مراکز خرید ساعت مچی اصل در تهران کدامند؟ – dietition


مراکز خرید ساعت مچی اصل در تهران کدامند؟

گروه بین المللی پل کالا

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\مراکز خرید ساعت مچی اصل در تهران کدامند؟_files\images_1682373409_6446fb2154eb0.png

                                                                     پل کالا – مرکز خرید ساعت های برند و لوکس در تهران

یکی از مراکز خرید ساعت های لوکس در تهران و کرج گروه بازرگانی پل کالا می‌باشد. این شرکت تمامی ساعت ها و زیورآلات خود را با گارانتی جهانی بفروش می رساند بنابراین شما می‌توانید از اصل بودن محصول مدنظر اطمینان حاصل کنید. پل کالا با گارانتی و خدمات پس از فروش جهانی مرکز امنی برای خرید جدیدترین مدل های ساعت مچی مردانه و زنانه لوکس و برند است و توانسته رضایت اکثریت مشتریان را جلب کند.

یکی از ویژگی‌های مثبت پل کالا تنوع بالای محصولات است.در این مرکز خرید انواع برند های معتبر و پرفروش مانند fossil ، Seiko ،emporio Armani ، reebok ، diesel و…. که غالبا دارای قیمت مناسبی است بفروش می رسد بنابراین هر مدل ساعت با هر سلیقه و قیمتی در این مرکز فروش پیدا می شود.و همین موارد است که این فروشگاه را به یکی از ساعت فروشی های معتبر و معروف در تهران و ایران تبدیل کرده است. علاوه بر این مواردعلاقه مندان می توانند کالای خود را به صورت حضوری در دفتر شرکت و آنلاین با مراجعه به وب سایت این شرکت که جزو بهترین سایت های خرید ساعت مچی در ایران است خریداری نمایند. آدرس وب سایت www.polekala.com

شرکت پوزیترون پارس ( نمایندگی کاسیو )

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\مراکز خرید ساعت مچی اصل در تهران کدامند؟_files\images_1682373409_6446fb2166387.png

فروشگاه پارس – مرکز خرید آنلاین ساعت های کاسیو

بدون شک ساعت های کاسیو بویژه سری G-SHOCK آن به علت طراحی منحصر به فرد ، مقاومت بالا در برابر ضربه و استفاده آن برای فعالیت های ورزشی در بین جوانان و نوجوانان بسیار محبوب و پرطرفدار است. هر چند از سری های دیگر این شرکت همانند ساعت های نوستالژی کاسیو و ساعت های کاملا تخصصی ورزشی pro trek این شرکت نیز نباید غافل شد. سیاست این شرکت از بدو تاسیس این بوده است که هر کسی با هر درامدی هر چند بسیار اندک می تواند یک ساعت اصل با کیفیت داشته باشد. خوشبختانه این شرکت در ایران با وجود تحریم ها دارای نمایندگی رسمی فعال است.

شرکت پوزیترون پارس نمایندگی انحصاری این برند ژاپنی را بر عهده دارد. شما می‌توانید برای خرید ساعت کاسیو به صورت حضوری به نمایندگی های رسمی این برند در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز و سایر شهر های ایران مراجعه نمائید که البته تمام این نمایندگی ها محصولات خود را با گارانتی رسمی پوزیترون پارس به مشتریان ارائه می دهند و یا با مراجعه به وب سایت این شرکت که جزو بهترین فروشگاه های ساعت مچی در ایران است ساعت خود را مستقیما از خود شرکت خریداری نمائید.

لازم به ذکر است در وب سایت این شرکت می توانید تمامی زیرمجموعه های برند کاسیو مانند G-SHOCK – BABY-G –SHEEN casio pro trek را با قیمت روز مشاهده نمائید

  • آدرس اینترنتی: parsgrp.com

شرکت کیش بهین

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\مراکز خرید ساعت مچی اصل در تهران کدامند؟_files\images_1682373409_6446fb2174d13.png

کیش بهین – مرکز خرید آنلاین ساعت مردانه

چنانچه شما علاقه مند به خرید ساعت های سوئیسی هستید (و البته این را باید بدانید که ساعت های سوئیسی غالبا دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر برند ها است )محصولات شرکت کیش بهین یک گزینه عالی برای شماست.این شرکت بازرگانی محصولات بسیاری از برندهای بزرگ سوئیس را در کلکسیون فروشگاه خود دارا بوده و به فروش می‌رساند. اگر از طرفداران مارک‌های پرفروش سوئیسی هستید، حتما به وب سایت شرکت کیش بهین سری بزنید. محصولاتی که این کمپانی ارائه می‌کند، شامل برندهای ذیل است که مستقیما دارای نمایندگی رسمی از شرکت تولید کننده محصول است.

  • نمایندگی ساعت رادو
  • نمایندگی ساعت تیسوت
  • نمایندگی ساعت سرتینا
  • نمایندگی ساعت هامیلتون
  • نمایندگی ساعت کلوین کلاین
  • نمایندگی ساعت ویکتورینوکس
  • نمایندگی ساعت سواروسکی
  • نمایندگی ساعت ونگر
  • نمایندگی ساعت سواچ
  • و نمایندگی ساعت گوچی

کیش بهین با سابقه‌ای بیش از نیم قرن یک مرکز معتبر و امن برای خرید ساعت اورجینال سوئیسی فراهم کرده است که عموما به عنوان یکی از ساعت فروشی های لوکس در تهران شناخته می شود. امروزه بسیاری از طرفداران این اکسسوری جذاب به کیش بهین اعتماد کرده و محصولات خود را از آن خریداری می‌کنند. شما نیز می‌توانید با خیال راحت ساعت خود را بصورت آنلاین از وب سایت شرکت کیش بهین و یا بصورت حضوری از عاملیت های رسمی آن در تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و…… خریداری نمائید.

  • آدرس اینترنتی: kish-behin.com

از کجا ساعت مچی اصل بخریم؟

بصورت خلاصه با توجه به سقوط ارزش پول در سال های اخیر و افزایش قیمت ساعت های اورجینال و طبیعتا فروش انبوه ساعت های تقلبی در بازار و حساسیت بالا بر اصالت این محصول حد المقدور از نمایندگی های رسمی خرید کنید، به گارانتی جهانی محصول توجه ویژه نمائید ( تمامی ساعت های اورجینال دارای گارانتی بین المللی است( به حداقل ضد آب بودن ساعت ها دقت نمائید ) حداقل مقاومت ساعت های اصل در برابر آب ۳۰ متر است هر مقداری کم تر از این عدد نشانه محصول تقلبی است )به شناسنامه ساعت دقت نمائید ( در این شناسنامه آدرس و تلفن نمایندگی های رسمی، مقاومت در برابر آب و…. به صراحت مشخص گردیده است. وآخر در جواب سوال بسیاری از کاربران که از کجا ساعت بخرم؟ اسامی ذیل گزینه های مناسبی هستند.

  • گروه بازرگانی پل کالا
  • فروشگاه پارس ( نمایندگی کاسیو )
  • شرکت کیش بهین