از دیو جپسن، مدیر DHW: جوانانی که در بحران هستند به زودی مکان هایی برای رفتن در آیداهو خواهند داشت


چهار مرکز جدید بحران جوانان در آیداهو کمک گرفتن را برای جوانان آیداهو در زمانی که دچار بحران سلامت رفتاری می‌شوند آسان‌تر و سریع‌تر می‌کنند.

در ماه دسامبر، وزارت بهداشت و رفاه و اداره اصلاحات نوجوانان آیداهو اعطای کمک مالی به چهار متقاضی را برای راه اندازی چهار مرکز بحران جامعه سلامت رفتاری جوانان به پایان رساندند. مکان‌ها عبارتند از Caldwell، Boise، Twin Falls و Idaho Falls و در اواخر امسال افتتاح خواهند شد.

آنها هر روز در تمام طول سال برای ارزیابی، مداخله و ارجاع برای جوانانی که به دلیل بیماری روانی جدی یا اختلال مصرف مواد دچار بحران شده اند، فعالیت خواهند کرد. ما انتظار داریم که مراکز میزان بستری شدن و زندانی شدن جوانان را در آیداهو کاهش دهند.

جوانان می توانند تا 23 ساعت و 59 دقیقه در یکی از مراکز اقامت کنند. آنها مکانی برای استراحت، غذا و خدمات از متخصصان سلامت روان دریافت خواهند کرد تا بحران را تثبیت کنند، یک برنامه مراقبت تهیه کنند و به موارد زیر دسترسی داشته باشند:

  • خط تلفن 24 ساعته بحران
  • غربالگری پزشکی
  • ارزیابی
  • خدمات مداخله در بحران
  • ارجاعات مبتنی بر جامعه

ابتکار ایجاد مراکز بحران اجتماعی جوانان توصیه ای از شورای سلامت رفتاری آیداهو (IBHC) بود که توسط فرماندار، قوه مقننه و دادگاه عالی آیداهو ایجاد شد.

براد لیتل، فرماندار آیداهو، توصیه IBHC را به عنوان بخشی از طرح پیشرو خود در آیداهو پذیرفت که منابع سلامت رفتاری را 50 میلیون دلار افزایش داد. در سال 2022، قوه مقننه یک بودجه عمومی یکباره به مبلغ 4.42 میلیون دلار برای حمایت از توسعه مراکز بحران اجتماعی جوانان اختصاص داد.

در حالی که این یک دستاورد برای مقامات منتخب و منصوب است، برندگان واقعی جوانان آیداهو در بحران خواهند بود. با دادن مکان هایی برای کمک به جوانان، امیدواریم شاهد نتایج بهتری برای جوانانی باشیم که دچار بحران سلامت رفتاری هستند.

آخر هفته ای امن و سالم داشته باشید.

وزارت بهداشت و رفاه آیداهو به تقویت سلامت، ایمنی و استقلال آیداهوایی اختصاص دارد. در healthandwelfare.idaho.gov بیشتر بیاموزید.