خرید زانوبند زاپیامکس، بهترین کادو برای کسانی که ساییدگی زانو دارند – dietition


زانوبند زاپیامکس یکی از جدیدترین محصولات شرکت زایس ترونیک آلمان است که از لحاظ تکنولوژی و اثرگذاری با فیزیوتراپی برابر است. زیرا در زاپیامکس از همان تکنولوژی‌های رایج و موثر فیزیوتراپی و توان‌بخشی استفاده می‌شود که شامل سه تکنولوژی، اولتراسوند، انفرارد و کِلاک پالس هستند. به همین خاطر به آن زانوبند زاپیامکس UICمی‌گویند.

زاپیامکس را باید افق جدیدی در درمان زانودرد دانست. این زانوبند به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های عرصه درمان مجهز است. استفاده از زاپیامکس در مقایسه با دیگر روش‌های درمانی مانند مصرف دارو، تزریق مستقیم و حتی فیزیوتراپی مزایای بسیار زیادی دارد. در سایت فروشگاهی زاپیاشاپ با این زانوبند محبوب بیشتر آشنا خواهید شد.

کاسه زانو شما معمولاً در جلوی مفصل زانو قرار دارد. هنگامی که زانوی خود را خم می‌کنید، پشت کاسه زانو روی غضروف استخوان ران یا استخوان ران در زانو می‌لغزد. تاندون‌ها و رباط‌ها کاسه زانو شما را به استخوان ساق پا و عضله ران می‌چسبانند. هنگامی که هر یک از این اجزا به درستی حرکت نکند، می‌تواند باعث ساییده شدن کاسه زانو به استخوان ران شود. این مالش غیر طبیعی می تواند منجر به زوال کشکک و در نتیجه کندرومالاسی کشکک یا زانوی دونده شود.

حرکت نامناسب کاسه زانو ممکن است ناشی از این موارد باشد:

  • تراز ضعیف به دلیل یک بیماری مادرزادی
  • عضلات همسترینگ و چهار سر ران ضعیف (به ترتیب عضلات پشت و جلوی ران شما)
  • عدم تعادل عضلانی بین عضلات بیرون و داخل ران شما
  • استرس مکرر به مفاصل زانو، مانند دویدن، اسکی یا پریدن
  • ضربه یا ضربه مستقیم به کاسه زانو

چه کسانی در معرض ساییدگی کشکک زانو هستند؟

عوامل مختلفی وجود دارد که ممکن است خطر ابتلا به ساییدگی کشکک را افزایش دهد:

سن: نوجوانان و جوانان در معرض خطر بالایی برای ابتلا به این بیماری هستند. در طول جهش رشد، ماهیچه ها و استخوان ها به سرعت رشد می کنند، که ممکن است باعث عدم تعادل ماهیچه‌ها شود.

جنسیت: زنان بیشتر از مردان در معرض ابتلا به ساییدگی زانو هستند؛ زیرا آنها معمولاً دارای توده عضلانی کمتری نسبت به مردان هستند. این موضوع می‌تواند باعث قرارگیری غیر طبیعی زانو و همچنین فشار جانبی (جانبی) بیشتر بر روی کاسه زانو شود.

کف پای صاف: داشتن کف پای صاف ممکن است فشار بیشتری به مفاصل زانو وارد کند.

مصدومیت قبلی: آسیب قبلی به کاسه زانو، مانند دررفتگی، ممکن است خطر ابتلا به ساییدگی کشکک زانو را افزایش دهد.

سطح فعالیت بالا: اگر سطح فعالیت بالایی دارید یا ورزش های مکرر انجام می دهید که به مفاصل زانو فشار وارد می کند، ممکن است زودتر به ساییدگی زانو دچار شوید.

آرتروز: ساییدگی زانو همچنین می تواند نشانه‌ای از آرتریت باشد. لتهاب می‌تواند مانع از عملکرد صحیح کاسه زانو شود.

در این مطلب سعی می‌کنیم که در مورد خرید زانوبند زاپیامکس، نحوه استفاده و مزایایی که نسبت به فیزیوتراپی دارد صحبت کنیم.

هنگامی که زانوبند طبی زاپیامکس را به صورت درست و جامع بشناسیم، آنگاه به میزان اثرگذاری آن در درمان انواع دردهای زانو پی خواهیم برد. عملکرد تکنولوژی سه گانه زانوبند زاپیامکس به گونه‌ای است که به طور مستقیم ساییدگی را کنترل می‌کند و از شدت آسیب به غضروف‌های زانو جلوگیری خواهد کرد. اکنون با تکنولوژی‌های به کار رفته در این زانوبند آشنا می‌شویم:

نحوه عملکرد اولتراسونیک در زانوبند زاپیامکس

اولتراسوند تراپی موجود در زانوبند زاپیامکس با ارسال میلیون‌ها موج صوتی بی‌خطر به زانو، عمیق‌ترین بافت‌های زانو را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین گرمای ملایمی را به اعماق عضلات روانه می‌کند. این بلاک عصبی به شکل بی‌حسی موضوعی خود را نشان می‌دهد و باعث کاهش درد به صورت قابل توجهی می‌شود. همچنین اولتراسوند تراپی در زاپیامکس سرعت گردش خون را در نواحی تحت تاثیر خود به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد. همچنین باعث افزایش اکسیژن‌رسانی و تغذیه بافت‌های آسیب‌دیده می‌شود.

نحوه عملکرد انفرارد در زانو بند زاپیامکس

فناوری انفرارد یا اشعه مادون قرمز با طول موجی مناسب و ایمن، جریان خون را سرعت می بخشد. خون غنی از اکسیژن به سلول‌ها می‌رسد. سپس سلول‌های مجاور مفصل زانو را از طریق ایجاد گرما به تحریک وا می‌دارد. به این ترتیب روند بازسازی و ترمیم عضو‌ ضعیف سرعت بیشتری یابد.

نحوه عملکرد کلاک پالس در زانو زاپیامکس

در کنار این دو تکنولوژی کلاک پالس نیز ضلع دیگری از درمان محسوب می‌گردد. همچنین از طریق تاباندن پالس‌های الکتریکی به زانو، لرزش و ماساژ خفیفی را در اندام آسیب‌دیده ایجاد می‌کند. این فرایند آرامش و کاهش التهاب را به دنبال دارد. این فرایند الکتریکی نه تنها به آرامش عضلات زانو کمک می‌کند بلکه تمرکز آن روی تسکین درد و رفع اسپاسم‌های عضلانی نیز هست.

همه چیز به میزان آسیب به کشکک زانو بستگی دارد. هرچقدر ساییدگی شدیدتر باشد احتمالا شما درد بیشتری را تجربه می کنید و به دنبال بهترین راه تسکین درد خواهد بود. عده ای به سراغ داروها می روند و عده ای ترجیح می دهند با طب سنتی درد را کاهش دهند که بی شک هر کدام از آنها با عوارض و مشکلاتی همراه است. با استفاده از زانوبند زاپیامکس درد ساییدگی کشکک زانو به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت؛ در حالی که هیچ عوارضی هم درپی ندارد. زاپیامکس صرفا یک زانوبند طبی نیست. بلکه یک روش درمانی مدرن و مجهز به تکنولوژی‌های روز است که در کنار سایر روش‌های درمانی یا به صورت تنها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع اعتماد به تکنولوژی و توان درمانی زاپیامکس راه نجات بسیاری از دردهایی است که به جراحی نیاز ندارد. با استفاده از زاپیامکس می‌توان درد ناشی از شرایط و بیماری‌های مختلف در زانو را کاهش داد. به گونه‌ای که دیگر نیازی به درمانی‌های تهاجمی و کمتر تهاجمی نباشد.

به طور قطعی می‌توانیم بگوییم که تکنولوژی‌های به‌کاررفته در زاپیامکس هیچ گونه عوارض جانبی و بالینی ایجاد نمی‌کنند. به همین دلیل افراد مختلف درگیر با ساییدگی زانو می‌توانند از آن بدون نگرانی استفاده کنند. باید اشاره کنیم که اولتراسوند، اینفرارد و کلاک پالس از جمله پرکاربردترین فناوری‌ها در صنعت پزشکی و فیزیوتراپی هستند گه برای تسکین درد ساییدگی زانو در فیزیوتراپی ها به کار گرفته می شود. این تکنولوژی ها به طور استاندارد با دامنه تاثیر گذاری بیشتر نسبت به نمونه فیزیوتراپی در زانوبند زاپیامکس قرار داده شده است.