معرفی ۴+۱ رشته آرایشگری مناسب و عالی برای مهاجرت توسط گل گیس – dietition


در سال‌های اخیر بنا به دلایل مختلف مهاجرت در کشور افزایش یافته است. برخی از افراد برای رسیدن به رفاه بیشتر و موقعیت‌های بهتر شغلی، ترجیح می‌دهند که به کشور دیگری مهاجرت کنند. این کار از روش‌های مختلف کاری، تحصیلی و… قابل انجام است.

از آنجایی که آرایشگری در بیشتر کشورهای دنیا یک شغل پرطرفدار با بازارکار خوب است، به واسطه آن می‌توانید یک مهاجرت کاری موفق داشته باشید. به عنوان مثال اگر دیپلم آرایشگری با مدرک معتبر بین المللی داشته باشید، می‌توانید برای اخذ اقامت کشورهای دیگر درخواست داده و پس از پذیرش در آنجا مشغول به کار شوید. در ادامه بهترین و مناسب ترین رشته‌های آرایشگری برای مهاجرت را به شما معرفی می کنیم.

بهترین رشته آرایشگری برای مهاجرت - آموزشگاه گل گیس

مهاجرت با مدرک آرایشگری معتبر

مهم ترین نکته در فرآیند مهاجرت، این است که مدرک معتبری داشته باشید. خوشبختانه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور عضو سازمان کار جهانی است و مدارک آن در بیش از ۱۸۶ کشور جهان معتبر و قابل قبول می‌باشد. به همین خاطر اگر قصد مهاجرت با آرایشگری را دارید، می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی آموزشگاه‌های تحت نظارت سازمان فنی حرفه‌ای و سپس گذراندن آزمون‌های مربوطه، مدرک بین المللی آرایشگری دریافت کنید.

بهترین رشته‌های آرایشگری برای مهاجرت

شاید بتوان گفت همه رشته‌های آرایشگری طرفداران خود را دارد و می‌توان با آن به درآمد رسید. اما اگر می‌خواهید به کشور خاصی مهاجرت کنید، حتما باید آن کشور را خوب بررسی کرده و متوجه شوید چه نوع خدمات آرایشگری مشتری بیشتری دارد.

برخی از لاین‌های آرایشگری هستند که در بیشتر کشورهای دنیا پرطرفدارند و می‌توانید با آنها به درآمد خوبی برسید. در ادامه بهترین آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

کاشت ناخن

کاشت ناخن از جمله رشته‌های آرایشی پرطرفدار در سرتاسر جهان می‌باشد. در دوره‌های آموزش کاشت ناخن شما با انواع وسایل کاشت ناخن، روش‌های کاشت ناخن، فرنچ ناخن، مانیکور و پدیکور و… آشنا می‌شوید. پس از پایان دوره آموزشی تئوری و عملی، شما مدرک بین المللی کاشت ناخن دریافت می‌کنید که مهارت شما را به عنوان یک ناخن کار تائید می‌کند و به پشتوانه‌ی آن می‌توانید مهاجرت کرده و فعالیت خود را به عنوان یک متخصص در این زمینه آغاز کنید.

آموزش کاشت ناخن - آموزشگاه آرایشگری گل گیس

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه بین خانم‌ها در سراسر دنیا بسیار پرطرفدار است. با شرکت در دوره‌های آموزش کاشت مژه با انواع کاشت مژه، جدیدترین مدل کاشت مژه و روش‌های انجام آن‌ها آشنا می‌شوید. در پایان دوره آموزش اکستنشن مژه، شما مدرک معتبر بین المللی اکستنشن مژه دریافت می‌کنید که تخصص شما را در این زمینه گواهی می‌کند. شما با در دست داشتن این مدرک بین المللی می‌توانید به عنوان یک اکستنشن کار مژه مهاجرت کرده و فعالیت خود را در این رشته آرایشی در کشور مقصد شروع کنید.

تاتو بدن

تاتو سالهای زیادی است که بین مردم جهان رواج داشته و در سالهای اخیر بین جوانان بسیار ترند شده است. به همین خاطر تاتو بدن بازار مشتری خوبی در سراسر دنیا دارد. اگر با شرکت در دوره‌های آموزش تاتو بدن این کار را حرفه‌ای یاد گرفته و مدرک بین المللی آن را هم دریافت کنید، حتما در کشور مقصد خود، پس از مدتی می‌توانید مشتریان زیادی برای خود داشته باشید.

کوتاهی مو

کوتاهی مو از آن دسته خدمات آرایشگری است که همه افراد به آن نیاز دارند. با گذراندن دوره آموزش کوتاهی مو با انواع روش‌های کوتاهی مو از مبتدی تا پیشرفته آشنا شده و متدهای مختلف آن را یاد می‌گیرید. مدل‌های کوتاهی مو مختلف و جذابی مرتب در دنیای مد و فشن شکل می‌گیرند که اگر بتوانید حرفه‌ای آنها را انجام دهید، مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و به درآمد بسیار خوبی در کشور مقصد خود خواهید رسید.

آموزش کوتاهی مو - آموزشگاه آرایشگری گل گیس

گریم و میکاپ

یکی از پرطرفدارترین رشته‌های آرایشگری در تمام دنیا، رشته گریم و میکاپ است. برای این که بتوانید به عنوان یک میکاپ کار حرفه‌ای مهاجرت کنید باید در دوره‌های تخصصی آموزش میکاپ و گریم با مدرک بین المللی شرکت کنید. در پایان این دوره، شما مدرک بین المللی دریافت می‌کنید که مهارت و تخصص شما را به عنوان یک میکاپ کار درجه یک تائید می‌کند و می‌توانید در هر کجای دنیا به عنوان یک میکاپ کار حرفه‌ای، فعالیت کنید.

بهترین کشورها برای مهاجرت با آرایشگری

انتخاب درست کشور مقصد برای مهاجرت بسیار مهم است. باید کشوری را انتخاب کنید که آرایشگری در آن بازارکار خوبی داشته باشد. بهترین کشورها برای مهاجرت آرایشگران عبارتند از:

  • کانادا
  • نیوزلند
  • استرالیا
  • آمریکا
  • انگلستان
  • ترکیه
  • آلمان
  • سوئیس
  • فرانسه
  • ایتالیا

گل گیس، بهترین انتخاب برای آموزش آرایشگری حرفه‌ای

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش آرایشگری را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش آرایشگری و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.