کمک های خانگی و خدماتی در زمستان امسال برای آیداهوایی ها در دسترس است


زمستان در آیداهو چالش های مهمی را برای بسیاری از خانواده ها به همراه دارد، زیرا آنها با قبض های گرمایشی بالا و مشکلات مختلف دیگر در طول سال دست و پنجه نرم می کنند. بخش خوداتکایی وزارت بهداشت و رفاه برنامه های متنوعی را برای کاهش باری که افراد و خانواده ها در آیداهو با آن روبرو هستند ارائه می دهد.

برنامه کمک به انرژی خانه با درآمد کم (LIHEAP)

برنامه کمک به انرژی در خانه های کم درآمد (LIHEAP) نقش مهمی در کمک به خانوارها با هزینه های گرمایش در ماه های زمستان و در مواقع بحران ایفا می کند. این برنامه از طیف متنوعی از منابع انرژی از جمله برق، گاز طبیعی، پروپان، نفت کوره و چوب پشتیبانی می کند.

در آخرین سال برنامه (اکتبر 2022-سپتامبر 2023)، LIHEAP با موفقیت درخواست های 30915 خانوار برای کمک گرمایشی معمولی و 11637 خانوار برای مزایای بحران را پردازش کرد و تعداد کل مزایای صادر شده را به 42552 رساند. میانگین مبلغ مزایا برای کمک گرمایشی معمولی 370.28 دلار بود، در حالی که خانوارهایی که با شرایط اضطراری گرمایش فوری مواجه بودند، میانگین مزایای بحران 641.39 دلار را دریافت کردند. هر دریافت کننده این مزایا را به صورت یکبار پرداخت در هر سال برنامه دریافت می کند.

برنامه کمک به هوازدگی

هوازدایی، برنامه ای با بیش از 40 سال فعالیت، به عنوان بزرگ ترین ابتکار کارآیی انرژی «کل خانه» کشور است. هدف آن افزایش بهره وری انرژی در خانه های افراد کم درآمد است. این امر با کاهش هزینه های کلی انرژی و بهبود شرایط بهداشتی و ایمنی، به ویژه برای گروه های آسیب پذیر مانند سالمندان، معلولان و کودکان به دست می آید.

در آخرین سال برنامه (آوریل 2022 تا مارس 2023)، آیداهو با موفقیت در مجموع 270 خانه را با استفاده از بودجه اختصاصی هوازدایی و منابع موجود اضافی، هوازدگی کرد. خدمات جامع هوازدایی شامل تعمیر یا جایگزینی منابع گرمایش اولیه، ارتقاء آبگرمکن، افزودن عایق به دیوارها، کف و اتاق زیر شیروانی، و همچنین پاکسازی آب و هوا و درزبندی درها و پنجره ها بود.

بخش خوداتکایی در DHW کمک های حیاتی به خانواده های آیداهو ارائه می دهد. این برنامه ها هزینه های گرمایش را کاهش می دهند، به بحران ها رسیدگی می کنند و بهره وری انرژی را افزایش می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا درخواست، به https://healthandwelfare.idaho.gov/services-programs/financial-assistance/home-heatingutility-assistance مراجعه کنید.



منبع