۱۰ تفریح لاکچری دبی که قطعا نمی‌دانستید – dietition


هنگامی که نام سفر خارجی به میان می‌آید شهر دبی در کشور امارات گزینه‌ای فوق العاده جذاب است که به دلیل نزدیک بودن به کشور ایران برای مردم ما نیز مقصد مسافرتی خوبی به نظر می‌رسد. گسترش تکنولوژی و فناوری در این شهر انبوهی از برج‌های سر به فلک کشیده و ساختمان‌هایی با معماری‌های شگفت‌انگیز را به وجود آورده است که بدون شک برای هر کسی جذاب خواهد بود. این شهر یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفرهای بین المللی برای تمام مردم دنیاست و در مسئله جذب توریسم جزء سرآمدهای خاورمیانه و حتی آسیا به شمار می‌رود. درست مانند ساختمان ها، رستوران ها، هتل‌ها و… تفریحات موجود در این شهر نیز لاکچری و لوکس هستند و برخی از آن‌ها را به ندرت می‌توانید در کشورهای دیگر پیدا کنید. در ادامه ۱۰ مورد از لاکچری‌ترین و جذاب‌ترین تفریحات شهر دبی را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. سافاری

به دلیل وجود مناطق کویری در ایران و تورهای کویر گردی که در کشورمان وجود دارد بسیاری از افراد با کویرگردی و تفریح سافاری آشنایی دارند اما بهتر است بدانید کویرگردی که قرار است در دبی تجربه کنید بسیار شگفت‌انگیزتر از آن چیزی است که در ذهن داشته اید. مهمانان سافاری دبی برای جلوگیری از خستگی راه در کویر با هلیکوپتر به محل تفریح منتقل می‌شوند، پیانو نوازی در بالای تپه‌ها در هنگام غروب را تجربه می‌کنند و از وجود دریاچه مصنوعی در دل کویر لذت می‌برند که تناقض بسیار جذاب و تجربه بسیار متفاوتی را برایشان به همراه خواهد داشت.

Description: C:\Users\Behnam\Desktop\سفرمارکت مهرماه\1550258065_shutterstock_705430021.jpg

۲. آکواریم زیر آب

بازدید از آکواریوم دبی یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی است که با تهیه بلیط پرواز تهران دبی و سفر به این شهر می‌توانید آن را تجربه کنید. در این تجربه فوق العاده شما از یک تونل شیشه‌ای عبور می‌کنید که در پشت آن انواع موجودات آبزی از کوچک‌ترین ماهی‌ها گرفته تا کوسه‌های بزرگ در حال زندگی هستند. این بازدید برای شما در واقع نوعی تجربه سفر در زیر آب است که نمی‌توان لذت آن را با هیچ تفریح دیگری مقایسه کرد.

۳. شهربازی آی‌ام جی

از جذابیت‌های شهرباری آی‌ام جی در شهر دبی ذکر همین نکته کافی است که این شهربازی بزرگترین مجموعه تفریحی سرپوشیده در دنیا است. هر آن چیزی را که برای تفریح و تجربه هیجان از یک شهربازی توقع دارید می‌توانید در آی‌ام جی پیدا کنید و خاطرات شگفت‌انگیز و بی‌نظیری را از تجربه سفر به دبی برای خود به یادگار بگذارید.

۴. بالون سواری

اگر به یک تفریح رویایی فکر می‌کنید حتما در سفر خود به دبی بالون سواری را تجربه کنید. تجربه سفر با بالون موضوعی است که اکثر افراد حداقل برای یک بار هم که شده آن را در خیال خود تصور کرده‌اند و خود را در میان آسمان در حال گشت زدن بین ابرها مشاهده کرده اند. این تجربه لذت بخش همان چیزی است که به راحتی با خرید تور خارجی برای دبی می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

۵. هلیکوپتر سواری

با سفر کردن به دبی می‌توانید حداقل برای یک بار هم که شده هلیکوپتر سواری را تجربه کنید. این تجربه به خودی خود جذاب است اما اگر بدانید که قرار است با این هلیکوپتر نمای ساختمان برج العرب را از بالا مشاهده کنید، بر فراز خلیج فارس پرواز کنید و منظره نخلستان‌های دبی را از بالا مشاهده کنید این تجربه برایتان دل‌انگیزتر و جذاب‌تر نیز خواهد بود.

۶. تفریحات برج اسکای ویو

اسکای ویو برجی برای یک تفریح فوق العاده هیجان‌انگیز است که رو به روی برج خلیفه قرار گرفته است. یکی از تفریحات این برج پایین رفتن از سرسره شیشه‌ای آن با طول ۴۶ متر است که می‌توانید آدرنالین خالص را با آن تجربه کنید. قدم زدن بر روی یک کف شیشه‌ای در ارتفاع چندین متری از سطح زمین نیز یکی دیگر از تفریحات این برج است.

۷. اسکی

قطعا توقع داشتن تفریح اسکی برای یک شهر مانند دبی که آب و هوای کاملا کویری دارد برای بسیاری از افراد قابل درک نیست اما اگر بدانید که شرایط انجام این سرگرمی واقعا در دبی فراهم شده است متوجه جذابیت بیش از حد آن در یک سرزمین کویری خواهید شد. تصور کنید زمانی که هوا گرم است ناگهان دری به روی شما گشوده شود که دنیای دیگری از برف، سرمای زمستانه و تفریح اسکی در آن وجود داشته باشد این همان چیزی است که قرار است در دبی تجربه کنید.

۸. کشتی سواری

تجربه کشتی سواری در دبی یکی دیگر از تفریحات جذاب و البته بسیار لاکچری است که می‌توانید در این شهر داشته باشید. شما می‌توانید علاوه بر دریانوردی با کشتی‌های لاکچری تفریحی یک وعده غذایی را نیز در همین کشتی‌ها میل نمایید که بدون شک از فوق العاده‌ترین خاطرات شما از رستوران گردی در دبی خواهد بود. به خاطر داشته باشید که استفاده از این تفریحات لاکچری در عین جذاب بودن هزینه بر نیز هستند و شما می‌توانید با تهیه ارزان‌ترین تور دبی مدیریت هزینه بهتری برای سفر داشته باشید.

۹. بازدید از موزه آیا

موزه آیا یکی از شگفت‌انگیزترین مکان‌هایی است که حتما باید در طول سفر خود به دبی از آن بازدید کنید. این موزه با فناوری بسیار پیچیده‌ای ساخته شده است و شما را با تجربه سفرهای کیهانی همراه می‌سازد. در واقع تکنولوژی‌هایی که در موزه آیا به کار گرفته می‌شوند سبب می‌شود که شما تصور کنید که پا از زمین فراتر گذاشته‌اید و در حال نفس کشیدن روی یک سیاره ناشناخته هستید.

۱۰. زیپ لاین دبی

زیپ لاین دبی یکی از مهیج‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات این شهر است که به دلیل طولانی بودن مسیر و سرعت بالایی که دارد شهرت جهانی پیدا کرده است. هیجان تجربه این سرگرمی درست مانند آزاد پرواز کردن با سرعت زیاد بر فراز آسمان است و اگر لذت این بخش را که کنار بگذاریم لذت تماشای شهر دبی از آن فاصله و در آن شرایط نیز بدون شک برای گردشگران تجربه‌ای فوق العاده و غیر قابل تکرار خواهد بود.

سخن آخر

تمام مردم دنیا شهر دبی را به لوکس بودن و تجمع شکوه تکنولوژی و فناوری می‌شناسند پس اصلا دور از انتظار نیست اگر بگوییم همه تفریحاتی که در این شهر وجود دارند در نوع خود لوکس و لاکچری به حساب می‌آیند. به دلیل وجود همین تنوع، گاهی تصمیم گیری برای مسافران دشوار می‌شود و نمی‌دانند که در بین انبوهی از سرگرمی‌های گوناگون کدام یک را باید انتخاب کنند. ما در این مقاله تلاش کردیم ۱۰ مورد از معروف‌ترین و لاکچری‌ترین تفریحاتی را که می‌توانید در شهر دبی تجربه کنید به شما معرفی کنیم.