اداره بهداشت جانبازان قرارداد خود را با AppliedVR گسترش می دهد



شرکت درمانی واقعیت مجازی مستقر در کالیفرنیا AppliedVR اعلام کرد که از طریق دفتر نوآوری و یادگیری مراقبت های بهداشتی خود، با نام VA Immersive، قرارداد گسترده ای را با وزارت امور کهنه سربازان ایالات متحده منعقد کرده است تا درمان های کمردرد مزمن مبتنی بر واقعیت مجازی را به جانبازان ارائه دهد.

RelieVRx AppliedVR (EaseVRx سابق) دریافت شد ترخیص کالا از گمرک FDA De Novo در سال 2021 برای درمان کمردرد مزمن استفاده می شود.

RelieVRx یک برنامه واقعیت مجازی هشت هفته ای خودراهنما است که در آن بیماران می توانند در جلسات VR شرکت کنند که از درمان شناختی رفتاری برای درمان درد استفاده می کنند. این جلسات محتوایی مانند تمرینات تنفس، تمرکز حواس، ریلکسیشن-پاسخ و عملکرد اجرایی را ارائه می دهند.

متیو استودت، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل AppliedVR در بیانیه ای گفت: “VA Immersive یک پیشگام بوده است که به طور مداوم در خط مقدم نوآوری مراقبت های بهداشتی قرار دارد و به طور فعال اکتشاف و ادغام فناوری های پیشرفته را برای افزایش ارائه و خدمات مراقبت های بهداشتی تقویت می کند.” .

ماموریت VA Immersive برای تعیین استانداردهای ملی برای استفاده از واقعیت مجازی، پذیرش درمان همهجانبه در سراسر VA را تسریع می‌کند و به رزمندگان مجروح ما این امکان را می‌دهد تا درمان‌های نسل بعدی مانند RelieVRx را دریافت کنند.

روند بزرگتر

در سال 2020، AppliedVR با اکوسیستم نوآوری VHA، بخشی از وزارت امور کهنه سربازان ایالات متحده، برای بررسی موارد استفاده از برنامه های VR در سیستم VA، شریک شد.

AppliedVR اعلام کرد که سیستم RelieVRx خود را می‌توان تحت یک کد منحصر به فرد سیستم کدگذاری رویه مشترک مراقبت‌های بهداشتی (HCPSC) سطح II ایجاد شده توسط مراکز خدمات مدیکر و مدیکید برای بازپرداخت استفاده کرد.

شرکت به MobiHealthNews اوایل این ماه چگونه هوش مصنوعی بر مراقبت‌های بهداشتی و فرصت‌هایی که در استفاده از فناوری در قلمرو VR می‌بیند، تأثیر می‌گذارد.

ما در حال ورود به انفجار کامبرین هوش مصنوعی در مراقبت‌های بهداشتی هستیم. استفاده از الگوریتم‌هایی برای پاسخگویی بهتر به بیماران و شخصی‌سازی مراقبت‌ها، مرز جدیدی برای هوش مصنوعی خواهد بود و در VR، فرصت‌هایی برای ارائه یک به یک و گروهی مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد. استودت گفت: جلسات درمانی و همچنین درمان دقیق واقعیت مجازی بر اساس داده های بیوفیدبک هر فرد. من از دیدن تأثیر هوش مصنوعی بر روی اکوسیستم هیجان زده هستم. MobiHealthNews.



منبع