مهمترین فاکتور های موثر در هزینه جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی ایران – dietition


علت گرایش افراد به روش های جوان سازی پوست، به دلایل مختلف روی می‌دهد. از جمله ی این دلایل بالا رفتن سن، نوع پوست، میزان خسارت ناشی از قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید، شرایط چین و چروکهای پوست به لحاظ تعداد و عمق چروک ها، وضعیت تغذیه و رژیم غذایی، و همچنین شیوه های سلامتی جویانه در افراد می باشد.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر پیر پوستی می توان به:

  • مصرف دخانیات و کشیدن سیگار
  • آلودگی هوا
  • اضطراب و استرس و مشکلات عصبی
  • آب و هوای خشک و سرد
  • محصولات آرایشی نامناسب و بی کیفیت
  • شوینده های نا مناسب و نامرغوب
  • بیماری های عفونی
  • اشعه ماورای بنفش خورشید
  • نرسیدن رطوبت و آب کافی به پوست

اشاره کرد.

تمامی این عوامل بر کیفیت پوست انسان به لحاظ شادابی اثر می گذارند.

وقتی افراد درگیر پیر پوستی می شوند، تلاش می کنند با انجام اقدامات پزشکی موثر بر روند پیر پوستی غلبه کنند و مانع از شدید تر شدن آن شوند.

ما در اینجا قصد داریم تا مهمترین فاکتورهای موثر در هزینه جوان سازی پوست را عنوان کنیم که انتخاب هر کدام از آنها قطعا هزینه های متفاوتی را برای متقاضیان به همراه خواهد داشت.

بی تردید انتخاب روش مناسب برای جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی ایران به همراه تعداد جلسات مورد نیاز می‌تواند در هزینه‌های درمانی تاثیرگذار باشد.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\مهمترین فاکتور های موثر در هزینه جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی ایران_files\images_1681916480_644002401e163.jpg

فاکتورهای موثر در هزینه ی جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی ایران عبارتند از:

  1. انتخاب نوع روش جوان سازی پوست

روش های مختلفی برای جوان سازی پوست وجود دارد که هر کدام شرایط و هزینه های متفاوتی دارند. این شیوه ها ممکن است تهاجمی یا کمتر تهاجمی و غیر تهاجمی باشند.

برای مثال، روش های غیرجراحی و غیر تهاجمی مانند کرم های ضد چروک و درمان های خانگی بین سالهای ۳۰ تا۴۰ سالگی بین افراد طرفداران بیشتری دارد. این روش معمولاً کمترین هزینه را برای متقاضیان به همراه خواهند داشت.

روش های کمتر تهاجمی مانند لیزر، تزریق بوتاکس، چربی، ژل، فیلر، پیلینگ شیمیایی و غیره……… هزینه هایی را ایجاد می کنند، که هزینه ی آن معمولاً با توجه به محل اجرای روش و تعداد جلسات مورد نیاز، متفاوت باشد.

قطعا روش های دیگر جوانسازی پوست مانند لیفت صورت، جراحی پلک و… که جزء روش های تهاجمی محسوب می شوند، هزینه های بالاتری نسبت به روش های غیرجراحی و غیر تهاجمی دارند.

  1. تجربه و مهارت پزشک یا پزشکان مستقر در کلینیک ایران

بی شک تجربه و مهارت پزشک یا تیم پزشکی نقش مهمی در تعیین هزینه جوان سازی پوست خواهد داشت.

معمولاً هر چه تبحر و مهارت پزشک یا تیم پزشکی بیشتر باشد، هزینه ی بیشتری را برای خدمات خود دریافت می کنند.

  1. اینکه محل مطب یا مرکز جوان سازی پوست در کجا واقع باشد

معمولاً هزینه های مرتبط با جوان سازی پوست، در مناطق مختلف شهری متفاوت است. در شهرهای بزرگ و معتبر، هزینه ی جوان سازی پوست نسبت به شهرهای کوچک یا روستا ها بیشتر است.

  1. میزان کیفیت محصولات استفاده شده برای جوانسازی پوست در کلینیک ایران

محصولاتی که در روش های جوان سازی پوست استفاده می شوند، می توانند از نظر کیفیت و هزینه متفاوت باشند.

 معمولاً محصولات ساخته شده در شرکتهایی با برندهای معتبر و با کیفیت بالاتر، هزینه ی بیشتری برای متقاضیان به همراه خواهد داشت. این شرکت ها به واسطه ی لابراتوارهای مجهز تر و قدرتمند تر محصولات بهتری را به بازار عرضه می کنند.

کلینیک ایران همواره تلاش کرده است که با ارائه ی بهترین محصولات برای جوانسازی پوست در خدمت متقاضیان باشد.

  1. تعداد جلسات مورد نیاز

همواره تعداد جلسات مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه مطلوب در جوان سازی پوست، که بستگی به نوع روش انتخاب شده دارد، در تعیین هزینه ها نقش اساسی خواهد داشت. مشخص است که هر چه تعداد جلسات بیشتر باشد، هزینه بیشتری نیز برای متقاضیان به همراه می آورد.

  1. هزینه های پس از جراحی

اینکه هزینه هایی مرتبط با مراقبت های پس از عمل، برای متقاضیان وجود دارد، بر کسی پوشیده نیست.

به طور مثال، هزینه های مرتبط داروها و دستگاه های پشتیبانی که معمولاً پس از عمل جراحی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین مراقبت های پس از عمل در روند بهبودی بسیار موثرند.

اغلب این هزینه ها بر عهده ی بیماران است.

  1. محدودیت های بیمار

بی تردید محدودیت ها و مشکلات متقاضیان می توانند هزینه جوان سازی پوست را تحت تأثیر قرار دهند.

  مثلاً اگر فردی دارای بیماری های زمینه ای مانند بیماری های قلبی، عروقی یا دیابت باشد، با توجه به اینکه پزشکان باید با احتیاط و دقت بیشتری کار خود را انجام دهند، هزینه ی جوانسازی پوست اش بیشتر می شود. همچنین پزشکان مجبورند از تجهیزات خاص پزشکی و داروهای خاصی برای آن شخص استفاده کنند. در نتیجه هزینه جوان سازی پوست برای فرد بیشتر خواهد شد.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\مهمترین فاکتور های موثر در هزینه جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی ایران_files\images_1681916480_644002405a907.jpg

به طور کلی، هزینه جوان سازی پوست به همراه تعداد جلسات، محل درمان، تجهیزات و مصرفی‌های مورد استفاده، تخصص و تجربه پزشک و نوع روش درمانی مورد نظر، می‌تواند تفاوت‌هایی داشته باشد. بهتر است قبل از انجام درمان، با پزشک مشورت کنید و هزینه‌ها و جزئیات دقیق را مطالعه کنید.

بهتر است قبل از انتخاب و انجام یکی از روش های جوانسازی پوست، با پزشک متخصص مشورت کنید و سعی کنید اطلاعات مکفی از هزینه‌ها و جزئیات دقیق شیوه ی انتخابی خود داشته باشید.

پزشکان و متخصصان ماهر حاضر در کلینیک ایران واقع در سعادت‌آباد، پاسخ گوی سوالات و ابهامات شما پیرامون روش های جوانسازی پوست هستند.

برای ارتباط و گرفتن وقت مشاوره شما می توانید برای ارتباط و گرفتن وقت مشاوره با مشاورین و متخصصان مجرب کلینیک ایران با تلفن های ۰۲۱۷۵۱۱۳ و ۰۹۱۲۴۱۴۵۱۳۲ در تماس باشید.