سؤالات متداول در مورد گسترش Medicaid و ثبت نام مداوم


از آنجایی که قانون‌گذاری آیداهو برنامه توسعه Medicaid را در این هفته در نظر می‌گیرد، ما برای پاسخ به سؤالات زیادی در مورد این برنامه پیچیده فراخوانده شده‌ایم.

به عنوان یادآوری، Division of Medicaid خدمات مراقبت های بهداشتی را برای افراد و خانواده های کم درآمد در آیداهو ارائه می دهد. این شامل بزرگسالان و کودکان، زنان باردار، افراد بالای 65 سال و افراد دارای معلولیت است که شرایط واجد شرایط بودن را دارند.

اگر در حال حاضر Medicaid دریافت می کنید، لطفاً برای اطمینان از دریافت اخطارهای مربوط به مزایا و ارزیابی مجدد اقدام کنید. هر گونه تغییر در اطلاعات خانواده خود از جمله شماره تلفن و آدرس خود را گزارش دهید.

اگر اطلاعات تماس شما تغییر کرده است یا می خواهید اطلاعات فعلی خود را تأیید کنید، با DHW تماس بگیرید 877-456-1233 یا ایمیل MyBenefits@dhw.idaho.gov. همچنین می توانید با مراجعه به سایت تغییرات را گزارش دهید idalink.idaho.gov

Medicaid Expansion به چه کسانی خدمات می‌دهد؟

از ژانویه 2023، حدود 145000 ساکن آیداهو در Medicaid Expansion ثبت نام کرده اند. اینها افرادی هستند که درآمد ماهانه 1563 دلار یا کمتر دارند یا یک خانواده چهار نفره با درآمد ماهانه 3192 دلار یا کمتر.

اکثر آنها، بیش از 80 درصد، درآمد قابل گزارشی دارند.

برخی از آنها، 24 درصد، تشخیص اولیه بیماری روانی جدی دارند. Medicaid Expansion به آنها امکان دسترسی به طیف وسیع تری از خدمات سلامت رفتاری را داد تا بتوانند درمان جامع تری دریافت کنند. دولت قبل از توسعه برای برخی از خدمات هزینه می کرد. اکنون برای هر دلاری که در Medicaid خرج می شود، ایالت 10 سنت و دولت فدرال 90 سنت می پردازند. هزینه Medicaid Expansion با 90% پرداخت شده توسط دولت فدرال و 10% توسط ایالت تقسیم می شود.

در مقام مقایسه، برای هر دلاری که برای Medicaid سنتی خرج می شود، دولت فدرال حدود 70 سنت پرداخت می کند، در حالی که ایالت حدود 30 سنت را پرداخت می کند.

به طور متوسط، افراد مبتلا به یک بیماری روانی جدی حدود 20 سال کمتر از دیگران زندگی می کنند، زیرا اغلب مشکلات سلامت جسمانی درمان نشده دارند. Medicaid Expansion امکان درمان جامع تری را برای مسائل سلامت جسمی و رفتاری فراهم می کند که ممکن است به افراد کمک کند طولانی تر زندگی کنند.

آیا گسترش Medicaid هزینه های ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را کاهش داد؟

بله – بیمارستان ها گزارش می دهند که 42 میلیون دلار کمتر برای مراقبت های خیریه هزینه کرده اند و 61 میلیون دلار بدهی بد کمتری از 2019-2021 داشته اند.

Medicaid Protection یا ثبت نام مداوم Medicaid چیست؟

در طول وضعیت اضطراری بهداشت عمومی COVID-19، ایالت ها مجاز به حذف کسی از ثبت نام Medicaid نبودند، مگر اینکه از ایالت خارج شوند، درخواست حذف یا فوت کنند. این ثبت نام مستمر مدیکید یا پوشش مداوم مدیکید نامیده می شد. همچنین نامیده می شد Medicaid Protection.

با تغییر وضعیت یا درآمد افراد، برخی از افرادی که در Medicaid و Medicaid Expansion ثبت نام کرده اند، دیگر واجد شرایط دریافت مزایا نیستند. قانون فدرال اخیر به وزارتخانه اجازه می دهد تا از 1 آوریل، افراد آیداهوایی را که دیگر واجد شرایط Medicaid نیستند، حذف کند. از اول فوریه اخطارها برای این افراد ارسال می شود و انتظار می رود این ارزیابی مجدد تا سپتامبر به پایان برسد. اگر مشخص شود که آنها واجد شرایط نیستند، دیگر مزایای Medicaid یا Medicaid Expansion را دریافت نخواهند کرد.

آیا این بدان معناست که افرادی که در Medicaid Expansion ثبت نام کرده اند از برنامه حذف خواهند شد؟

ما انتظار داریم که برخی از شرکت کنندگان Medicaid Expansion دیگر واجد شرایط نباشند و از برنامه حذف شوند.

از نزدیک به 450000 آیداهوایی که در Medicaid ثبت نام کرده اند (از جمله Expansion)، می دانیم که 300000 واجد شرایط هستند زیرا کارکنان DHW ارزیابی مجدد خود را تکمیل کرده اند.

در حال حاضر حدود 150000 نفر در Medicaid ثبت نام کرده اند که می دانیم یا واجد شرایط نیستند یا در طول اورژانس بهداشت عمومی با این بخش در تماس نبوده اند. از این تعداد، 67000 نفر در Medicaid Expansion ثبت نام کرده اند.

در فرآیند ارزیابی مجدد، کسانی که دیگر واجد شرایط Medicaid نیستند، ممکن است واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی پیش پرداخت (APTC) باشند. این اعتبار می تواند برای خرید بیمه درمانی در بازار بیمه سلامت مبتنی بر دولت به نام استفاده شود سلامتی شما آیداهو. این بخش از نزدیک با Your Health آیداهو همکاری کرده است تا برای کسانی که ممکن است نیاز به تغییر از یک نوع پوشش به دیگری داشته باشند، انتقال ایجاد کند.

آیا این وزارتخانه همه 150000 اعلامیه را در 1 فوریه ارسال خواهد کرد؟

این دپارتمان اعلامیه ها را در دسته های حدود 30000 هر ماه برای شش ماه آینده ارسال خواهد کرد. مراکز فدرال خدمات مدیکر و مدیکید از ما می‌خواهد که فرآیند ارزیابی مجدد کامل را برای همه شرکت‌کنندگان در محافظت از مدیکید تکمیل کنیم. این بدان معناست که پس از ارسال اعلان‌ها، مشتریان حداکثر 60 روز فرصت دارند تا پاسخ دهند. اگر اصلاً پاسخ ندهند، می توان آنها را از برنامه حذف کرد. اگر پاسخ دهند، فرآیندی برای تعیین واجد شرایط بودن آنها آغاز می شود.

به نظر می رسد هزینه های مراقبت های بهداشتی و هزینه های Medicaid هر سال افزایش می یابد. آیا بخش برنامه ای برای کنترل هزینه ها دارد؟

شامل هزینه های Medicaid برای ما بسیار مهم است. از آنجایی که بیماری همه گیر همزمان با انتشار Medicaid Expansion در آیداهو آغاز شد، ما هنوز تصویر روشنی از هزینه های واقعی Expansion نداریم. همانطور که از این یکی دو سال آینده عبور می کنیم و امیدواریم از همه گیری دور شویم، انتظار داریم که تصور دقیق تری از هزینه ها داشته باشیم.

در این میان، برنامه مراقبت از ارزش اتصال سالم به جای حجم، بر پرداخت هزینه به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای ارزش تمرکز دارد. شرکت‌کنندگان Medicaid با یک ارائه‌دهنده مراقبت اولیه در ارتباط هستند که می‌تواند به آنها کمک کند تا تصمیمات سالم‌تری بگیرند و قبل از اینکه مشکلات مزمن و گران‌تر شوند، درمان شوند.

در اینجا نحوه کار این است. اکثریت قریب به اتفاق ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در سراسر ایالت حداقل در یکی از 11 سازمان مراقبت ارزشی شرکت می کنند. این توافقنامه ها اهداف هزینه ای را برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای بیماران Medicaid تعیین می کند. اگر هزینه سالانه بالاتر از هدف باشد، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی بخشی از هزینه بالاتر را به Medicaid می پردازند. اگر هزینه سالانه کمتر از هدف باشد، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در بخشی از پس انداز سهیم هستند. رارا

برای اطمینان از اینکه صرفه جویی در هزینه با کاهش دسترسی یا کیفیت حاصل نمی شود، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید به اهداف کیفیت نیز دست یابند، که به این معنی است که بیمارانشان به سلامت بهتری دست می یابند.را

امیدوارم آخر هفته ای سالم و سلامت داشته باشید.

وزارت بهداشت و رفاه آیداهو به تقویت سلامت، ایمنی و استقلال آیداهوایی اختصاص دارد. بیشتر بدانید در healthandwelfare.idaho.gov.