، تنظیم منو، تامین مواد اولیه، مدیریت تیم کاری و… آشنا خواهید شد.

با گذراندن دوره های آموزشی باریستایی می توانید افزودنی های مختلف را ترکیب کنید تا نوشیدنی خوش طعم تری را تهیه نمایید. با تمرین بیشتر، مهارت و تجربه شما افزایش یافته و در این زمینه حرفه ای خواهید شد. با گذراندن این دوره ها سریع تر و آسان تر به نتیجه دلخواه دست می یابید. همچنین به عنوان یک باریستا حرفه ای، باید مدیریت زمان و سرو صحیح نوشیدنی را نیز فرا بگیرید. ثبت نام در دوره های حرفه ای باریستایی به طور مستقیم از طریق وب سایت ها یا موسسه های آموزشی مختلف انجام می گیرد. هزینه ها، مدت زمان دوره و سرفصل هایی که قرار است آموزش داده شوند، ممکن است بسته به دوره و محل برگزاری، متفاوت باشند.

مزایا مدرک باریستایی کافی پارس

با داشتن مدرک باریستایی، می ‌توانید به عنوان باریستا در کافه ها، رستوران ها، هتل ‌ها و… مشغول به کار شوید. همچنین می ‌توانید به عنوان مدرس در دوره ‌های آموزشی باریستایی فعالیت نمایید. در طول دوره باریستایی، شما مهارت ‌های عملی و نظری پایه و پیشرفته در زمینه تهیه نوشیدنی ها را فرا خواهید گرفت. با یادگیری این مهارت ها و اخذ مدرک می توانید نوشیدنی هایی با کیفیت و خوش طعم را تهیه کنید.

همچنین مدرک باریستایی نشان از این است که شما در این زمینه فردی حرفه ‌ای هستید و تمام آموزش های لازم را دریافت کرده اید. برخورداری از مدرک باریستایی می ‌تواند به شما در کسب درآمد بیشتر کمک کند. شما می ‌توانید براساس تخصص و مدرک خود، قراردادهای کاری بلند مدت و با حقوق بالایی را تنظیم نمایید. با داشتن مدرک باریستا به اعتماد به نفس، تخصص و فرصت ‌های شغلی بیشتری دست می یابید. این مدرک کیفیت کار شما را شرح داده و بهتر می توانید مشغول به کار شوید.

سخن پایانی

دوره های آموزش باریستا کافی پارس به شما فرصت آموزش و رشد شخصی و حرفه ‌ای را می ‌دهند. با افزایش مهارت‌ های خود در زمینه تهیه انواع نوشیدنی ها و دریافت مدرک باریستایی کافی پارس، می توانید به راحتی در کافه ها و رستوران ها مشغول به کار شوید یا کسب و کار خود را در این زمینه راه اندازی نمایید. کار با دستگاه های مختلف، چگونگی ترکیب نوشیدنی ها، آشنایی با انواع طعم دهنده ها و نحوه دم کردن هر قهوه از آموزش های مهم این دوره ها محسوب می شوند. با یادگیری صحیح این مهارت ها می توانید به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت کنید.