آشنایی با جعبه شانسی ها – dietition


خریدن جعبه شانسی های جایزه دار انتخابی مناسب برای چشیدن طعم هیجان است اما همه چیز به باز کردن جعبه ها و رسیدن به وسایل داخل آن ها ختم نمی شوند و مسائل مهم تری در طراحی و ساخت وجود دارد که در ادامه بیشتر آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم پس با ما همراه باشید تا با این محصولات آشنا شوید.

جعبه شانسی ها در واقع یک پوکه همراه خالی شانسی همراه با اسباب بازی و شانسی هستند که به صورت بسته بندی قرار دارند و ممکن است شکل های متفاوتی مانند تخم مرغی، قلبی، کیفی یا به شکل های مختلف کاراکترهای محبوب انیمیشنی شخصیت های محبوب کودکان ساخته شوند. معمولاً خود جعبه هم پس از استفاده می تواند یک اسباب بازی جذاب قابل استفاده باشد. این جعبه‌ها دارای زیورآلات، لوازم تحریر و اسباب بازی‌هایی هستند که به صورت تصادفی در داخل آن ها قرار داده شده است. این محصولات از سال‌های قدیم در بازار از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و شاید بیشتر ما آن را با معروف‌ترین نوع جعبه‌های شانسی که همان تخم‌مرغ شانسی هست آشنا باشیم اما امروزه کمی روند تولیدشان متفاوت شده است و متریال های ساده تر برای تولید مثل مقوا و پلاستیک را جایگزین تخم مرغ شکلاتی کرده اند. یکی از ارکان مهم در ساخت این کالاها، محصولات داخلشان هست که باید به دقت انتخاب شود تا باعث گسترش محبوبیت محصولات برند شما شود.

اما ایده اولیه جعبه شانسی ها از آن جایی نشاءت گرفت که مختصصان بازاریابی و کودک به این نتیجه رسیدند که فروش محصولی با قیمت مناسب که داخلش اسباب بازی را به صورت پنهان دارد، موجب ایجاد حس کنجکاوی در تمامی سنین می شود. در این بین تولید محصولاتی که با طرح های متفاوتی که داخلشان متناسب با شکل ظاهری هم تغییر کند جذاب و جدید است.

این روزها پیشرفت روند تبلیغات آنلاین و پدیدار شدن پلتفرم های مختلف در دنیای اینترنت، توانسته کمک شایانی به معرفی این اجناس کرده باشد. گسترش ویدیوهای آنباکس و ویدیوهایی که محصولی را معرفی می کنند بسیار جذاب و پربازدید شده است و مسلماً کسی نیست که بتواند تمام جعبه شانسی ها را خریداری کند ولی می تواند ویدیوهای مختلف بررسی این محصولات را ببیند و برای خرید تعدادی از این جعبه ها اقدام کند.

اما چگونه می شود با ایجاد حس رضایت در ذهن خریداران آن ها را برای خرید مجدد ترغیب کنیم؟

در پاسخ به این سوال می توان این گونه پاسخ داد که توجه به نکات مهمی که در زمان ساخت باید در نظر گرفته شود تاثیر مثبتی بر رشد این روند دارد که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

2

۱- کیفیت طراحی و ساخت محصول

دانش طراحی محصول در دهه های اخیر تبدیل به یک رکن اصلی برای ساخت و ارائه محصولات شده است. استفاده از دانش متخصصان حوزه کودک و طراحی مجرب برای ساخت محصولات بسیار مهم و باعث ورود کالای نهایی شما به بالاترین درجات رقابت تجاری می شود. همچنین تلاش مداوم برای بهینه سازی کیفیت ساخت و بهبود کیفیت نهایی محصول باعث ایجاد حس اعتماد مشتری به برند شما می شو

۲- ایمنی

ایمنی این کالاها به جهت تماس مستقیم با پوست و بدن به صورت مستقیم بسیار مهم است و به عنوان ضمانت نامه ای از جهت شما تعریف می شود. یکی از مهم ترین فاکتورهای ایمنی در بحث محصولات با متریال پلاستیک رنگ استفاده شده در تولیدات است. رنگ های به کار رفته باید از انواع مجاز خوراکی (فلور) و غیر محلول در آب باشد.

۳- خلاقانه و جذاب

ایجاد خلاقیت در ماهیت اجناس تکراری، روحی دوباره به آن ها می بخشد و باعث رشد برند شما می شود. همچنین می تواند باعث شناخت شما با یک خلاقیت جذاب باشد. کمپانی های خارجی امروزه در این بحث بسیار تأکید دارند و با استفاده از ایده های تیم طراحیشان سعی در فروش بیشتر محصولات خود دارند. یکی از این کمپانی ها که توانسته با تنوع محصولاتش سهم زیادی را در فروش داشته باشد برند toysrus است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

4

برند toysrus

Toysrus یک فروشنده اسباب بازی، پوشاک و انواع محصولات برای کودکان در آمریکاست. این برند در سال ۱۹۵۷ در نیویورک تاسیس شد و در تمامی این سال ها فعالیت های خود توانست محصولات جذابی را به فروش برساند و در بازارهای آسیا، اروپا و آفریقا هم فعالیت کند. متاسفانه این برند در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ اعلام ورشکستگی کرد و فروشگاه های خود در اروپا و آمریکا را تعطیل کرد. بسیاری از افراد این ورشکستگی را به دلیل رشد فروشگاه های اینترنتی که بزرگترین آن ها آمازون بود می دانستند اگرچه که این شرکت بعدا با آمازون در بحث فروش اینترنتی خود همکاری کرد. این برند در سال ۲۰۲۲ دوباره بیش از ۴۰۰ فروشگاه خود را تاسیس کرد که بزرگترین شعبه خود را در یکی از بزرگترین مجتمع های اسباب بازی نیویورک پایه گذاری کرد.

3

کارخانه تولید جعبه شانسی هدهد

امروزه تنوع جعبه های شانسی های گوناگون در بازار بسیار زیاد شده و برندهای مختلفی با قیمت های متفاوت محصولاتشان را در بازار عرضه می کنند. در این بین پیشنهاد ما خرید مستقیم از تولیدی جعبه شانسی است اما شاید پیدا کردن برندی مطمئن و خوش قول که محصولات با کیفیت را با قیمتی مناسب ارائه می کند کاری دشوار باشد و از طرفی گشت و گذار در بازار های شهر برای پیدا کردن محصولی مناسب برای شما کاری دشوار و هزینه بر است. هدهد با بیش از ۱۳ سال سابقه در بحث طراحی وتولید جعبه شانسی با بهره گیری از دانش فنی و کادر متخصص توانسته محصولات جذاب و هیجان انگیزی را در سبد فروش خود داشته باشد و در طی این سال ها به لطف مشتریان عزیز این مجموعه، پیشرو در این صنعت بوده و همیشه در تلاش برای پیشرفت بوده است.

شرکت تولید بازرگانی هدهد یکی از بهترین تولیدکننده ها در زمینه پخش عمده جعبه شانسی به شمار می رود. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه، بهترین و با کیفیت ترین نوع جعبه شانسی را تولید و عرضه می کند و این محصولات به صورت عمده با ارزان ترین قیمت در بسته بندی های شکیل به فروش می رسند. تنوع رنگ و شکل جعبه شانسی های تولید ما بسیار متنوع است و شما می توانید متناسب با طرحی که مد نظردارید انتخاب خود را انجام دهید، ما سعی کرده ایم برای هر سلیقه و با هر بودجه ای، محصولات با کیفیت و مناسب را برای ارائه آماده کنیم.

منبع: https://hodhodtoybox.ir/