مزایای خرید بک لینک چیست؟ و چرا باید بک لینک بخریم؟ – dietition


همانطور که می دانید سئو خارجی یکی از مهم ترین بخش­ها در سئو می باشد که بخش بزرگی از آن را بک لینک ها تشکیل می دهد. یعنی شما اگر بخواهید سئو خارجی خود را بهبود دهید باید بفکر لینکسازی باشد. اگر این کار را انجام ندهید از تمامی رقیبانتان عقب خواهید ماند و فروش تان به شدت پایین خواهد آمد. خرید بک لینک باکیفیت یکی از کارهایی است که تمامی وب سایت های موفق انجام می دهند، حال که فهمیدیم بک لینک در سئو سایت مهم است بیایید باهم مزایای خرید بک لینک را بررسی کنیم و ببینیم که چرا اصلا باید بک لینک خریداری کنیم.

بک لینک چیست و چرا مهم است؟

خرید بک لینک

بک لینک به لینک‌هایی گفته می شود که از یک وبسایت دیگر به وبسایت شما اشاره می‌کنند. به عبارت دیگر، وقتی یک وبسایت دیگر لینکی را به شما می‌دهد و کاربران روی آن لینک کلیک می‌کنند، آن لینک را بک لینک می‌نامند.

بک لینک‌ها از نظر موتورهای جستجو مانند گوگل، بسیار مهم هستند. در واقع، بک لینک‌ها به عنوان یکی از عوامل مهم در رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجو در نظر گرفته می‌شوند. این به این معنی است که هرچه تعداد بک لینک دائمی و باکیفیت سایت شما بیشتر باشد، احتمالاً سایتتان در نتایج جستجوی گوگل بالاتر قرار خواهد گرفت. اما این را نیز فراموش نکنید که بک لینک­ها به تنهایی برای شما معجزه کنند! خیر اینطور نیست، بلکه تمامی موارد مانند، سرعت سایت، تجربه کاربری خوب، محتوای جذاب و باکیفیت و … را نیز در کنار بک لینک باید بهینه کنید تا رتبه شما در نتایج جستجو بهبود یابد.

بک لینک‌ها نشان دهنده اعتبار و اعتماد سایت شما نیز هستند. هنگامی که یک وبسایت معتبر و با اعتبار به شما لینک می‌دهد، به نوعی توصیه می‌کند که محتوا یا خدمات شما نیز معتبر و قابل اعتماد هستند. از این رو، بک لینک‌های مرتبط و معتبر می‌توانند به افزایش اعتماد و محبوبیت سایت شما در موتورهای جستجو و کاربران کمک کنند.

با این حال، بک لینک‌ها باید به درستی و به صورت طبیعی به سایت شما لینک داده شوند. استفاده نادرست و غیرطبیعی از بک لینک‌ها ممکن است توسط موتورهای جستجو تشخیص داده شود و به جای بهبود رتبه سایت شما، ممکن است منجر به تنزل رتبه و حتی پنالتی شدن سایت شما شود. بنابراین، در به کارگیری بک لینک‌ها باید با دقت و با رعایت راهنمایی‌ها و الزامات موتورهای جستجو عمل کنید و بهتر است حتما آموزش ساخت بک لینک را ببینید تا راه را به درستی بروید و صدمه ای به وب سایت نزنید.

انواع بک لینک ها

بک لینک ها در حالت کلی به دو نوع بک لینک فالو و بک لینک نوفالو تقسیم می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد که در این بخش قرار است بطور کامل درباره ی آنها صحبت کنیم.

بک لینک فالو

بک لینک فالو همانطور که از اسمش نیز پیداست لینک هایی است که موتورهای جستجو آن را دنبال می کند و به عبارتی به آنها اهمیت می دهد. یعنی زمانی که شما از وب سایت با آتوریتی بالا لینک فالو دریافت کنید موتورهای جستجو با این تصور که وب سایت شما نیز مانند وب سایتی که به شما لینک داده معتبر است کمی از اعتبار سایت مبدا را به وب سایت شما نیز انتقال خواهد داد . این باعث قدرت گرفتن سایت شما می شود. برای مثال زمانی که در وب سایت های خبری رپورتاژ منتشر می کنید لینک فالو از آنها دریافت میکنید. اما اگر همیشه لینک فالو از سایت های معتبر دریافت کنید گوگل به شما شک خواهد کرد و تشخیص خواهد داد که شما در حال خرید بک لینک از سایت های معتبر هستید. پس می توانیم این نتیجه را بگیریم که برای لینکسازی تنها خرید رپورتاژ کافی نیست و باید بک لینک دائمی و قوی و باکیفیت نیز خریداری کنید تا گوگل به شما شک نکند.

بک لینک نوفالو

بک لینک نوفالو آن دست از لینک هایی است که اگر چه موتورهای جستجو ممکن است آنها را زیاد جدی نگیرند اما اگر لینک نوفالو ایجاد نکنید قطعا به لینکسازی شما شک خواهد کرد و باعث جریمه شدن سایت شما خواهد شد. پس برای اینکه لینکسازی اصولی و درستی داشته باشید بهتر است که هم از بک لینک های فالو هم از بک لینک های نوفالو استفاده کنید.

مزایای خرید بک لینک از راز بک لینک

مزایای خرید بک لینک از راز بک لینک

خرید بک لینک از راز بک لینک مزایای زیادی دارد که در این بخش می خواهیم به مهمترین آنها اشاره کنیم.

افزایش دامین آتوریتی

خرید بک لینک باکیفیت و دائمی می‌تواند به طور قابل توجهی به افزایش دامین آتوریتی وب سایت کمک کند. وقتی که سایت شما بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط از وبسایت‌های دیگر دریافت می‌کند، این لینک‌ها به وب سایت شما اعتبار می‌بخشند و موتورهای جستجو ممکن است آن را به عنوان یک نشانه و سیگنال مثبت از سایت شما در نظر بگیرد. این اعتبار به مرور زمان منجر به افزایش دامین آتوریتی سایت شما می شود. اگر یکی از هدفهای شما از خرید بک لینک، افزایش دامین آتوریتی سایتتان است می­توانید پکیج های بک لینک وب سایت راز بک لینک را خریداری نمایید.

ایندکس سریع صفحات سایت

یکی از مزایای دیگر بک لینک این است که باعث ایندکس سریع صفحات سایت شما خواهد شد. زیرا زمانی که شما در سایت های معتبر با آتوریتی بالا بک لینک ایجاد کنید از آنجایی که خزنده های گوگل این سایت ها را هر روز بررسی میکنند آن لینک شما را نیز بررسی خواهد کرد و از این طریق خزنده ی گوگل وارد سایت شما نیز خواهد شد و تمامی صفحات شما را ایندکس خواهد کرد.

خرید بک لینک مقرون به صرفه است

خرید بک لینک در مقایسه با رپورتاژها، بسیار مقرون به صرفه هستند و مزیت دیگر آن این است که با تهیه بک لینک‌هایی که هم لینک فالو و هم لینک نوفالو ایجاد می‌کنند، خرید بک لینک طبیعی‌تر بنظر می‌رسد. این به معنای این است که موتورهای جستجو نمی‌توانند به آسانی تشخیص دهند که آیا لینک‌ها خریداری شده اند یا به طور طبیعی ایجاد شده اند. بهترین روش در لینکسازی این است که هم از رپورتاژها استفاده کنید و هم از بک لینک های پروفایلی، وبلاگی و … تا لینکسازی شما کاملا طبیعی جلوه کند و هیچ خطری سایت شما را تهدید نکند.

خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن

این سوال خیلی از کسانی است که صاحب سایت هستند و در حال سئو کردن سایتشان می باشند. و همیشه نگران این هستند که اگر بک لینک خریداری نکنند از رقبایشان عقب می ماند و اگر بخرند شاید سایتشان توسط گوگل جریمه و یا پنالتی شود. البته این نگرانی بسیار بجا است زیرا متاسفانه برخی از روش های لینکسازی مانند لینک سازی انبوه، pbn، مزرعه لینک و … روشهای کاملا بسیار اشتباه و مضر می باشند. اگر دانش کافی در لینکسازی را ندارید بهتر است به کمک افراد متخصص و حرفه ای این کار را انجام دهید. تیم راز بک لینک به شما مشاوره رایگان خواهد داد و به شما کمک خواهد کرد که بهترین و باکیفیت ترین لینک ها را برای وب سایتتان ایجاد کنید.

چه تعداد بک لینک نیاز داریم؟

در جواب به این سوال نمی توانیم عدد دقیقی به شما بگوییم، چرا؟ زیرا همه چیز به این بستگی دارد که کلمه کلیدی شما چیست و رقیبانتان چه تعداد بک لینک ایجاد کرده اند. بر فرض مثال اگر رقیبتان ۱۰۰ بک لینک دارد شما نیز باید ۱۰۰ بک لینک باکیفیتر از لینک های رقیبانتان یا تعداد بیشتری از آنها ایجاد کنید تا بتوانید از آنها پیشی بگیرید. مورد دیگری که می توانید از این نوع لینکسازی می توانید برای قوی کردن رپورتاژهایتان نیز استفاده کنید. برای مثال فرض کنید در یک سایت خبری معروف یک رپورتاژ ۳ الی ۴ میلیونی منتشر کرده اید. برای تقویت این رپورتاژتان می توانید بک لینک خریداری کنید.

برچسب ها : خرید بک لینک,بک لینک,خرید بک لینک قوی,خرید بک لینک دائمی,خرید بک لینک طبیعی,خرید بک لینک راز بک لینک