راهکارهایی برای دستیابی به برابری سلامت از طریق هماهنگی



اورلندO – در جریان یک بحث در مورد سبک چت کنار آتش در HIMSS24 در روز چهارشنبه، “دستیابی به برابری از طریق مراقبت های بهداشتی هماهنگ”، کارشناسان در مورد اینکه چگونه تبادل اطلاعات سلامت می تواند شکاف ها در برابری سلامت و نوآوری هایی را که دسترسی به مراقبت های بهداشتی را تغییر می دهد، پر کند، بحث کردند.

مایکل جکسون، معاون و رئیس جهانی صنایع در DocuSign. بحثی را با لوئیس بلن، مدیر عامل شرکت ملی بهداشت فناوری اطلاعات برای افراد محروم (NHIT) و استنلی کمپبل، مدیر عامل EagleForce Associates تعدیل کرد، که بر روی تاکید بر تعیین کننده های اجتماعی سلامت به عنوان راهی برای بهبود دسترسی جامعه و مراقبت های بهداشتی برای افراد محروم تمرکز کرد. جوامع

به نظر می رسد NHIT با همکاری با مبادلات اطلاعات بهداشتی ایالتی به این مهم دست یابد تا از پایین به بالا برای دستیابی به شرکای جامعه که به دنبال استفاده از داده ها هستند، دست یابد، در حالی که منابع خسته از قبل را تحت فشار قرار نمی دهد.

«داده‌ها به‌خاطر داده‌ها بی‌فایده هستند، مگر اینکه از آن‌ها برای استفاده از عوامل تعیین‌کننده اجتماعی و بهبود سلامت جامعه استفاده کنیم. بلن گفت: ما دریافتیم که دسترسی به پهنای باند یک عامل فوق العاده تعیین کننده سلامت است، به این معنی که بسیار بیشتر از سایر عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت است.

نکات کلیدی از بحث برابری سلامت شامل نیاز به اطمینان از اینکه جوامعی که از خدمات ضعیف برخوردارند عقب نمانند، زیرا فناوری به طور فزاینده ای با سازمان های مراقبت های بهداشتی درهم می آمیزد، و به اشتراک گذاری داده ها بدون توجه به اندازه شرکای جامعه.

نکته کلیدی دیگر اهمیت درک ارزش جوامع مختلف و ارتقای نقاط قوت در آن جوامع به جای تمرکز بر نقاط ضعف در بخش های بهداشتی خاص بود.



منبع