قالیشویی و رفوگری در شرق را بشناسید! – dietition


با بهترین قالیشویی شرق تهران علاوه بر شستشوی تمیز فرش ها، از خدمات رفوی آن ها نیز می توانید بهره مند شوید. اگرچه این روزها تعداد زیادی از مراکز قالیشویی در مناطق مختلف تهران از جمله شرق دیده می شود اما همه آن ها خدمات یکسانی ندارند.

بهترین مراکز قالیشویی امروزه تنها در زمینه شستشو فعالیت نمی کنند و تعمیر و رفوگری قالی ها را نیز برعهده می گیرند. چنان که شما با سپردن قالی خود به این مراکز آن ها تمیز و در عین حال سالم تحویل می گیرید.

زیرا پیش از هر گونه شستشو ابتدا نسبت به رفع آسیب های فرش و رفوگری اقدام می کنند. سپس شستشوی فرش ها به بهترین شکل انجام می شود. نکته جالب تر این است که خدمات رفوگری در این مراکز گاهی اوقات هیچ هزینه اضافه ای ندارد یا اگر داشته باشد، بسیار مناسب است.

با بهترین قالیشویی شرق تهران آشنا شوید!

از بین تعداد زیاد مراکز قالیشویی شرق، بهترین آن ها مرکزی است که بیشترین خدمات را در زمینه های مختلف مربوط به فرش به مشتریان عرضه می کند. در بهترین قالیشویی های این منطقه تنها توجه به کثیفی و شستشوی قالی ها نیست بلکه سلامتی فرش ها در اولویت است. می پرسید چگونه؟

در این مجموعه های قالیشویی خدمات به سه دسته کلی تقسیم می شوند که عبارت هستند از:

شستشوی فرش

خدمات شستن قالی ها مهم ترین خدماتی است که در قالیشویی ها به مشتریان ارائه می شود اما در بهترین مراکز این خدمات به صورتی خاص عرضه می شود. در این رابطه باید بدانید در بهترین قالیشویی شرق شستشوی کلیه فرش ها بدون محدودیت سایز، نوع، قدمت وغیره انجام می شود.

به طوری که شما با خیالی آسوده علاوه بر قالی های ماشینی می توانید شستشوی فرش دستباف، ابریشم و حتی قالی های عتیقه را نیز به این مراکز بسپارید. زیرا در این مجموعه ها امکانات لازم برای شستن انواع قالی ها به طور کامل وجود دارد و حتی با به روزترین تجهیزات و امکانات نسبت به شستشو اقدام می کنند.

چنان که علاوه بر شستشوی دستی امکان شستشوی انواع قالی با روش های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک نیز وجود دارد. در بیشتر مواقع در بهترین قالیشویی در شرق تهران با کمک دستگاه های جدید و تمام اتوماتیک قالی های ماشینی را شستشو می دهند اما برای دقت بیشتر، شستشوی مدل های دستباف به صورت دستی توسط افراد متخصص انجام می شود.

برای شستشوی انواع مختلف فرش های خود در بهترین قالیشویی شرق با خدمات شستشوی بی نظیر می توانید همین الان با قالیشویی فارسی تماس بگیرید.

خدمات تعمیر و رفوگری

بهترین قالیشویی ها، بهترین رفوگری فرش شرق تهران نیز هستند. احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که به دلایل مختلف فرش شما دچار آسیب شود. در این شرایط اگر آن را به قالیشویی های دارای خدمات رفوگری بسپارید، نسبت به رفع آسیب های آن به بهترین شکل اقدام می شود.

نکته مهم در رابطه با این مراکز این است که در کنار خدمات شستشو، خدمات رفو و ترمیم را نیز ارائه می دهند. چنان که زمانی که شما قالی خود را برای شستشو به این مراکز قالیشویی تهرانپارس تحویل می دهید، آن ها پیش از هر گونه اقدام برای شستشو، آسیب ها و مشکلات آن را بررسی و رفع می کنند.

زیرا در این قالیشویی ها افرادی متخصص و ماهر در زمینه رفع کلیه آسیب های فرش مشغول به فعالیت هستند. از جمله آسیب هایی که در این مراکز برطرف می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سوختگی
  • پارگی
  • پوسیدگی الیاف
  • پوسیدگی ریشه
  • پخش رنگ
  • لکه
  • و بسیاری موارد دیگر.

کلیه خدمات تعمیر و رفو در بهترین قالیشویی فرش دستباف شرق با کمک ابزارهای به روز انجام می شود. به همین خاطر در کوتاه ترین زمان قالی شما را تعمیر می کنند. بنابراین اگر می خواهید علاوه بر تمیزی و زیبایی، سلامت را به قالی خود برگردانید، شستشو و تعمیر آن را به مراکزی همچون فارسی بسپارید.

خدمات مبلشویی

زمانی که مبل های شما کثیف می شوند، چه کار می کنید؟ آیا خود به تنهایی به تمیز کردن آن می پردازید یا این کار را به مراکز و افراد متخصص می سپارید؟ یکی دیگر از خدمات قابل توجه بهترین قالیشویی شرق تهران، شستشوی مبل است.

اگرچه این مجموعه ها با عنوان قالیشویی شناخته می شوند اما با توجه به کاربرد زیاد مبل، شستشوی آن نیز در حیطه کاری آن ها قرار می گیرد. خدمات مبلشویی این مراکز با دیگر خدمات یک تفاوت اساسی دارد و آن این است که شستشوی انواع مبل ها در منزل انجام می شود!

بدین صورت شما دیگر از بابت جابه جایی دشوار مبل ها تا محل قالیشویی هیچ نگرانی نخواهید داشت. پرسنل متخصص بهترین مراکز قالیشویی رسالت تنها با یک تماس در منزل شما حضور پیدا می کنند. سپس با بررسی جنس و مدل مبل با بهترین مواد شوینده و ابزارهای به روز به شستشوی آن می پردازند.

قیمت قالیشویی و رفوگری فرش شرق تهران

آیا شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که برای استفاده از خدمات قالیشویی و رفوگری بیش از هر چیز به قیمت آن توجه دارید؟ قیمت خدمات مختلف بهترین قالیشویی فرش دستباف شرق تهران بر اساس نرخ اتحادیه است.

زیرا این مراکز از اعضای رسمی اتحادیه قالیشویی به شمار می روند و تحت نظر این مجموعه فعالیت می کنند. بنابراین می توان گفت در این مراکز با هیچ قیمت گزاف و تکان دهنده ای مواجه نخواهید شد. البته نمی توان هیچ قیمت ثابتی برای قالیشویی، رفوگری یا مبلشویی ذکر کرد.

چرا که هزینه این خدمات با توجه به عوامل خاصی تغییر پیدا می کند. روش شستشو، مدل فرش یا مدل، آسیب های آن ها، جنس، رنگ، قدمت و بسیاری موارد دیگر تعیین کننده قیمت خدمات بهترین مراکز قالیشویی رسالت و دیگر مناطق شرقی تهران هستند. البته توجه داشته باشید که برخی از مراکز مانند فارسی با ارائه تخفیف، قیمت ها را کاهش می دهند و با مراجعه به آن ها هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

بهترین قالیشویی فرش دستباف شرق تهران با قیمت مناسب

یکی از بهترین مراکز قالیشویی و رفوگری فرش شرق تهران با قیمت مناسب، فارسی است. مجموعه قالیشویی فارسی در منطقه شرقی تهران با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه شستشو و رفوی قالی مناسب ترین هزینه را بابت خدمات خود دریافت می کند.

ضمن اینکه شما در این قالیشویی با ثبت سفارش آنلاین و تلفنی ممکن است از تخفیفات ویژه بهره مند شوید. علاوه بر این ها شما در این قالیشویی از باکیفیت ترین خدمات مانند موارد زیر با قیمت خوب بهره مند می شود:

  • شستشوی مکانیزه و اتوماتیک
  • شستشوی انواع فرش
  • مبل شویی در محل
  • ترمیم و رفو
  • ریشه بافی
  • لکه برداری
  • ضمانت سلامت قالی
  • شستشو با استفاده از مواد شوینده نانو
  • پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته
  • مشاوره رایگان.

برای بهره مندی از این خدمات و شستن فرش های خود با بهترین روش و قیمت مناسب، همین الان با فارسی تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

کلام آخر

در بهترین قالیشویی های شرق تنها خدمات قالیشویی نیست! خدمات اصلی این مراکز به سه دسته از جمله شستشو، رفوگری و تعمیر فرش و مبلشویی تقسیم می شود. زیرا این مجموعه ها شستشوی انواع فرش را با بهترین روش ها و دستگاه ها انجام می دهند.

همچنین اگر قالی خود را برای شستشو به این مراکز بسپارید، آن ها ابتدا نسبت به بررسی آسیب ها اقدام می کنند و در صورت شناسایی آسیب ها آن ها را برطرف خواهند کرد. به طوری که شما فرش خود را تمیز و بدون آسیب تحویل می گیرید.

علاوه بر این ها در این مراکز قالیشویی خدمات مبلشویی در محل نیز وجود دارد که بسیار پرطرفدار است. قیمت خدمات قالیشویی های برتر شرق مانند فارسی نیز زیاد نیست. زیرا بر اساس نرخ گذاری اتحادیه تعیین می شود و تخفیف هایی را نیز در آن ها لحاظ می کنند. چنان که شما در فارسی از خدمات فوق العاده اما ارزان بهره مند می شوید.