معرفی بهترین منطقه ویلایی در کرج – dietition


قصد داریم در این مقاله برخی از مناطق ویلایی کرج را مورد برسی قرار بدیم و دلایلی که به نظر املاک صادقی به چشم میخورد و مورد اهمیت است را مرور کنیم، و شرع را با دو سوال شروع میکنیم.

  • بهترین منطقه ویلایی در کرج کجاست؟
  • یک منطقه ویلایی خوب در کرج باید چه ویژگی های داشته باشد؟

از بهترین مناطق ویلایی در کرج میتوان به: منطقه کردان، منطقه سهیلیه، منطقه زعفرانیه، منطقه سرخاب، منطقه تهران دشت و رامجین اشاره کرد.

مناطق خوب برای ساخت ویلا در کرج

مناطق خوب برای ساخت ویلا در کرج

منطقه کردان

روستای کردان جزو توابع شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز می باشد، که در حد فاصل ۲۵ کیلومتری کرج و ۶۵ کیلومتری شمال غرب شهر تهران واقع شده است. فاصله ی آن تا هشتگرد ۱۵ کیلومتر و تا کوهسار ۵ کیلومتر است؛ لازم به ذکر است که مساحت کل این منطقه مساوی با ۱۰۴ هکتار است.

رودخانه ی کردان از شهرستان ساوجلاغ و نظر آباد رد شده و در اطراف آن روستای نجم آباد قرار دارد.

قیمت زمین و ویلا در کردان در دوره های اخیر افزایش یافته است، و اکنون به منطقه ای لوکس و لاکچری تبدیل شده است. منطقه کردان کرج دارای خاکی حاصلخیز، دارای باغ های زردآلو، گیلاس، توت و گردو و باغ های سرسبز و زیبا است.

منطقه سهیلیه

منطقه سهیله کرج

منطقه سهیلیه از بهترین منطقه ویلایی در کرج محسوب می شود.

منطقه سهیلیه که واقع در غرب شهر کرج بوده و یکی از مناطق ویلایی است که نسبت به بقیه مکان ها ویلاهای تقریبا مقرون به صرفه تری دارد. این منطقه ویلایی که شرایط آب و هوایی بسیار مناسبی دارد دارای ویلاهای لوکس و لاکچری نیز می باشد.

چنانچه در کرج زندگی میکنید، برای رسیدن به منطقه ی سهیلیه راهی حدود ۲۰ دقیقه در پیش خواهید داشت، بهترین مسیر نیز برای افراد ساکن کرج آزادراه کرج قزوین است زیرا برای رفت و آمد مسیری راحت تر و خلوت تر است.

روستاها و مکان های زیر همه جزئی از منطقه سهیلیه است:

  • سنقرآباد یکی از بهترین مناطق سهیلیه است
  • رامجین یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق سهیلیه می باشد.
  • لشگرآباد جزو بهترین مناطق سهیلیه محسوب شده.
  • شهرک زعفرانیه نیز از بهترین مناطق سهیلیه کرج است.
  • زکی آباد
  • شهرک کوروش

آغچه حصار سهیلیه کرج نیز جزو سایر مناطق این بخش به شمار خواهند رفت.

ویژگی های بهترین منطقه ویلایی در کرج

برای انتخاب یک منطقه عالی جهت ساخت و ساز ویلا در کرج باید منطقه از تمامی زوایا بررسی شود.

به عنوان مثال:

  • دسترسی به درمانگاه و بیمارستان
  • دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی
  • داشتن آب و هوای خوب و معتدل
  • داشتن خاکی حاصلخیز و غیره…

شهرک زعفرانیه کرج

زعفرانیه کرج

شهرک زعفرانیه به عنوان یکی از بهترین منطقه ویلایی در کرج دارای آب و هوای چهارفصل زیبایی بوده و منطقه بسیار سرسبزی می باشد.

همچنین وجود ویلاهای مدرن چهره شهرک را بسیار زیبا کرده است که ویلا در زعفرانیه کرج سنددار است و اکثریت جمعیت شامل اهالی تهران و کرج میباشد، مخصوصا در فصل بهار و تابستان.

شهرک زعفرانیه کرج در نزدیکی کردان کرج و جزو شهرستان چهارباغ به شمار می آید که از توابع استان کرج است.

پس از شهر کرج به فاصله جاده کرج به هشتگرد در آخر جاده سهیلیه و پیش از شهرک کامرانیه و شهرک کوروش با حد فاصل نزدیکی از تهران قرار گرفته است.

برای زندگی و خرید ویلا در یک منطقه باید به درستی و به حد کافی اطلاعات در مورد آن منطقه داشته باشید، پس ما به شما پیشنهاد می دهیم با خیال آسوده در این منطقه از استان البرز به خرید ویلا و ساخت و ساز بپردازید.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت زمین در زعفرانیه کرج به نسبت شرایط و امکانات ویژه ای که این منطقه دارد بسیار مناسب می باشد.

سرخاب کرج

سرخاب جزو روستاهایی است که می توان به عنوان یک منطقه گردشگری بسیار خوب و مناسب انتخاب شود. این روستا که با عنوان بهشت ساوجبلاغ شناخته شده، علاوه بر اینکه امکانات تفریح در یک منطقه مسکونی با شرایط مناسب را دارا می باشد به گونه ای طبیعت گردی و لذت بردن از زیبایی های طبیعت را نیز برای شما فراهم خواهد کرد.

تهران دشت

منطقه تهران دشت به لحاظ جغرافیایی منطقه ی ویژه ی محسوب می شود. این منطقه در پایین کوه البرز واقع شده است. قرار گیری این منطقه در پایین کوه البرز، باعث شده تا آب های زیرزمینی بسیار زیادی در این منطقه به وجود بیاید.

از طرفی، تهراندشت شباهتی به یک دره دارد. در پایین دره که شامل منطقه هایی مثل سرخاب است، شرایط ویژه ای را دارا بوده و این مناطق دسترسی بسیار خوبی به آب زیرزمینی دارند.

به عبارتی با حفر کردن چند متر چاه، به منبع بی انتهای آب دست می یابید. این عدد در مناطق متفاوت، مختلف است اما در منطقه سرخاب که در پایین ترین نقطه تهراندشت به لحاظ عمق قرار دارد، کمتر از ۹ متر می باشد.

رامجین

رامجین منطقه ای بسیار سرسبز و خوش آب و هوا واقع در چهارباغ کرج است که مانند چهار باغ پر است از درختان تنومند و کهنسال که باعث زیبایی و محبوبیت بیشتر این منطقه شده است.

رامجین از شمال به روستای سنقرآباد، از غرب به قاسم گرجی و از شرق نیز به عرب آباد خسروی راه دارد.

برای رفتن به رامجین از راه اتوبان کرج قزوین به سوی جاده سهیلیه رفته و سپس مسیر کوتاهی را طی کرده تا وارد روستای سنقرآباد شده بعد از آن، طی مسافت کوتاهی به رامجین خواهید رسید.

لشکرآباد

لشگر آباد کرج از روستا های خوش آب و هوای شهر چهار باغ می باشد. که جمعیت آن ۷۱۹۸ نفر در آخرین سرشماری سال ۱۳۹۵ بوده است. رشد جمعیت در لشکر آباد سبب افزایش مهاجرت از شهرهای دیگر و نزدیک به این منطقه برای خرید باغ یا ویلا شده است و ساکنین تهران و کرج در سال های اخیر توجه خاصی به این منطقه داشته اند.

این روستا در مجاورت سهیلیه، اوغلان تپه، آغچه حصار و روستای عباس آباد بزرگ می باشد. برای مشاوره ها در مورد زمین و ویلا در زعفرانیه کرج میتوانید با مشاوران املاک صادقی تماس و یا مراجعه کنید.