آشنایی با فعالیت‌های ایمان صدیقی؛ مخترع، نویسنده و متافیزیست – dietition


ایمان صدیقی با اسم مستعار اِمیا، مخترع، نویسنده، پژوهشگر و متافیزیست ایرانی است. کتاب اخیر او با نام اثر آیندگان که هم اکنون در فروشگاه‌های سراسر کشور در دسترس است؛ یک تئوری جدید، علمی و جنجالی در‌مورد سفر در زمان می‌باشد که نتیجه‌ی سال‌ها تحقیقات و پژوهش‌های تخصصی اوست. خواندن این کتاب به علاقمندان تمدن‌های باستانی و مقوله سفر در زمان پیشنهاد میشود.

صدیقی عضو انجمن نخبگان و انجمن مخترعین کشور می‌باشد و فعالیت‌های علمی‌اش را از سال ۱۳۸۱ در پژوهشسرای دانش آموزی آغاز کرد و تا قبل از سن ۱۹ سالگی موفق به کسب مقام‌ها و عناوین زیر شد:

  • برگزیده جشنواره جوان خوارزمی برای اختراع سیم چین هوشمند
  • برگزیده استانی جشنواره جوان خوارزمی برای ساخت حشره‌کش از مواد طبیعی بر اساس طب سنتی
  • برنده مسابقات رباتیک در رشته‌های مختلف و انجام تحقیقات و پژوهش درمورد اتوماسیون و ربات‌ها
  • اختراع یک رابطه ریاضی برای محاسبه ذهنی وترِ مثلث قائم‌الزاویه به جای فیثاغورث
  • ساخت ربات نظافتچی و ساخت ربات جاسوسی، تقدیر شده در جشنواره جوان خوارزمی
  • اولین سازنده نمونه ایرانی دستگاه EVP
  • طراحی آزمایش برای نمایش واقعی سقوط آزاد بدون ایجاد خلاء بر روی کره زمین
  • جزو تیم کاشفین پادزهر زنبورهای خرمایی
  • ساخت گهواره هوشمند نوزاد، تقدیر شده در جشنواره جوان خوارزمی
  • شبیه سازی سیستم عصبی انسان با مدارهای الکترونیکی
  • سازنده دستگاه پیشبینی زلزله براساس امواج
  • اختراع قاشق کودک برای جلوگیری از سوختن دهان هنگام خوردن غذا
  • سازنده فلاسک هوشمند

از آنجایی که امکان ثبت کشفیات ریاضی همانند ثبت اختراع در ایران وجود ندارد، صدیقی به نمایندگی از جمعی از پژوهشگران، یک کارزار مردمی ایجاد کرده و از علاقمندان دعوت میکند به آن رأی بدهند تا این کارزار توسط مسئولین مرتبط بررسی شود و به امید خدا این امکان فراهم شود تا نوابغ ریاضی در ایران بتوانند با ثبت کشفیات خود، از مزایای قانونی و معنوی آن برخوردار شوند.

لینک شرکت در کازار:

https://www.karzar.net/53723

ماوراءالطبیعه میتواند کاملا علمی باشد!

ایمان صدیقی با نام مستعار اِمیا بیش از ۱۰ سال است که به عنوان متافیزیست هم فعالیت میکند و کتابی در مورد آموزش متافیزیک به زبان انگلیسی در سال ۲۰۱۴ توسط یک شرکت آلمانی در آمازون منتشر کرد. او اولین سازنده نمونه ایرانی دستگاه EVP می‌باشد که برای تحقیقات در این حیطه مورد استفاده قرار میگیرد و به دنبال سرمایه گذار برای تولید انبوه آن است. همچنین دارای گواهینامه بین المللی هیپنوتیزم نیز می‌باشد.

اِمیا به موضوعات متافیزیکی، به صورت اصولی به عنوان شاخه‌ای از فلسفه همراه با نگرش جدیدی می‌پردازد و در یوتیوب اسرار ماوراء آموزش‌های خود را ارائه میکند. یکی از کشفیات جدید او این است که ماوراءالطبیعه میتواند کاملا علمی باشد. سالها بین مخالفان ماوراءالطبیعه با باورمندان بحث و جدال بوده و بسیاری معتقدند چیزی که در علم نگنجد، خرافه است و وجود ندارد. اما امیا با یک استدلال جالب نشان داده است که ماوراء میتواند علاوه بر وجود داشتن، علمی هم باشد.

استدلال امیا به طور خلاصه این چنین است:

صفحه‌ای دوبعدی مثل یک ورق کاغذ را در نظر بگیرید. فرض کنید موجوداتی روی آن زندگی می‌کنند. آنها هیچ درکی از ارتفاع یا عمق ندارند و بالای سر خود را نمی‌توانند ببینند. آنها فقط به سمت شمال، جنوب، شرق و غرب می‌توانند حرکت کنند و نمی‌توانند به سمت بالا پرواز کنند، بپرند یا بالای سرشان را ببینند چون در فضای دوبعدی هستند.

حالا‌ اگر نوری به این صفحه تابیده شود، این موجودات، منبع نور را نمی‌توانند ببینند، اما متوجه میشوند دنیایشان روشن شده است. ما نیز خدا را نمیتوانیم ببینیم اما از تاثیری که برجهان سه بعدی ما میگذارد میتوانیم متوجه وجودش بشویم.

اکنون یک موجود سه بعدی مثل ما را در نظر بگیرید که میتواند در جهت ارتفاع هم حرکت کند. اگر این موجود سه بعدی وارد دنیای دوبعدی آنها بشود و از نقطه‌ای به نقطه دیگر بپرد، کار ماورایی و خلاف علم انجام نداده، اما موجودات دو بعدی که روی صفحه هستند، نمیتوانند پرش او را ببینند چون ارتفاع را نمی‌توانند درک کنند. در نتیجه فکر میکنند موجودی از نقطه اول ناپدید شد و در نقطه دوم ظاهر شد. آنها حتی این موجود سه بعدی را به صورت کامل نمی‌توانند ببینند و فقط بخشی از او که با صفحه تداخل داشته می‌بینند. از نظر آنها، این موجود توانسته غیب شود و در جایی دیگر ظاهر شود! دانش موجودات دو بعدی توضیحی برای این اتفاق ندارد و آن را علمی نمیداند چون ارتفاع در دنیای آنها تعریف و درک نشده اما در حقیقت هیچ پدیده ماورایی رخ نداده و موجود سه بعدی غیب نشده بلکه پریده است.

در دنیای ما نیز بسیاری از پدیده‌های ماورایی و غیرقابل درک برای علم، ممکن است به خاطر محدودیت علمی ما که در دنیای سه بعدی خلاصه میشود، باشد و از نظر ابعاد بالاتر، کاملا علمی و در چهار چوب طبیعت باشد.

امیا علاوه بر فعالیت‌های علمی و پرداختن به متافیزیک، از سال ۱۳۸۹ فعالیت‌های هنری و اجراهای خارق العاده‌ای هم داشته است که برخی از آنها جنبه تلنت و رکوردزنی داشته‌اند. مانند: راه رفتن با پای برهنه در مسیر طولانی روی ذغال‌های روشن و شیشه‌های شکسته شده.

اعلام آمادگی برای همکاری با سازمان‌های علمی معتبر جهانی

امیا سعی دارد با سازمان‌های علمی معتبر جهانی همکاری‌هایی در زمینه پدیده‌های ماورایی داشته باشد. به عنوان مثال؛ او رویاهای صادقه را که احادیث اسلامی تایید کرده‌اند، راهی مناسب برای اثبات ماوراء به دانشمندان و مخالفان ماوراء میداند و خودش هم به صورت ارثی و با مقداری تمرین، این قابلیت را در خود تقویت کرده است. او تا به حال خواب‌های پیشگویانه جالبی هم دیده است که برای از بین بردن هرگونه امکان تقلب یا خطا، به محض اینکه رویای خاصی میبیند آن را در شبکه‌های مجازی‌ به مخاطبینش اعلام میکند، تا عده زیادی شاهد آن باشند. به عنوان مثال: خرابکاری در برق تاسیسات هسته‌ای ایران، انقلاب مصر، انتخاب ترامپ در سال ۲۰۱۷، هک جایگاه‌های سوخت در سال ۱۴۰۲، مرگ ملکه انگلیس، حمله هفتم اکتبر حماس به اسرائیل، ترور چند تن از فرماندهان ایران در سوریه و برخی اتفاقات دیگر را زودتر در خواب دید و به مردم هم اعلام کرد. او آماده همکاری با شکاکان و سازمان‌های علمی معتبر برای اثبات رویاهای صادقه و پیشگویانه می‌باشد و امیدوار است به زودی قدم‌های بزرگ و موثری در اینباره برداشته شود.